Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Tänud, aga ei paista küll. Tegu on siis otseveoga poolautomaatse grammariga, millele sisse ehitatud korralik võim. Turustati koos kahe kolmeribalise kõlariga. Skeemi peaks ikka veidi "paksemalt" olema
Tänud, aga ei paista küll. Tegu on siis otseveoga poolautomaatse grammariga, millele sisse ehitatud korralik võim. Turustati koos kahe kolmeribalise kõlariga. Skeemi peaks ikka veidi "paksemalt" olema
Mõni aeg tagasi sai ühele sellisele tõsine noorenduskuur tehtud, natuke palju lüüte signaaliahelates.
Põhiline sai mainitud, signaaliahela lüüdid, enamus sai vahetatud kilekondede vastu, soovitavalt polüpropüleenkondede vastu.
Samuti sai vahetatud lõputransid ja voolupiiraja välja lülitatud.
Põhiline sai mainitud, signaaliahela lüüdid, enamus sai vahetatud kilekondede vastu, soovitavalt polüpropüleenkondede vastu.
Samuti sai vahetatud lõputransid ja voolupiiraja välja lülitatud.
Kondedega pilt selge, aga mis lõputranssidega tegid,
kas panid kõrgsageduslikud? Ning mida annab voolupiiraja väljalülitamine,
ei lähe klippima suurematel võimsustel?
Sorry, kui on lollid küsimused, pole üle 15 aasta aktiivselt tegelenud...
aga mis lõputranssidega tegid, kas panid kõrgsageduslikud? Ning mida annab voolupiiraja väljalülitamine,ei lähe klippima suurematel võimsustel?
No ft pole küll kõige olulisem transi näitaja, palju tähtsam on kuidas ft muutub
Ic vahemikus 0,1-8A, samuti kuidas muutub hFE samas kollektorivoolu vahemikus ja palju need erinevad npn pnp transsidel. Parimad on ses suhtes Motorola (nüüdne ON SEMI) transid, näiteks 21193/21194 sõltumata korpusest. Sinna sai pandud MJ15024/25, mille puhul arvestades toitepinget oleks voolupiiraja kasutamine rumalus, draiveriteks panin MJE 340/350, natuke sai ka jõudevoole tõstetud.
Tänud, ja küsin nüüd lollusi edasi:
st kogu ahel maha, mis koosneb kt502/3 & dioodidest/takadest
ja võtab näidu 0,33 oomi traatide pealt väljundist. või kuidas?
kas need 0,33-sed traadid jätsid alles?
Eelarve tuleb muidugi suht kobe transside ja kondede peale,
selle eest saaks ka korraliku chipampi või d-klassi sinna sisse aretada.
st kogu ahel maha, mis koosneb kt502/3 & dioodidest/takadest
ja võtab näidu 0,33 oomi traatide pealt väljundist. või kuidas?
kas need 0,33-sed traadid jätsid alles?
Eelarve tuleb muidugi suht kobe transside ja kondede peale,
selle eest saaks ka korraliku chipampi või d-klassi sinna sisse aretada.
Aitab ainult VD3,4 üks ots plaadilt lahti lasta.
Enamvähem korraliku uuendamise eelarve kipub 1,5-2 x kallimaks võimu turuhinnast.
D-klass ikkagi läbuvõim ja nii väikse toitepingega mõttetu.
Enamvähem korraliku uuendamise eelarve kipub 1,5-2 x kallimaks võimu turuhinnast.
D-klass ikkagi läbuvõim ja nii väikse toitepingega mõttetu.
Tänud, nii on vist lihtsam küll.
Aga mida sa läbuvõimuga silmas pead, minu arust on neid ju kõikides
võimendiklassides olemas, mitte ainult D-klassis?
Vaata näiteks lisatud lingilt Amp 5 või 10, sobivad hästi meie isendi toitega,
hind tuleb odavam kui vanas juppide vahetamine ja helikvaliteet (võimsusest
rääkimata) hoopis muust puust.
Comment