Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Kaabliotsija

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Kaabliotsija

    Terv.Mul mure selline,et autol kaob üks juhe kokkuteibitud kaablipunti ära ja ei leia ülesse,kuhu see välja viib(parktuled ei tööta).Niisiis tekkis mõte,et ehk oskab keegi soovitada,kuidas ma miskitmoodi seda kaablit seal skeemis otsida saaksin.Juhtmevärvi järgi ärge soovitage,sest ei leidnud seda kusagilt.Töö juures kasutame vahepeal miskit suuremat aparaati,et surad miski ümarguse klambri ymber kaabli ja näitab cm täpsusega kaugust jms.Niisiis ehk oskab keegi soovitada miskit lihtsamat varjanti,kus ntx saadad miski signaali kaablo otsast sisse ja siis ajad miski vastuvõtjaga taga seda kaablist tulevat signaali vms.Okk ehk oskab keegi kuidagi aidata..
    otsija

    #2
    Vs: Kaabliotsija

    Võtad selle juhtme, mis tarvis. enne sinna teibikäntsakasse suubumist. Võtad mekaiveri noa(bling-bling). Lõikad juhtme sodiks (loe: pooleks(loe:koorid ära)). Paned yhe suvalise patarei yhe otsa vasta vaguni raami ja teise sinna juhtme otsa. Nuud lendad suvalise pirnikesega, mis selle patarei vooluga põlema käib, kapoti alla. Või siis sinna kuhu vaja ja siis... siis koorid kõik juhtmed ära ja käid ykshaaval pirniga läbi. seal kus syttib, siis see ÄKKI on. Kui sa arvad et parktuled möllavad, siis lenda kohe neid koorima ja alusta pirnipornot sealt.
    Edu!

    edit: abiks on ka mekaiveri tunnusmeloodia selle tegevuse käigus. äkki sul on moblas see helin. vähemalt mind aitas!
    Condemn the hive.

    Comment


      #3
      Vs: Kaabliotsija

      Mis auto on,mis asi ei tööta?

      Comment


        #4
        Vs: Kaabliotsija

        Mazda 323f on ja parktuled ei tööta.Ainult parktuledega oleks vahetevahel palju meeldivam sõita(klapptuled suletud).Ja selle pirnivärgiga oleks suht mõttetu jebida.Ennem lükkaks siis juba testri kapoti all oleva kaabli kylge.Asi on tegelikult selles,et ei taha/viitsi kogu seda salongi laiali lammutada,vaid sooviks teada,et kuhu kaabel umbkaudu jookseb(kui üldse salongi jõuabki) ja siis sealt edasi asja uurida.
        otsija

        Comment


          #5
          Vs: Kaabliotsija

          Esmalt postitatud ainpaasalu poolt
          Võtad selle juhtme, mis tarvis. enne sinna teibikäntsakasse suubumist. Võtad mekaiveri noa(bling-bling). Lõikad juhtme sodiks (loe: pooleks(loe:koorid ära)). Paned yhe suvalise patarei yhe otsa vasta vaguni raami ja teise sinna juhtme otsa. Nuud lendad suvalise pirnikesega, mis selle patarei vooluga põlema käib, kapoti alla. Või siis sinna kuhu vaja ja siis... siis koorid kõik juhtmed ära ja käid ykshaaval pirniga läbi. seal kus syttib, siis see ÄKKI on. Kui sa arvad et parktuled möllavad, siis lenda kohe neid koorima ja alusta pirnipornot sealt.
          Edu!
          Koorimise asemel võiks teha spets mõõteotsikud, peened ja nõelteravad. Torkad läbi juhtme isolatsiooni, pärast see peenike auk tõmbub kokku tagasi, pole vaja isoleerimisega pead vaevata. Mul mingil FLUKE`l olid kohe kaasas sellised.

          Comment


            #6
            Vs: Kaabliotsija

            Hakka ikka kaitsmetest, lülititest ja releedest pihta!Harva kuid siiski annavad nad otsad.Samas kontrolli kõik juhtmeklemmid üle(oksüdeerumine).Seda tuleb teha reaalse koormusega, mitte testriga.Võid parktulede kõik pirnid eemaldada ning testriga pinget mõõta.Kui pinge olemas aaga pirnnide tagasi panemisel kaob, siis viga klemmide oksüdeerumises.Juhtmetes katkestust pole täheldanud oma praktikas...
            The difference between genius and idiot?! Genius has its limits...
            Vaja võimendit? Selleks on PS nupp!
            Projektide pildid
            Lamptehnikast eesti ja vene keeles:
            http://parsek.yf.ttu.ee/~felc/index_files/Page675.htm

            Comment


              #7
              Vs: Kaabliotsija

              Kaitsmed vaatasin kõik nii salongist,kui ka kapoti alt läbi.Ja nüüd meenus mulle ka midagi.Nimelt eelmise omaniku käes läks miskit seal tõesti kärssama.Leidsin ühe relee,millelt tulevatel juhtmetel on isolatsioon ümbert sulanud.St juhtmed on tugevalt kuuma saanud.Eks see relee ole seotud siis nende parkidega.Aga see on kahtlane,et kõik kaitsmed terved,ja need juhtmed sulanud.Kas seal ei olegi siis kaitset vahel olnud??.Seda ka veel,et nendel sulanud juhetel enam mingit pinget peal ei ole.
              otsija

              Comment


                #8
                Vs: Kaabliotsija

                keegi oli pannud tugevama kaitsme(nt mu venna alfal oli 10A asemel 20, sest üks esituli sai toite teisest, kuna teine tuli ei saanud pistikust oma toidet kätte) ja siis kaablid läksid kärssama, sest kuskil oli lühis. nüüdseks pinget ei ole, sest ilmselt on need kaablid kuskilt pooleks põlenud või siis ühendus suure kuumuse käes vajus lõdvaks ning katkes.vaheta need põlenud juhtmed välja ja pane kaitsmekarpi igale poole sellised kaitsmed, nagu juhendis kirjas. vastasel juhul sõida peale saagikoristust keset põldu ja pane ise autole tuli otsa. pole tarvis seda kuskil asulas põlema lasta.
                Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                Comment


                  #9
                  Vs: Kaabliotsija

                  eks peab vaatama jah seda asja.Igavesti nõme on ainult sinna juhtmetele ligi pääseda.Salongi ka eriti lammutama ei kutsu.Kord üritasin naljapärast eest spido jms möllundust kätte saada ja kui seda väljapoole sikutama hakkasin,liikus asi paar cm ja siis sai vist kaabel pikkuselt otsa.Ei viitsinud enam sikutada,et asi pistikutest välja oleks tulnud või mis iganes seal ka poleks.Hiljem hui tagasi oleks yhendada saanud,kui nii lühike see möll seal.Aga eks vaatab,kuidas järgmine nv aega ja viitsimist on.
                  otsija

                  Comment


                    #10
                    Vs: Kaabliotsija

                    Autoelekter: see ei tapa vaid põletab!Ja põleb paremini kui napalmis leotatud küünal!Kõik kaitsmed panna sellised nagu ette nähtud!Põlenud(sulanud) isolatsiooniga kaablid välja vahetada ilma pikema jututa!Oksüdeerunud klemmid : maha raiuda ning uued asemele!Kõik juhtmekimbud kaetakse OTSAST OTSANI nailonteibiga!Edu!!!
                    The difference between genius and idiot?! Genius has its limits...
                    Vaja võimendit? Selleks on PS nupp!
                    Projektide pildid
                    Lamptehnikast eesti ja vene keeles:
                    http://parsek.yf.ttu.ee/~felc/index_files/Page675.htm

                    Comment


                      #11
                      Vs: Kaabliotsija

                      Ja torkige rohkem nõeltega läbi isolatsiooni, siis saate talvel nuputada, et miss värk on...

                      Otsid netist skeemi ja teed endale asja selgeks kodus diivanil seliti lamades. Kui netist ei leia, siis ostad kadaka turult venekeelse raamatu või esindusest selle jupi mis sind huvitab.

                      Kui on une pealt selge, millist värvi juhe sind huvitab ja kust kuhu ta jooksma peab, siis lähed alles auto juurde ja asud kaevama. Lolliks lähed, kui umbropsu otsima hakkad. Auto ei ole miski junn, mida lauapeal lahata saab. Niisama tuulates raiskad aega ja närve ning lõhud tüübleid ning kaotad kruvisi.
                      Kui keegi stereot pole installeerinud, siis ei tohiks põlenud juhtmeid just eriti tihti ette tulla. Enamus selle suuna jamasi on omaniku installeeritud tavaliselt.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Kaabliotsija

                        ma kah räägin et peab koorima ja siis pärats juhtme ära vahetama, siin kohe teised tahavad juhtmeid oma sondidega torkima hakata. Vea uued juhtmed ja salongi lüliti ja ongi olemas, pole vaja midagi tagaajada ja on ise tehtud, hästi tehtud! (juhul kui on hästi tehtud)
                        Condemn the hive.

                        Comment


                          #13
                          Vs: Kaabliotsija

                          suuremal osal autodel on kõik ühte kohta minevad pistikud erineva suuruse/kujuga, seega midagi valesti kokku tagasi panna ei saa. küllap on arvestatud ka teenindustes töötava personali taset
                          põlend juhet ei pea tingimatta terves ulatuses välja vahetama. peaasi, et põlenud osa on vahetatud. ühendused teha joote ja termorüüsiga, siis pole vaja iga aasta uuesti teha. soovitav on muidugi teha ka nii, et ühenduskohad ei jää just sellesse kõige niiskemasse alasse.
                          juhtme alguse ja lõpu saad ka telefoni generaatoriga üles otsida. suurem küsimus on selle agregaadi kättesaadavus tavakodanikule.
                          ja alati on abiks skeem, siis veel skeem ja kõige lõpuks skeem. vastasel juhul kakud ikkagi salongi ja armatuuri lahti ning jääd ikkagi lolli näoga vahtima
                          Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                          Comment


                            #14
                            Vs: Kaabliotsija

                            Vahepeal mõtlesin ise ka,et vean uued juhtmed,aga ei pea seda päris parimaks lahenduseks.Ja juhtmed on sulanud ainult selle relee lähedusest.Vähemalt tundub.Aga samas vb võivad need vanad kaablid pikemalt kahjustatud olla.Seega oleks ikka uus kaabel parem nata.
                            E: Aga keegi rääkis siin miskist sellise kaabliotsija skeemist.Ehk oskaks mõnd linki anda.Ja kui keerukas sellist asjandust teha oleks.A yhesõnaga skeem räägiks enda eest.
                            otsija

                            Comment


                              #15
                              Vs: Kaabliotsija


                              Condemn the hive.

                              Comment

                              Working...
                              X