Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

VU meetri skeemi muutmine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: VU meetri skeemi muutmine

    Jah tahholt olen nõõtnud välja kuni 10V
    ja u 3500rpm juures on see u 7V

    Kaks potet on läbi kruvitud ja tulemust ei andnud. Hetkel on skeemi koostajate poolt soovitatud väärtused potedel peal.

    Võibolla rumal küsimus aga, mis selle pin 9 ülesanne on?
    Konekast saan aru (sisendpinge silumine) - aga sellest ei saa aru, et kui konde lahti ühendada, siis skeem enam ei toimi. Minu arusaamist mööda peaks skeem ka ilma kondeta toimima??

    Comment


      #17
      Vs: VU meetri skeemi muutmine

      aga proovi otse akupealt. äkki on see tahho signaal veits teistsugune.

      nii saad teada, kas yldse tööta OKlt.
      Erilahendused.
      PS või mail.

      Comment


        #18
        Vs: VU meetri skeemi muutmine

        Proovosin makita 12V aku pealt. Potekat keerates tuli dioodi jalgadele ilusti järjest toide peale pinget suurendades. Niiet aku pealt töötab.

        Comment


          #19
          Vs: VU meetri skeemi muutmine

          siis ajab tahhomeeter mingit soga välja, mis VUle ei meeldi.
          hmm...
          Erilahendused.
          PS või mail.

          Comment


            #20
            Vs: VU meetri skeemi muutmine

            Tahholt tulevad suure tõenäosusega pingeimpulsid.
            Ehk olekski õigem kasutada impulsside lugemist, tuleb täpsem asi. Bensukal ju eriti lihtne, impulsi saab süütejuhtmelt.

            Comment


              #21
              Vs: VU meetri skeemi muutmine

              Või katkestijaoturilt.

              Comment


                #22
                Vs: VU meetri skeemi muutmine

                Lisage mõni skeem ka juurde.

                Eilsetest täiustustest niipalju, et võtsin skeemi tagasi lauale - ei anna veel alla. Vahetasin välja 4700uF konde 2200uF vastu. Panin poteka ja voltmeetri skeemi sisendi külge ja andsin toite 12V uuesti peale. Seekord läbi poteka, mis võimaldas tekitada kruttides kiiret voolumuutust u nagu tahho seier vahemikus 2V kuni 10V. Skeem töötab ilusti. Ledi süttimispinge on hetkel paika keeratud 5.8V peale ja laual töötab. Täna teen ka autokatsed.

                Comment


                  #23
                  Vs: VU meetri skeemi muutmine

                  No ei hakka tööle see asi ja ma ei saa aru miks.
                  Sama mure - kui skeem on külge ühendatud, siis pinge tõuseb 2V'ni poolil ja siis kukub alla koos seieriga. Samas kui skeem on lahti ühendatud ja mõõdan pinget voltmeetriga, siis sellist asja ei juhtu. Pinge tõuseb ilusti 10Vni välja (koos tahhomeetri seieriga).
                  Äkki tuleks skeemile dioodid vahele panna nii, et skeemist poolile midagi tagasi ei tuleks?
                  Või on mõni muu elementaarne lahendus, millega asi ikkagi tööle panna?
                  Äkki on keegi valmis aitama ja ise midagi kokku panema - mis toimiks?
                  Hakkan vaikselt alla andma

                  Comment


                    #24
                    Vs: VU meetri skeemi muutmine

                    Otsi õige tahomeetri skeem. Seal ei tule pinget mõõta, vaid sagedust. Kui sul sisendis on 2200mkf konde, siis sa rikud ära signaali. Või sain sus skeemist valesti aru? anna täpne skeem, mida hetkel katsetad, ei saa aru mida teed.

                    Comment


                      #25
                      Vs: VU meetri skeemi muutmine

                      Hetkel kasutan järgmist skeemi
                      Muutuva pinge võtan tahhomeetri seieri tõusva pingega poolilt

                      Comment


                        #26
                        Vs: VU meetri skeemi muutmine

                        sa praegu toidad ju seda asja sealt samast tahho otstelt. selge, et see asi ei tööta. toitma pead asja otse elektrisüsteemist ja siis ainult see pingesignaal võta tahhost. sedasi peaksid ehk asja tööle saama.


                        OT: väga imelik skeemike. see vist mõeldud surnud akude testimiseks. 8V juures võid tavaaku minema visata. täis aku peaks tühijooksul olema 12,6...12,8V, aga seda see skeemijupp ei mõõda.
                        samas võib see vaese rullnoka tester olla, kes ei jõua akut osta. kui selle järgi rohelises alas, siis auto on veel käima lükatav/tõmmatav. kollases alas kipub kahtlaseks ja punases alas ei jätku süütevoolu. sinine(bling) tähistab seda, et kui joppab, siis auto käivitub võtmest
                        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                        Comment


                          #27
                          Vs: VU meetri skeemi muutmine

                          Siis pean skeemis midagi muutma kuna antud skeem ongi nii üles ehitatud et teda toidab muutuv pinge, mis tuleb tühjenevalt akult.
                          Kui sinna eraldi toide peale anda näit 12v siis lööb testtuli ilusti põlema ja skeem ei toimi.
                          Joonista täiendus skeemile kuidas teda ümber teha nii et tahholt tuleks ainult pingesignaal

                          Comment


                            #28
                            Vs: VU meetri skeemi muutmine

                            Korras - töötab
                            Tõin skeemile paralleelse ~4v toite peale, ühendasin ta dioodiga tahho toitest lahti nii, et tahhot see 4v ei mõjuta.
                            Tundub et töötab - reguleerida on veidi keeruline kuna potekate iga keeratav murdosa millimeetrist muudab pinget liiga palju. Aga lõpuks sain ta toimima.

                            Tänud kaasamõtlejatele!

                            Comment


                              #29
                              Vs: VU meetri skeemi muutmine

                              pane tunduvalt suurem/väiksem pote. Voluumi poteks ka pole mõtet 100 oomist panna: ühes asendi täispower, teises vaikne. katseta.
                              Erilahendused.
                              PS või mail.

                              Comment

                              Working...
                              X