Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Pindmontaaz põlveotsas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Pindmontaaz põlveotsas

    Kas tavalise 25W welleri kolviga pindmondaazi tegemine on surnult sündinud projekt või saadab seda ettevõtmist üldjuhul edu ? Üüber "sajajalgsed" ei ole sihtkrupp, pigem lihtsamad komponendid, konded, takistid, transid.

    #2
    Vs: Pindmontaaz põlveotsas

    Olen teinud j2rgmist:

    * 0805 suurused kondekad on ok.
    * 1.27 mm sammuga mikroskeemid on k"oki-m"oki, 0.80 aga juba paras sihtimine.
    If you think education is expensive, try ignorance.

    Comment


      #3
      Vs: Pindmontaaz põlveotsas

      25W vellerist ei tea midagi, 80W JBC on ok, peenike ots ja ajab asja ära, ainult suure GND juures võib problesid tekkida, eritikui suurema otsaga ligi ei pääse.
      Aga LQFP korpused paneb kinni, so korpused võtab laia otsaga elusalt maha ka. Puhurit läheb vaja asja kiirelt iluskas tegemisel, Rohke fluks võtmesõnaks ja piiritus/isopropanool selle mahapesemiseks. Multicore tina on hea, vali 2 jämedust, 0,7 ja 0,3 või midagi sinna kanti, igasugused interfluksid ja nonclean asjad unusta alustiseks ära, kui asi käpas siis võid kasutada sest nood nõuavad kiirust, oma otstarbeks ültse ei soovita. Suuri kive saab maha ainult puhuriga. Puhur teeb elu lihtsamaks, seega harjutada tasub ilma.Veel kui vibratsiooniga koht soovitan pliivaba, halvem joota aga ilma radatetta sa juppe plaadilt maha jõuga ei saa(katsetatud). Tava jootmiseks nõuab jällegi liialt kiirust ja oskuski. Veel osta käsn ja otsa aktivaator. Viimane on vajalik, see 1 tops kestab igaviku aga kui ehitad midagi ja kolbi kasutad kord/paar tunni jooksul siis isegi kui kolb laseb tempi alla pole see piisav ja ots läheb hapuks. Aktivaatorisse ja töötab jälle, ja nii kestab see ots ka kauem. A kui päris algaja siis võta asja õrnalt, kolbi pole vaja läbi plaadi suruda. Läbiaugu jootmis temp 360, SMD 320. vajadusel rohkem/vähem, aga mitte yle 400 kui just suur GND pole ja kiire jootmis oskus. PCB hakkab 400 juures lagunema ja rajad tulevad lahti.
      Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
      1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
      2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

      Comment


        #4
        Re: Vs: Pindmontaaz põlveotsas

        welleri WHS jootejaamaga olen teinud suht kõike (ka 04xx kondesid, aga 06xx on täiesti tehtav). lüüdid kõik piisavalt suured. Olen jootnud ka 0.65mm sammuga chippe täiesti edukalt.

        Welleri 40W kolb (see punane pulk) on sama võimekas, kui õige peenike ots panna.

        Comment


          #5
          Vs: Pindmontaaz põlveotsas

          Esmalt postitatud murphy poolt
          25W vellerist ei tea midagi, 80W JBC on ok, peenike ots ja ajab asja ära, ainult suure GND juures võib problesid tekkida, eritikui suurema otsaga ligi ei pääse.
          Aga LQFP korpused paneb kinni, so korpused võtab laia otsaga elusalt maha ka. Puhurit läheb vaja asja kiirelt iluskas tegemisel, Rohke fluks võtmesõnaks ja piiritus/isopropanool selle mahapesemiseks. Multicore tina on hea, vali 2 jämedust, 0,7 ja 0,3 või midagi sinna kanti, igasugused interfluksid ja nonclean asjad unusta alustiseks ära, kui asi käpas siis võid kasutada sest nood nõuavad kiirust, oma otstarbeks ültse ei soovita. Suuri kive saab maha ainult puhuriga. Puhur teeb elu lihtsamaks, seega harjutada tasub ilma.Veel kui vibratsiooniga koht soovitan pliivaba, halvem joota aga ilma radatetta sa juppe plaadilt maha jõuga ei saa(katsetatud). Tava jootmiseks nõuab jällegi liialt kiirust ja oskuski. Veel osta käsn ja otsa aktivaator. Viimane on vajalik, see 1 tops kestab igaviku aga kui ehitad midagi ja kolbi kasutad kord/paar tunni jooksul siis isegi kui kolb laseb tempi alla pole see piisav ja ots läheb hapuks. Aktivaatorisse ja töötab jälle, ja nii kestab see ots ka kauem. A kui päris algaja siis võta asja õrnalt, kolbi pole vaja läbi plaadi suruda. Läbiaugu jootmis temp 360, SMD 320. vajadusel rohkem/vähem, aga mitte yle 400 kui just suur GND pole ja kiire jootmis oskus. PCB hakkab 400 juures lagunema ja rajad tulevad lahti.
          Ohoo, nüüd sain infot rohkem, kui korraga seedida jõuan tänud suured.

          Comment

          Working...
          X