Kas tavalise 25W welleri kolviga pindmondaazi tegemine on surnult sündinud projekt või saadab seda ettevõtmist üldjuhul edu ? Üüber "sajajalgsed" ei ole sihtkrupp, pigem lihtsamad komponendid, konded, takistid, transid.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Pindmontaaz põlveotsas
Collapse
X
-
Vs: Pindmontaaz põlveotsas
25W vellerist ei tea midagi, 80W JBC on ok, peenike ots ja ajab asja ära, ainult suure GND juures võib problesid tekkida, eritikui suurema otsaga ligi ei pääse.
Aga LQFP korpused paneb kinni, so korpused võtab laia otsaga elusalt maha ka. Puhurit läheb vaja asja kiirelt iluskas tegemisel, Rohke fluks võtmesõnaks ja piiritus/isopropanool selle mahapesemiseks. Multicore tina on hea, vali 2 jämedust, 0,7 ja 0,3 või midagi sinna kanti, igasugused interfluksid ja nonclean asjad unusta alustiseks ära, kui asi käpas siis võid kasutada sest nood nõuavad kiirust, oma otstarbeks ültse ei soovita. Suuri kive saab maha ainult puhuriga. Puhur teeb elu lihtsamaks, seega harjutada tasub ilma.Veel kui vibratsiooniga koht soovitan pliivaba, halvem joota aga ilma radatetta sa juppe plaadilt maha jõuga ei saa(katsetatud). Tava jootmiseks nõuab jällegi liialt kiirust ja oskuski. Veel osta käsn ja otsa aktivaator. Viimane on vajalik, see 1 tops kestab igaviku aga kui ehitad midagi ja kolbi kasutad kord/paar tunni jooksul siis isegi kui kolb laseb tempi alla pole see piisav ja ots läheb hapuks. Aktivaatorisse ja töötab jälle, ja nii kestab see ots ka kauem. A kui päris algaja siis võta asja õrnalt, kolbi pole vaja läbi plaadi suruda. Läbiaugu jootmis temp 360, SMD 320. vajadusel rohkem/vähem, aga mitte yle 400 kui just suur GND pole ja kiire jootmis oskus. PCB hakkab 400 juures lagunema ja rajad tulevad lahti.Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.
Comment
-
Vs: Pindmontaaz põlveotsas
Esmalt postitatud murphy poolt25W vellerist ei tea midagi, 80W JBC on ok, peenike ots ja ajab asja ära, ainult suure GND juures võib problesid tekkida, eritikui suurema otsaga ligi ei pääse.
Aga LQFP korpused paneb kinni, so korpused võtab laia otsaga elusalt maha ka. Puhurit läheb vaja asja kiirelt iluskas tegemisel, Rohke fluks võtmesõnaks ja piiritus/isopropanool selle mahapesemiseks. Multicore tina on hea, vali 2 jämedust, 0,7 ja 0,3 või midagi sinna kanti, igasugused interfluksid ja nonclean asjad unusta alustiseks ära, kui asi käpas siis võid kasutada sest nood nõuavad kiirust, oma otstarbeks ültse ei soovita. Suuri kive saab maha ainult puhuriga. Puhur teeb elu lihtsamaks, seega harjutada tasub ilma.Veel kui vibratsiooniga koht soovitan pliivaba, halvem joota aga ilma radatetta sa juppe plaadilt maha jõuga ei saa(katsetatud). Tava jootmiseks nõuab jällegi liialt kiirust ja oskuski. Veel osta käsn ja otsa aktivaator. Viimane on vajalik, see 1 tops kestab igaviku aga kui ehitad midagi ja kolbi kasutad kord/paar tunni jooksul siis isegi kui kolb laseb tempi alla pole see piisav ja ots läheb hapuks. Aktivaatorisse ja töötab jälle, ja nii kestab see ots ka kauem. A kui päris algaja siis võta asja õrnalt, kolbi pole vaja läbi plaadi suruda. Läbiaugu jootmis temp 360, SMD 320. vajadusel rohkem/vähem, aga mitte yle 400 kui just suur GND pole ja kiire jootmis oskus. PCB hakkab 400 juures lagunema ja rajad tulevad lahti.
Comment
Comment