Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Vajan CO keevituse skeemi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Vs: Vajan CO keevituse skeemi

    Effekti annaks vast kiiremate dioodide kasutamine.
    Midagi sarnast:

    Sagedust saad mõõta? Palju sealt LM358 väljundist pote eri asendites välja tuleb.
    Et võibolla on gene sagedus nii kõrge, et need alaldusdioodid ei tule pingepiikide kustutamisega toime.

    Comment


      #47
      Vs: Vajan CO keevituse skeemi

      Nonii järjekordne katsetus seljataga, dioodid on BYW29-200 8A 200v 25ns, transistor BDV65B, kõik oli super, lampidega ideaalne,isegi tühja (ilma traadita) mootoriga andis reguleerida, kuid nii kui traadi taha ühendasin kärssas transs. läbi. Kahjuks ei saanud aru mis asendis oli potekas, kuid arvan et pöörded olid min. algul ei jõudnud mootor vedada eks siis läksidki koormused ülesse. Kas aitaks veel võimsama transi paigaldus, muidugi juhul kui selline üldse olemas on, või on veel mingeid nippe olukorra lahendamiseks. Sageduse mõõtmise võimalus puudub. Originaal reguleerimine oli lahendatud 220v reguleerimisega, igatahes mingi isetehtud plokk oli ennem 48V trafot, ehk anname vähem pinget peale siis trafo annab ka vähem välja.

      Comment


        #48
        Vs: Vajan CO keevituse skeemi

        Esmalt postitatud uzi poolt Vaata postitust
        .....või on veel mingeid nippe olukorra lahendamiseks....
        Ja kui katsetad, jälgi transi temperatuuri, võibolla vajab jahutuseks radikat (suure tõenäosusega vajab).
        Jahuti transile?

        Comment


          #49
          Vs: Vajan CO keevituse skeemi

          Radikas on olemas, loodetavasti sobib, on teine päris suur, dioodidel radikaid ei ole. Järgmisena katsetaks BDV65C'ga. Või paneks hoopis: https://www1.elfa.se/data1/wwwroot/w...A/07105208.pdf või siis selline: https://www1.elfa.se/data1/wwwroot/w...A/07114952.pdf. Ennem uut katsetust võtan igaks juhuks ka mootori ja reduktori lahti, puhastaks ja õlitaks ilusasti ära. Mulle tundub, et see võiks ka väheke aidata. Kui mootori küljest ära kiskusin avastasin, et antud mootor on ergutusega ( lugesin sarnast foorumit: http://www.elfaelektroonika.ee/fooru...-mootori-prded ) minul on aga mähised kokku ühendatud, kas ergutus on ainult mootori käivitamiseks või saan ma ergutusega ka mootori pöördeid reguleerida?
          viimati muutis kasutaja uzi; 04 m 2010, 22:12.

          Comment


            #50
            Vs: Vajan CO keevituse skeemi

            Mootori kiiruseregulaatori sain tööle, kasutasin BDV65C transsi ja puhastasin mootori kollektori, mis oli päris kole, ma ei tea kumb aitas aga esialgu mingeid probleeme ei ole. Transs soojeneb pisut kuid see on vast OK. Kuid nüüd tahaks ka piduri ja lüliti tööle saada, paigaldasin BC ja BDX transid, kuid mootor pöörleb ikka, vahet ei ole kas lüliti on ühendatud või ei ole. Minu skeemist puudub ainult relee, kuna plaanisin lüliti enda asendada relee kontaktidega, õnneks on olemas üks DIN latile käiv aegrelee mida tahaks ära kasutada gaasiklapi ja voolu toitmiseks veel X sekundi jooksul.

            Comment


              #51
              Vs: Vajan CO keevituse skeemi

              Nüüd oleks abi vaja. Ühendades käpa kontaktid lendab BDX suure pauguga lõhki, loomulikult võtab ta endaga kaasa ka BDV. Kui BDX on ühendamatta, siis lüliti töötab koos kiiruse reguleerimisega korralikult. Üle koera on saadud kui nüüd üle saba ka saaks
              Kas tulevikus võin BDX asemel kasutada ka BDV66C transi.?
              Veel üks mõte, kas transi plahvatust võib põhjustada asjaolu, et mootori asemele panin katsetamiseks lambid? Mootoriga ei olnud võimalust proovida kuna transid said otsa
              viimati muutis kasutaja uzi; 06 m 2010, 21:20.

              Comment


                #52
                Vs: Vajan CO keevituse skeemi

                Ei see plahvatamine nüüd lampidest küll tingitud pole. Pigem ikka sellest, et need jõutransid saavad ühel ja samal ajahetkel avatud olla.Mis põhjusel see nii on, ei oska hetkel öelda.
                Piduritransil lülitamisel vaja ilmselt väikest viidet.
                Muidu selle pidurdamise jaoks oleks võibolla lollikindlam moodus kasutada releed ümberlülivate kontaktidega.
                NO kontakt BDV kollektori külge; NC toite plussklemmile ja C mootori miinusklemmile.
                Sel juhul võib need BC transid ära jätta. Releed saab ju otse lülitiga juhtida

                Comment


                  #53
                  Vs: Vajan CO keevituse skeemi

                  Suured tänud Sulle tcumen aitamast. Panen keevituse kokku ja proovin esialgu ilma piduritta, võibolla polegi selle järele vajadust, kui ikkagi osutub vajalikuks teen releega nagu õpetasid. Loodetavasti aitab see teema ka tulevikus teisi hädalisi, kuna kõik peaks nüüd küll olema lahti nämmutatud, saab ju seda skeemi kasutada paljude alalisvoolu mootorite reguleerimiseks.
                  Veelkord suured tänud kõigile kes kaasa aitasid.
                  viimati muutis kasutaja uzi; 08 m 2010, 11:11.

                  Comment


                    #54
                    Vs: Vajan CO keevituse skeemi

                    Endalgi oleks vaja mingit skeemi selle http://fotoalbum.ee/photos/meli666/61036969/ etteveomootori jaoks. Andmeid ei leidnud, aga peaks vist 48V olema. Palju selle skeemi tegemine läheks üldse maksma? See mahapõlemine iga väikse aja tagant hirmutab mind ikka päris ära. Kuna ise elektroonikast midagi ei jaga ka, siis jooksmine teadjameeste vahel läheb vist kalliks ära. Äkki on kellegil lisada siia mingit töökindlamat skeemi.

                    Comment


                      #55
                      Vs: Vajan CO keevituse skeemi

                      Kuhu oleks mõistlik etteveomootorit lülitav relee ühendada? kas regulaatori toidet lülitama või regulaatori väljundis olevat mootorit lülitama? Regulaator on NE555 peal. Ise mõtlesin et paneks regulaatori väljundisse relee, siis saaks toda pidurduse asja kah lihtsalt realiseerida.

                      Comment


                        #56
                        Vs: Vajan CO keevituse skeemi

                        Esmalt postitatud meli666 poolt Vaata postitust
                        Endalgi oleks vaja mingit skeemi selle http://fotoalbum.ee/photos/meli666/61036969/ etteveomootori jaoks. Andmeid ei leidnud, aga peaks vist 48V olema. Palju selle skeemi tegemine läheks üldse maksma? See mahapõlemine iga väikse aja tagant hirmutab mind ikka päris ära. Kuna ise elektroonikast midagi ei jaga ka, siis jooksmine teadjameeste vahel läheb vist kalliks ära. Äkki on kellegil lisada siia mingit töökindlamat skeemi.
                        Kas need kõik just töökindlamad on, aga variante on ohtralt:



                        Jne.

                        Esmalt postitatud ints0000 poolt Vaata postitust
                        Kuhu oleks mõistlik etteveomootorit lülitav relee ühendada? kas regulaatori toidet lülitama või regulaatori väljundis olevat mootorit lülitama? Regulaator on NE555 peal. Ise mõtlesin et paneks regulaatori väljundisse relee, siis saaks toda pidurduse asja kah lihtsalt realiseerida.
                        Kui tahad pidurifunktsiooni ka, siis jah, väljundisse. Ja relee kontaktid peavad olema arvestatud suurte voolude lülitamiseks, alates 15-20A, väiksemad hävivad ruttu.

                        Comment


                          #57
                          Vs: Vajan CO keevituse skeemi

                          Lisan pildi oma tulemusest, kiirusregulaator asub kaane all olevas hallis karbikus. http://nagi.ee/photos/uzis/13883433/ Kahjuks ei ole pilt algsest olukorrast.

                          Comment

                          Working...
                          X