Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

map anduri pinge lcd-le

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    map anduri pinge lcd-le

    0-5v oleks vaja muuta vastavalt siis 0-1.5 numbriteks.
    kasutusele sooviks võtta lcd 1x8 või 1x16 märki.
    Keegi kes suudab seda teha, juhendada või suunata mind siis ps või msn
    Tegemist siis auto ajust tuleva map anduri pingega mis muuta näiduks.

    #2
    Vs: map anduri pinge lcd-le

    Vaja mõõta pinget, näit veidi teisendada ja tabloole? Voltmeeter on säärane. Kuna koodid olemas, saad sinna konversioonitabeliga look-up'i teha et näitu muuta. Või kui tead valemit, siis lased otse arvutada. Mingi MAP'i reguleerimise lugu on siin, milleks hea, ei oska arvata.
    - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
    - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

    Comment


      #3
      Vs: map anduri pinge lcd-le

      LCD Voltmeter pingejaguriga?

      Comment


        #4
        Vs: map anduri pinge lcd-le

        Pingejaguriga lihtne voltmeeter oleks tõesti üks lahendus. MAP sensori väljundpinge on pea täiesti lineaarses sõltuvuses rõhust.
        Sobiks näiteks see.
        Probleem võib tulla siis, kui kasutad sama MAP sensorit, mis auto ajule infot annab. Sensori enda väljundtakistus on väga suur ja voltmeetri sisendahel võib MAP-i väljundi maha kooormata. Ehk siis väljundpinge ei tarvitse enam õige olla, mis muidugi avaldub ka mootori töös. Siis on vaja veel eraldi suure sisendtakistusega pingevõimendit mingi OP baasil.
        Näide MAP sensori pinge/rõhu sõltuvusest..

        Comment


          #5
          Vs: map anduri pinge lcd-le

          Esmalt postitatud felch poolt
          Vaja mõõta pingetVoltmeeter on säärane.
          Kuidas ta seal seda pinget teisendab?
          RA4 on Input/output and external clock input
          Kas sisendis on tehtud pinge-aeg konverter?
          Mu japaneze on natuke lahjeze.

          Mis on siin eelis sellega kui PIC-is on harilik A/D?
          Kasvõi 10 bitti.

          Comment


            #6
            Vs: map anduri pinge lcd-le

            Esmalt postitatud sebastian poolt
            Probleem võib tulla siis, kui kasutad sama MAP sensorit, mis auto ajule infot annab.
            See oleks olnud tõenäoliselt järgmine küsimus
            Voltmeeter ei rahulda, soov on saada rõhk numbritega 1 realisele lcd ekraanile (võib olla ka mingi valmis kit, paigaldamis mõõdud on piiratud).
            Mis asi on "pingejagur"

            Comment


              #7
              Vs: map anduri pinge lcd-le

              Kas tingimata peab näit olema LCD displayl?
              Kui suur oleks maksimaalne kulutus mille oleks valmis tegema selle diginäidu saamiseks? On olemas üks niisugune skeem milles kasutatakse LED displayd, sinna siis kuvatakse näit. bar-des, täpsemini siis millibaarides-kasutan sensorit MPX4250 http://www.opood.ee/?t=k_ki&i=FARNELL_1555610 rõhu mõõtmiseks, näidu kuvamiseks saab kasutada põhimõtteliselt suvalist LED voltmeetrit. Samas nende mõõdud on suhteliselt suured, antud juhul üks niisugune tehtud 70*44 esipaneeli mõõduga voltmeetrile http://www.opood.ee/?t=k_ki&i=PAN.PM129A1 . Kuid uue väljatöötamine on töös (plaat ise tuleb väiksem kui selle voltmeetri oma-kasutan SMD detaile). Kui suurt rõhku kompressor on suuteline tootma, kas seda sensorit kasutada tuleks kõne alla?

              Edit: lugesin uuesti- 0-1,5 numbriks? Mis see tähendab? Kuni 1,5 bar? Kirjeldatu siis ongi säärase vahemikuga, näit kuvatakse 3 1/2 displayle. Ka ise kasutan skeemis veel OP-võimendit. Veel unustasin, et tegu siis täiesti iseseisva seadmega mida võimalik paigaldada suvalisele turbomasinale-või ka mõnd teist tüüpi kompressoriga mootorile. Antud lahendus oli päevakorras SAAB9000 Turbo juures. Auto oma MAP jääb samuti alles, see mingit lisakoormust ei saa.
              viimati muutis kasutaja radiotehnika35; 18 m 2009, 01:23.
              -superradical-

              Comment


                #8
                Vs: map anduri pinge lcd-le

                Mida see MAP välja ajab?
                Kas pinget nagu pealkirjas?
                Palju ta takistus on?

                Kui pinget ja "voltmeetri" sisetakistus on ca 10 korda suurem
                siis võib ju otse mõõta.
                Kui takistus on gigades siis üsna kindlasti on seal kasutusel aste mis takistuse alla toob.
                Võib ju võtta signaali selle tagant.
                Kui põhipiirang on mõõtja mõõdud siis võiks ju need ka kirja panna.

                Kas igasugu pudipadi numbreid mida koolis pähe taoti on vaja pidevalt nina alla tolknema?
                Võib ju panna ka riist muutuva sagedusega vinguma.
                Siis jäävad silmad vabaks. Või see JA teine. Ning KOLMAS.

                On see tõesti NII vilets auto et ilma pideva jälgimiseta ei tööta?

                Comment


                  #9
                  Vs: map anduri pinge lcd-le

                  Eks ta ole rohkem silmale vaadata, aga noh olgem ausad: inimene ajab ju alati oma elu ise keerulisemaks ja laiskus on edasiviivaks jõuks .
                  Mingit otsest kasu see diginumbriline näit ei anna.


                  Aga see on õige, et mõõdud võiks ära märkida-siis ehk sobivusel on huvi asjaga tegeleda, üldistavalt ei saa ju eriti miskit arvata, ainult oletuste baasile jääda on jama.

                  Muidu selle MAP-i väljundiks on ikkagi võimalikult lineaarne pinge, kasutatakse ka temp. stabiliseerimist jne, et näit väga metsa ei läheks, selle MPX-i pluss on, et ei ole seda vaja täiendavalt kalibreerida.
                  Rohkem infot sensori kohta pakub andmeleht : http://www.farnell.com/datasheets/29745.pdf
                  viimati muutis kasutaja radiotehnika35; 18 m 2009, 17:18.
                  -superradical-

                  Comment

                  Working...
                  X