Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Vintsi "kontrollkarp"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Vintsi "kontrollkarp"

    Juhtus siis selline lugu, et vintsi releed ütlesid töölepingu ülesse peale mõningat veeallolekut. ÜHtepidi vajutades üks kontakt ei tööta. Oleks plaan nüüd ise mingi korralik asi (veekindel ning odav) valmis teha.

    Süsteem asjal on ise selline:
    Karpi tuleb sisse+ ning -
    Karpi tuleb 3 kontakti mis läheb edasi/tagasi lüliti alla
    Karbist läheb välja 2 toite otsa vintsile.

    Originaal skeem koosnes pmst 2'st releest. Nüüd on aga küsimus, et kas annaks releede asemel ehk FET'e kasutada kuidagi või on otstarbekam jääda releede peale (paar odavat suurt voolu kannatavat fet'i paralleli tuleks odavam kui võimas relee?) keeruliseks läheb jälle feti'de juhtimine kuna on vaja vist mingi 24V pinget feti lülitamiseks? Asi peaks kannatama 12V@200A.
    Ning kuias lahendada veekindlus? On mingi selline variant et asi ala mingi EPO sisse valada ning ainult kontaktid välja jätta?
    viimati muutis kasutaja qwerty; 27 m 2009, 16:26.

    #2
    Vs: Vintsi "kontrollkarp"

    Kui ikka off-roadimisel vintsimiseks läheb, jookseb vintsi vool ikka sinna aku lühisvoolu lähedale vahest (mootori sisulislet kinni hoidmise juhul) ja seda valu peavad releed suurema tõenäosusega vastu kui fetid (pool profid on ka kõik originaal kaablid jämedamate vastu vahetanud).

    Comment


      #3
      Vs: Vintsi "kontrollkarp"

      Need jutud on küll sogased. Ehk joonistaksite midagi?

      Comment


        #4
        Vs: Vintsi "kontrollkarp"

        http://www.jpelectron.com/sample/Ele...%20control.gif
        Releega pmst sama põhimõttega skeem, kuid ei leidnud hetkel googlist.
        Või pikk jutt lühikeseks teha: Vaja on vintsi edasi/tagasi juhtimiseks karpi mis oleks veekindel ning kannataks 200A voolu.

        Comment


          #5
          Vs: Vintsi "kontrollkarp"

          Transiskeem on muidugi klassikaline, aga Sul tundub mure suurem. Pole ise ammu SUURTE vooludega tegelenud,aga ehk kaks auto starterireleed (nn. pendiks) ?
          Need peaks töötama isegi tuumarünnakujärgselt. Aga?

          Comment


            #6
            Vs: Vintsi "kontrollkarp"

            Tegin ühe ComeUp9000 releekorpuse hermeetiliseks, lisaks Motipi aerosilikooniga kaitsekiht sisse ja rajale...
            Viis tundi turbaaugus ligunemist ei teinud midagi (ainus tõsine kaotus oli paagikorgi vahelt küljeli asendis jalgalasknud bensiin ).

            FET vajab ju ka veekindlaks tegemist, ilmselt ka jahutust. ...mina jääksin releede juurde.
            Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
            Konfutsius

            Comment


              #7
              Vs: Vintsi "kontrollkarp"

              Kui relee, siis relee :P
              On sellist sobilikku releed ka kuskil müügil (kirve hinnaga asjast pole huvitatud).

              Comment


                #8
                Vs: Vintsi "kontrollkarp"

                Ise ostsin Roosna-Allikult,
                Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                Konfutsius

                Comment


                  #9
                  Vs: Vintsi "kontrollkarp"

                  Hind igatahes on hea
                  Kuidas aga veepidavusega on? Ehk on olnud võimalus järgi proovida?
                  Vaatasin ka et lülitile on 2 kontakti vist? 3's läheb korpuse külge?

                  Comment


                    #10
                    Vs: Vintsi "kontrollkarp"

                    OT.Kas lihtsam poleks plokk võimalikult kõrgele tõsta kui insenere üle kavaldada

                    Comment


                      #11
                      Vs: Vintsi "kontrollkarp"

                      Riputan snorkli külge?

                      Comment


                        #12
                        Vs: Vintsi "kontrollkarp"

                        kõrgele riputamisel tuleb kaablid kah suuremad panna, et pingelanguga vintsi lahjaks ei jätaks. paned "tuppa" armatuuri alla. ega see just veevaba pole, aga sinna satub seda harvem

                        to OSX: kas sel releel on üks sulguv ja üks lahutuv kontaktipaar?
                        kas sealt jõukontaktidest kannataks 48V läbi lasta, kui koormuse all lülimist ei toimu?
                        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                        Comment


                          #13
                          Vs: Vintsi "kontrollkarp"

                          Ma olen 2aastat hard-core vintsi kasutanud(come.up 9,5i)releekarp asub radika ees ülemises servas ja pole peale ostmist kunagi tibinud ja põhjalikumalt saad teada 4x4.ee foorumis kui küsimuse tõstatad

                          Comment


                            #14
                            Vs: Vintsi "kontrollkarp"

                            See on ju ühepoolne relee see comeup. Sellega pole sittagi teha nagu vanarahvas öelda armastab. Tahaks vintsi ikka mõlemit pidi kasutada...
                            viimati muutis kasutaja qwerty; 31 m 2009, 16:12.

                            Comment


                              #15
                              Vs: Vintsi "kontrollkarp"

                              kas vintsil mitte mõlema suuna jaoks eraldi relee ei ole?
                              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                              Comment

                              Working...
                              X