Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

EagleCAD Joonistajad.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: EagleCAD Joonistajad.

    http://www.upload.ee/files/151775/LCDTEMP.pdf.html < nii kõlbab v? keegi võiks üle vaadata kas on ikka kõik õieti :/ . Endal juhe koos juba

    Comment


      #17
      Vs: EagleCAD Joonistajad.

      PIC-i 10-13 viik vea julgelt lühemalt, kas paremal olevad ühenduspin-id peavad just sellises järjekorras olema? Kasutad lintkaablit? Viike 4 ja 15 sildav takisti-kas SMD takki ei ole võimalik kasutada? Saaksid selle kohe kivi alla paigutada? ja element ES3 võid julgelt ju ülespoole (joonisel) paigutada. PIC-i viigud 5, 7, 8 võiksid samuti lühemat teed mööda vedada.
      Paiguta osasid julgemalt lähemale üksteisele, siis peaksid ise ka juba aimu saama, et kuidas lühem ja parem oleks...
      Selle plaadi saaks pisemaks kui tikutoos üsna lihtsalt.

      Muide, kui võimalik SMD juppe kasutada siis nende jaoks saab ka valida, et kummale poole plaadil (top/bottom) nad peavad jääma.
      viimati muutis kasutaja radiotehnika35; 06 August 2009, 13:21.
      -superradical-

      Comment


        #18
        Vs: EagleCAD Joonistajad.

        Esmalt postitatud radiotehnika35 poolt
        PIC-i 10-13 viik vea julgelt lühemalt, kas paremal olevad ühenduspin-id peavad just sellises järjekorras olema? Kasutad lintkaablit? Viike 4 ja 15 sildav takisti-kas SMD takki ei ole võimalik kasutada? Saaksid selle kohe kivi alla paigutada? ja element ES3 võid julgelt ju ülespoole (joonisel) paigutada. PIC-i viigud 5, 7, 8 võiksid samuti lühemat teed mööda vedada.
        Paiguta osasid julgemalt lähemale üksteisele, siis peaksid ise ka juba aimu saama, et kuidas lühem ja parem oleks...
        Selle plaadi saaks pisemaks kui tikutoos üsna lihtsalt.

        Muide, kui võimalik SMD juppe kasutada siis nende jaoks saab ka valida, et kummale poole plaadil (top/bottom) nad peavad jääma.
        paremal olevad ühenduspinnit on järjekorras jah, LCD pinnide järgi. kasutan female pesa.(diy IDE kaabli otsast ;D) SMD ei taha kasutada . Lähen natukeseks linnapeale, värskendan natuke ennast ja siis tagasitulles kontrollin skeemi üle .

        Comment


          #19
          Re: Vs: EagleCAD Joonistajad.

          kogu selle skeemi saab umbes 2x väiksemale plaadile teha lõdvalt. samuti, kui natukenegi vaeva näha saab selle tehtud jumperivabalt e kõik rajad on täies mahus plaadil.

          näe ikka natuke rohkem vaeva. ja 90kraadiste nurkade asemel kasuta 45 kraadiseid nurki kõikjal. jäta meelde, et radu võib ka takistite alt läbi viia. kasuta seda ära! (E$5). toitekondensaatorid ühenda võimalikult toitejala lähedale, aga nii, et toide tuleks enne pistikust kondensaatorisse ja siis läheks alles PIC'i (jah see mängib rolli!)

          saatsin PS'i ka, kui huvi peaks pakkuma. 3 on natu palju. 1 on äkki sobivam?

          Comment


            #20
            Vs: EagleCAD Joonistajad.

            Konded aja nii poole meetri kaugusele(tegelt piisab juba yle 2cm) siis garanteeritud et ei tööta. 250.-, +post ja saad valmis plaadi.koostamise ja juppidega ~500.- .
            mahutab ära ~2x2cm alale vajadusel. SMD-d joota oskad saad ka 100.-
            viimati muutis kasutaja murphy; 06 August 2009, 17:41.
            Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
            1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
            2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

            Comment


              #21
              Vs: EagleCAD Joonistajad.

              Mai tea kuidas sa selle 2x2cm alale saad kui LCD pinnide kogupikkus/laius on 4cm . anyway tegin ise juba ära, case closed! Põhimõte oligi, et saaks harjutada söövitamist veel jne

              Comment


                #22
                Vs: EagleCAD Joonistajad.

                Ilmselt mõteldi seda, et komponendid mahutatakse 2*2cm ära, see LCD ühendus võib olla suurem. Kui nende ühenduspin-ide järgi peaks tegema siis ma ei kujuta ette kuidas LCD monitorid töötaksid , eriti siis kui trükkplaat nagu lennuväli ja jupid üksteisest mitme kilomeetri kaugusel .
                Kui seda plaati korralikult ei tee siis on söövitamist võimalik tõesti päris palju harjutada . Selle 100 raha eest oleks saanud päris ilusa plaadi-enamvähem nagu tööstusliku, vähemasti väljatöötluse ja söövitamise mõttes .
                -superradical-

                Comment


                  #23
                  Re: Vs: EagleCAD Joonistajad.

                  näita siis millega sa hakkama said.

                  Comment


                    #24
                    Vs: Re: Vs: EagleCAD Joonistajad.

                    Krdi puur läks katki , rikkus natuke radu ja ühest kohast sõi raja ära kuna marker suht pask ja printer ka tahmast tühi juba... Igatahes mina olen oma 2 söövitus protsessiga vägagi rahul . 100eeki eest saan ma 2 trükkplaadi juppi.. mille peal ma võin harjutada niipalju kui tuju on. Ainet jätkub hetkel ja kannatust mul on

                    http://i28.tinypic.com/1rvfqa.jpg

                    Comment


                      #25
                      Vs: EagleCAD Joonistajad.

                      http://murphy.pri.ee/E-BIKE/P9070029.JPG näiteks, See aasta vanune pilt umbes. Praeguseks on 2x tihedamat võimalik teha tehnoloogia on sama masinapark täiustunud. min puur 0,2. min rajavahe 0,1 min raja laius 0,15.
                      Hind aukude arvu pealt ja pindala pealt.
                      kui DIY eesmärk siis hangi söövitamiseks vana kohvimasin. Pealmine osa lammuta maha.
                      Kann kuumakindel ja kuumutus plaat ka olemas.
                      viimati muutis kasutaja murphy; 06 August 2009, 22:34.
                      Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                      1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                      2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                      Comment


                        #26
                        Vs: Re: Vs: EagleCAD Joonistajad.

                        Esmalt postitatud tarmok poolt
                        Krdi puur läks katki , rikkus natuke radu ja ühest kohast sõi raja ära kuna marker suht pask ja printer ka tahmast tühi juba... Igatahes mina olen oma 2 söövitus protsessiga vägagi rahul . 100eeki eest saan ma 2 trükkplaadi juppi.. mille peal ma võin harjutada niipalju kui tuju on. Ainet jätkub hetkel ja kannatust mul on

                        http://i28.tinypic.com/1rvfqa.jpg

                        Oot, mis puuri kasutad? Kas karbiidpuuri või tavalist? Karbiidpuur siis see jämeda taguotsaga, käevahel puurides tükivad jah üsna hõlpsalt katki minema kuid kui ei lähe siis tulemus on neil ikka üle prahi .
                        -superradical-

                        Comment


                          #27
                          Vs: Re: Vs: EagleCAD Joonistajad.

                          tavaline puur oli puurin akutrelliga kuna mingi hiina dremmel ei funka

                          Comment


                            #28
                            Vs: EagleCAD Joonistajad.

                            Katkenud rada saad omavahel ühendada tinaga või traadijupiga, kui katkestuse vahe on pikk.
                            Olen ise ka akudrelliga plaate teinud, alguses ju dremelit ei saanud kohe osta.
                            Nüüd puurin dremeliga koos tema alusega. Nagu laua puurpink.

                            Kui käsi väriseb ja akudrell kuskile kaldub, siis käib krõps ja puur katki.
                            Akudrelliga pead väga õrnalt ja rahulikult laskma, ei tohi liialt suruda vaid tunde järgi lased puuril endale augu ette teha, kuhu ta järjest ise sisse vajub. Ja drelli ei tohi väristada ega kallutada puurimise ajal.
                            1mm puur või isegi väiksem läheb vähimagi jõu ja/või vea korral katki.

                            2 plaadi kohta polegi nii hull. Harjutamine teeb meistriks.

                            Comment


                              #29
                              Vs: EagleCAD Joonistajad.

                              Kõige ,,huvitavam" on auke puurida tavalise käsitrelliga. Keskmise plaadi
                              (DIP40 mcu ja ulejäänud kaks/kolmklemmid, 80x100 mm plaat) jaoks kulus
                              3 tundi ja mitu 0,8 mm puuri. Midugi trell ise oli ka vähe kipakas, mingi laager poos ja reduktor kiilus aeg-ajalt kinni. Hiljem tegin sama plaadi minifreesiga http://www.elfaelektroonika.ee/artnr...-&-grinder-12v ligikaudu veerand tunniga.
                              Hoiatus - muudan oma postituse sisu kuni 30 minuti vältel pärast postitamist.

                              Comment


                                #30
                                Vs: EagleCAD Joonistajad.

                                Esmalt postitatud 6p45s poolt
                                Kõige ,,huvitavam" on auke puurida tavalise käsitrelliga. Keskmise plaadi
                                (DIP40 mcu ja ulejäänud kaks/kolmklemmid, 80x100 mm plaat) jaoks kulus
                                3 tundi ja mitu 0,8 mm puuri. Midugi trell ise oli ka vähe kipakas, mingi laager poos ja reduktor kiilus aeg-ajalt kinni. Hiljem tegin sama plaadi minifreesiga http://www.elfaelektroonika.ee/artnr...-&-grinder-12v ligikaudu veerand tunniga.
                                79.- See ikka mootoriga asjandus mitte ainult mingi otsade komplekt?
                                Condemn the hive.

                                Comment

                                Working...
                                X