Vs: Akulaadija voolupiiraja
Täpsema rakendumisläve saaks sedasi, et lisaks K2 mähisega jadastikku (skeemi järgi alumisse otsa) npn-transistori, mille baasile võtaks pinge laadija positiivselt väljundklemmilt läbi 14 V vastupingega stabilitroni ja ligikaudu 100-oomise takisti. Samuti tuleks lisada K2 mähisega paralleelne vastupingestatud diood (transistori kaitseks). Transistori baasi ja emitteri vahel võiks olla ligikaudu 10 kilo-oomine takisti, et relee akulaadija madala väljundpinge juures ei rakenduks. Sisuliselt sama süsteem, mis vanemate autode pingeregulaatori esimeses astmes.
Täpsema rakendumisläve saaks sedasi, et lisaks K2 mähisega jadastikku (skeemi järgi alumisse otsa) npn-transistori, mille baasile võtaks pinge laadija positiivselt väljundklemmilt läbi 14 V vastupingega stabilitroni ja ligikaudu 100-oomise takisti. Samuti tuleks lisada K2 mähisega paralleelne vastupingestatud diood (transistori kaitseks). Transistori baasi ja emitteri vahel võiks olla ligikaudu 10 kilo-oomine takisti, et relee akulaadija madala väljundpinge juures ei rakenduks. Sisuliselt sama süsteem, mis vanemate autode pingeregulaatori esimeses astmes.
Comment