Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Juba mõtlesin sellele jah, mul neid oma 10 tükki, asjad juba üles riputatud, aga ma vaatan, vahest kannatab ringi ühendada ilma suure jõukuluta. Mul neid seal erinevaid, osa on jah veneaegsed, aga nad kõik on 120 cm lampide seest 36w torudega. Prelude saadet skeemi salvestasin endale ära, edaspidi ka hea kasutada Tänx!
No nii, tegin oma drosseli pealt pärit skeemi järgi - funkab suurepäraselt. Prelude skeeme nende drosselitega kasutada ei saa, nats teistsugused. Need minu omad on tsuti vanemad ka, eelmisest sajandist pärit. Hea, et skeem veel peal on... Kondekaid ma ei kasutanud, töötab ilma suurepäraselt. Tänan asja arutamise eest!
See on muidu ka tore skeem, ainult vahel on detailide leidmisega raskusi. C1 ja C4 kohale ei sobi kahjuks elektrolüütkondensaatorid. C2 ja C3 saavad alguses pingekordistist kumbki üle 600V peale, nende tööpinge peab seda võimaldama, mina olen kasutanud 750-voldiseid 0,01µF. Takisti jadamisi toruga peaks suure võimsusega olema, sinna võib oma 25W (40W toruga) soojusena kaduda. Jootekolb 36V 25W töötas seal takistina (ja ka jootekolvina!) ilusti...
Ühes vanemas teemas on selle skeemi kohta veel juttu:
Mul need drosselid ongi vene omad, üks on veel musta värvi ja pooleldi roostes, homme proovin, kas töötab veel. Igatahes on ühendamine sel neljaotsalisel väga lihtne - toru kaugemast otsast mõlemad juhtmed drosseli 2 ja 3 klemmi, 220 siis üks drosseli 1 klemmi ja teine toru teise otsa ühte klemmi, sama poole teises otsas starterisse minev juhe, starterist tulev teine juhe 220. Kogu lugu. Algul tundus üle mõistuse käivat, aga pärast esimest... Kasvulava helendab, nagu oleks UFO elutoas maandunud...
Comment