Oleks vaja Variom A akulaadija skeemi. Lõhki on läinud suur roheline portselaantakisti, mis asub 220 voldi ahelas enne trafot. Just see kild, kuhu on kirjutatud takisti suurus on minema lennanud(arvatavasti PEV-15 ja ? oomi)
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Akulaadija Variom A
Collapse
X
-
Vs: Akulaadija Variom A
see takisti on täiesti seadmes olemas, PEV-15 ja 47 oomi +/- 5%
hakkan ise ka just remontima sellist ..
See C1, skeemis 0,1 uF, reaalsuses 0.22 uF x 400V oli minul läbi. Ja skeemi juures on ka mainitud, et seda on mõistlik kontrollida vahetuse teel.viimati muutis kasutaja Armagedon; 10 m 2010, 21:14.
Comment
-
Vs: Akulaadija Variom A
Nüüd vähemalt tean millist takistit otsima pean hakkama. Mis sellesse kondekasse C1 puutub, siis minu isendil on see 0,15 uF x 400V. Koledasti otstest punnis ja tahma välja ajanud. Vahetan ta kohe kindlasti ära.
Vanasti lamptelekate toites(0,01uF x 400V) tavatsesid selle ahela kondekad hirmsa pauguga lõhkeda. Parandajad neid tavaliselt ei asendanudki.
Comment
-
Vs: Akulaadija Variom A
Vana teema jätkuks. Mul on selline laadija aastast 1982. Nüüd on tavidus majapidamises erinevaid 12V akusid laadida, mõtlesin kasutusele võtta. Asendasin võrgupistiku kaasaegse vastu ja igaks juhuks mõõtsin laadimispinge ära. 6V asemel 5,8 ja 12 V puhul 12,3. Ilmselgelt vähe. Kas keegi viitsiks ülalpool toodud lingis skeemi vaadata ja soovitada mida vahetada, et laadimispinged oleks suuremad. Eks lõplik peenseadistus tuleb niikuinii teha seadmel.
Comment
Comment