tere,
kas oskab keegi aidata järgmise probleemi lahendamisel.
nimelt tekkis tiibvärava automaatika töös selline tõrge, et värava pooled läksid küll puldist lahti ,aga kinni enam ei lähe, peale puldinupule vajutust hakkasid väravatiivad küll sulguma aga lülitusid koheselt välja.
Tavaliselt on sellisel puhul viga olnud turvasilmade peal olnud lumes vms sodis kuid nüüd ei aidanud ei silmade puhastamine ega korraks ka lahti võtmine. Veendusin vaid et üks silm plõksus turvakiire katkestamise korral ja süütas ka silmas asuva märgulambi ,kui samas teisel silmal samalaadne märgulamp põles jätkuvalt ja mingit plõksuvat häält kiire katkestamisel ei tekkinud. Kahtlustan et see silm on äkki otsad andnud.
Kuna väravat kasutatakse suhteliselt harva ja automaatikaplokk on ka juba pea 15 aastat vana mistõttu ei suuda ma kuskilt tuvastada juhtbloki skeemi ning samas pole tegelikult üldsegi oluline turvasilmade jätkuv osalemine väravate avamises ,sooviksin targematelt juhatust nõuannet mida peaksin tegema et automaatika tööle saada ilma turvasilmadeta?
Kuidas need silmad juhtimis ahelas tavaliselt töötavad ja kuidas need nüüd tööst väljalülitada. Kas pean midagi automaatika bloki kontaktplaadil sildama või vastupidi katkestama???
Tänades abi eest
kas oskab keegi aidata järgmise probleemi lahendamisel.
nimelt tekkis tiibvärava automaatika töös selline tõrge, et värava pooled läksid küll puldist lahti ,aga kinni enam ei lähe, peale puldinupule vajutust hakkasid väravatiivad küll sulguma aga lülitusid koheselt välja.
Tavaliselt on sellisel puhul viga olnud turvasilmade peal olnud lumes vms sodis kuid nüüd ei aidanud ei silmade puhastamine ega korraks ka lahti võtmine. Veendusin vaid et üks silm plõksus turvakiire katkestamise korral ja süütas ka silmas asuva märgulambi ,kui samas teisel silmal samalaadne märgulamp põles jätkuvalt ja mingit plõksuvat häält kiire katkestamisel ei tekkinud. Kahtlustan et see silm on äkki otsad andnud.
Kuna väravat kasutatakse suhteliselt harva ja automaatikaplokk on ka juba pea 15 aastat vana mistõttu ei suuda ma kuskilt tuvastada juhtbloki skeemi ning samas pole tegelikult üldsegi oluline turvasilmade jätkuv osalemine väravate avamises ,sooviksin targematelt juhatust nõuannet mida peaksin tegema et automaatika tööle saada ilma turvasilmadeta?
Kuidas need silmad juhtimis ahelas tavaliselt töötavad ja kuidas need nüüd tööst väljalülitada. Kas pean midagi automaatika bloki kontaktplaadil sildama või vastupidi katkestama???
Tänades abi eest
Comment