Tere, probleem on selline et paigaldasin garaazis veneagse autotõstuki. Aga juhtmed on ühendamatta. Sisse tuleb kilpi 3 faasine vool, edasi on seal kaks käivitit. Üks käiviti siis paneb mootori ühte pidi keerlema ja teine paneb teist pidi keerlema, vastavalt siis üles ja alla. Ehk oskab keegi seletada kuidas sinna külge juhtmed ühendada. Tõstukil on veel küljes lõpplülitid.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Abi vaja garaazitõstuki ühendamisel
Collapse
X
-
Vs: Abi vaja garaazitõstuki ühendamisel
No see polnud siis küll õige elektrik, kes sellise asja käima saamiseks skeemi vajas. Lõpplülitid ühendad: ülemise ühendad selle kontaktori mähise vooluringi, mis tõstab. Jõuab tõstuk üles, siis katkestab ja mootor jääb seisma. Alumise ühendad siis teise kontaktori mähise vooluringi.
Eh, tahtsin skeemi joonistada eile, sain peaaegu valmis, siis programm pani pildi tasku ja sinna see jäi. Rohkem ei viitsinud nikerdada.
Comment
-
Vs: Abi vaja garaazitõstuki ühendamisel
Esmalt postitatud kristjankool poolt Vaata postitustTõstuk asub Viljandi lähedal. .....
annab ka skeeme hulgim, otsingusõnadeks пускатели реверс.
Võib-olla saab ka minuga kaubale, kui tegijat omas külas pole...Elektroonika töötab suitsu baasil.
Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.
Comment
-
Vs: Abi vaja garaazitõstuki ühendamisel
Käivitite küljes olid kõik sillad-juhtmed eelnevast juba õigesti,
ainult juhtnuppude ja lõpplülitite otsad oli vaja uuesti panna.
Käivitite mähised on madalpingelised, selleks on kilbis trafo
kah olemas. Kõik hakkas tööle, ainult teemaalgataja ostab
normaalsemad kaitsmed pingemadaldustrafo ahelatele.
Eks ikka mingi skeem-eskiisi joonistasin, kilpi see jäi,
ehk kunagi on hea vaadata kui vajadus tekib.Elektroonika töötab suitsu baasil.
Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.
Comment
Comment