Vs: Vooluringi katkestamine ning uuesti ennistamine
Mulle tundub ka, nagu mõnele eeskõnelejale, et voolu piiramine oleks kõike robustsem lahendus. Alalisvoolumootoritel ei juhtu suurt midagi, kui nimivool jääb peale seisvale mootorile, sest pinge langeb madalaks ja seega ka hajuvõimsus. Kuna vool ja vääne on üsna vahetult seotud, siis sellisel kasutamisel püsib ühtlane vääne ja mootori koormuse vähenedes hakkab automaatselt mootor kohe ringi käima. Kõigele lisaks tagab selline lülitus ka sujuvkäivituse.
Mulle tundub ka, nagu mõnele eeskõnelejale, et voolu piiramine oleks kõike robustsem lahendus. Alalisvoolumootoritel ei juhtu suurt midagi, kui nimivool jääb peale seisvale mootorile, sest pinge langeb madalaks ja seega ka hajuvõimsus. Kuna vool ja vääne on üsna vahetult seotud, siis sellisel kasutamisel püsib ühtlane vääne ja mootori koormuse vähenedes hakkab automaatselt mootor kohe ringi käima. Kõigele lisaks tagab selline lülitus ka sujuvkäivituse.
Comment