Tere
Olen üritanud tööle saada pealkirjas nimetatud kivi. Tegemist on samm-mootori juhtkiviga.
Datasheet: http://www.rohm.com/products/databoo...d6383efv-e.pdf
Skeemi seadsin üles täpselt nii nagu datasheet näitab. Ainukesed muudatused on selles, et PWM sageduse RC ahelas on takistus 3 kilo-oomi väiksem datsheedil märgitust, aga jääb lubatud piiridesse. Ja toites pole elektrolüütkondet, vaid ainult keraamiline, aga toiteploki väljundis on elektrolüüt olemas ja juhtme ristlõige peaks olema katsetamiseks piisav. Eeldades, et see on pinge ühtlustamiseks seal. Kuigi kui nüüd datasheeti vaatan, siis on seal see šuntkondensaatori nime all. Siiski ei usu, et ka selles viga on.
Jalad mille ühendusi skeemil pole märgitud saavad signaali läbi 7805 kivi. Analoog referents signaalidel on vahel ka reguleeritav pingejagur, et mitte ületada lubatavat maksimumpinget. Natuke segaseks jääb MTH analoog sisend. Blokkskeemi järgi pakuks, et tegu on mingi PWM parameetriga. Duty cycle peaks ta ise muutma vastavalt seatud voolu referentspingele ja tagasisidele? Ka jääb natuke segaseks SELECT digitaalsisendi kirjeldus, aga arvan, et ka see ei ole hetkel väga oluline.
Probleem on aga selles, et kui toide sisse lülitada siis alguses veel läheb mootorile hoidevool peale, mis on mootori pidurdusjõu järgi hinnates suhteliselt väike. Pööramise käsu andmisel ei juhtu midagi, mis ka ei ole väga suur probleem hetkel. Aga kõige suurem probleem on see, et pärast lühikest aega katsetamist ja mõõtmist ja toite sisse välja lülitamist hakkab kivi kiirelt kuumenema. Ilmselt on mingi sisemine lühis.
Eriti veider on see, et täpselt sama asi on kordunud juba kolmel korral. Ja seda uue kivi ja uue trükkplaadiga. Kui esimese puhul kahtlustasin veel ülekuumutamist jootmisel ja ESD kahjustust, siis viimase kahe puhul olin nende suhtes väga ettevaatlik ja viimasele tegin veel otsast peale uue trükkplaadi joonise, et vältida mõnda märkamata jäänud viga.
Toiteks on 24V impulstoide.
Kole pikk teks sai nüüd.
Aga kui keegi siit foorumist ka head nõu ei anna, siis ei jää muud üle kui mõnda teist tüüpi kivi kasutada.
Plaan on ühet plaadilt kõik peale kivi maha joota ja üritada mõõta milliste jalgade vahel lühis täpsemalt on, ehk annab see uusi ideid.
Aitäh neile kes vastavad ja kes teksti läbi viitsivad lugeda.
Olen üritanud tööle saada pealkirjas nimetatud kivi. Tegemist on samm-mootori juhtkiviga.
Datasheet: http://www.rohm.com/products/databoo...d6383efv-e.pdf
Skeemi seadsin üles täpselt nii nagu datasheet näitab. Ainukesed muudatused on selles, et PWM sageduse RC ahelas on takistus 3 kilo-oomi väiksem datsheedil märgitust, aga jääb lubatud piiridesse. Ja toites pole elektrolüütkondet, vaid ainult keraamiline, aga toiteploki väljundis on elektrolüüt olemas ja juhtme ristlõige peaks olema katsetamiseks piisav. Eeldades, et see on pinge ühtlustamiseks seal. Kuigi kui nüüd datasheeti vaatan, siis on seal see šuntkondensaatori nime all. Siiski ei usu, et ka selles viga on.
Jalad mille ühendusi skeemil pole märgitud saavad signaali läbi 7805 kivi. Analoog referents signaalidel on vahel ka reguleeritav pingejagur, et mitte ületada lubatavat maksimumpinget. Natuke segaseks jääb MTH analoog sisend. Blokkskeemi järgi pakuks, et tegu on mingi PWM parameetriga. Duty cycle peaks ta ise muutma vastavalt seatud voolu referentspingele ja tagasisidele? Ka jääb natuke segaseks SELECT digitaalsisendi kirjeldus, aga arvan, et ka see ei ole hetkel väga oluline.
Probleem on aga selles, et kui toide sisse lülitada siis alguses veel läheb mootorile hoidevool peale, mis on mootori pidurdusjõu järgi hinnates suhteliselt väike. Pööramise käsu andmisel ei juhtu midagi, mis ka ei ole väga suur probleem hetkel. Aga kõige suurem probleem on see, et pärast lühikest aega katsetamist ja mõõtmist ja toite sisse välja lülitamist hakkab kivi kiirelt kuumenema. Ilmselt on mingi sisemine lühis.
Eriti veider on see, et täpselt sama asi on kordunud juba kolmel korral. Ja seda uue kivi ja uue trükkplaadiga. Kui esimese puhul kahtlustasin veel ülekuumutamist jootmisel ja ESD kahjustust, siis viimase kahe puhul olin nende suhtes väga ettevaatlik ja viimasele tegin veel otsast peale uue trükkplaadi joonise, et vältida mõnda märkamata jäänud viga.
Toiteks on 24V impulstoide.
Kole pikk teks sai nüüd.
Aga kui keegi siit foorumist ka head nõu ei anna, siis ei jää muud üle kui mõnda teist tüüpi kivi kasutada.
Plaan on ühet plaadilt kõik peale kivi maha joota ja üritada mõõta milliste jalgade vahel lühis täpsemalt on, ehk annab see uusi ideid.
Aitäh neile kes vastavad ja kes teksti läbi viitsivad lugeda.
Comment