Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

TaHHomeetri konverteri ehitus, skeemi lahendust tarvis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    TaHHomeetri konverteri ehitus, skeemi lahendust tarvis

    Tere!

    Et kõik ausalt ära rääkida, pean ma alustama sellest: Autole sai Rida 4 mootori asemel pandud V6. Kuna armatuuris kellaplokk jäi sama ja tahhomeeter saab oma sisend signaali süüte "igniter" moodulist, siis nüüd on nö iga kolmas signaal tahhomeetri kellale üle liia ja tahhomeeter näitab rohkem, kui tarvis. Lahenduseks mõtlesin välja, et ehitaks vahele ühe ploki, mis 3-mest pulsist edasi annab 2. Ehk jätab iga 3-manda pulsi endale
    Et plokk kompakte tuleks ja auto ECU'st kena +5V toite ka sain siis sai PIC prose peale mindud. Programm Proteuse simulaatoris tundub töötavat.
    Click image for larger version

Name:	Simu.JPG
Views:	1
Size:	106,2 KB
ID:	877906

    Mõõtsin Ossiga ka "To Tachometer" signaali. Vaadates signaali sai minu mõistus otsa, milliste komponentitega (loe: transistoritega) Pici saada ja samasugune signaal, ainult ilma 3-manda pulsita edasi saata. Mingid imelikud piigid on sees jne.
    Äkki aitate leida õige skeemilahenduse.
    otse süütest signaali ja miinuse vahel_tahokas küljes_2700rpm.pdfClick image for larger version

Name:	skeem.JPG
Views:	1
Size:	75,2 KB
ID:	877908

    #2
    Vs: Tahomeetri konverteri ehitus, skeemi lahendust tarvis

    Analoog tahhomeetrit saab tavaliselt seest õigeks reguleerida (pote). Digi variandi puhul tuleb softis õigeks panna. Näiteks:
    Test 1: Instrument self test
    Test 2: Engine Data - This display is an "engine factor" value that is stored
    in the coding plug. The instrument cluster processor uses this factor in
    addition to the "TD" signal from the DME control module to process and
    display tachometer RPM based on the engine installed. For EXAMPLE:

    *ENGINE FACTOR 2 = 4 CYLINDER
    *ENGINE FACTOR 3 = 6 CYLINDER
    *ENGINE FACTOR 4 = 8 CYLINDER

    Comment


      #3
      Vs: Tahomeetri konverteri ehitus, skeemi lahendust tarvis

      Esmalt postitatud Svago poolt Vaata postitust
      Analoog tahhomeetrit saab tavaliselt seest õigeks reguleerida (pote). Digi variandi puhul tuleb softis õigeks panna. Näiteks:
      Test 1: Instrument self test
      Test 2: Engine Data - This display is an "engine factor" value that is stored
      in the coding plug. The instrument cluster processor uses this factor in
      addition to the "TD" signal from the DME control module to process and
      display tachometer RPM based on the engine installed. For EXAMPLE:

      *ENGINE FACTOR 2 = 4 CYLINDER
      *ENGINE FACTOR 3 = 6 CYLINDER
      *ENGINE FACTOR 4 = 8 CYLINDER
      Tegemist Toyota MR2-ga, millel ei ole kellaplokis potekat ja ECU'le ka ligi ei saa, st. pole seadmeid.
      Leidsin midagi netist, kus on analoogne lahendus tehtud, kuid loogika kividele.
      I'm doing an engine conversion on a 1988 Mazda Rx7 I'm putting in a I6 engine where the oringinal motor is a rotary engine that has a tach signal like a 4 cylinder. So how can I make the stock tach work properly with the new 6 cylinder output? Any ideas on circuits or maybe you guys...


      Siiski vaadates oma mõõdetud signaali ei suuda ma välja mõelda kuidas seda pickile edastada.

      Comment


        #4
        Vs: Tahomeetri konverteri ehitus, skeemi lahendust tarvis

        Kui on loogika kividele siis saab ka PIC-le. Kui mõtlesid seda dioodidega osa siis on loogika kivi asemel PIC-i pin (dioodid peavad jääma nad kaitsevad liigpingete eest). Selle puhverkivi väljundi loogika aga teed PIC-is. Niipalju on vaja katsetada, et PIC ja loogika inputide takistused ei ole samad, ehk see 10k takk vajab mängimist.

        Comment


          #5
          Vs: Tahomeetri konverteri ehitus, skeemi lahendust tarvis

          Piikidest saad lahti madalpääsfiltriga. Takk vahele ja konde maha. Jupid valid nii et punases pööretega signaal ära ei kao.
          Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

          Comment


            #6
            Vs: Tahomeetri konverteri ehitus, skeemi lahendust tarvis

            Kas see on bensiinimootor? Süütepooliga?
            Siis oli seal 4 küünlajuhet ja nüüd on 6.
            Kui nendest kuuest juhtmest neljale panna mahtuvusandur (paar keerdu traati) siis
            tuleb ringi peale kuue asemel neli pulssi ja kõik peaks olema nii nagu peab.

            Kas nii ei saa?

            Comment

            Working...
            X