Tere!
Et kõik ausalt ära rääkida, pean ma alustama sellest: Autole sai Rida 4 mootori asemel pandud V6. Kuna armatuuris kellaplokk jäi sama ja tahhomeeter saab oma sisend signaali süüte "igniter" moodulist, siis nüüd on nö iga kolmas signaal tahhomeetri kellale üle liia ja tahhomeeter näitab rohkem, kui tarvis. Lahenduseks mõtlesin välja, et ehitaks vahele ühe ploki, mis 3-mest pulsist edasi annab 2. Ehk jätab iga 3-manda pulsi endale
Et plokk kompakte tuleks ja auto ECU'st kena +5V toite ka sain siis sai PIC prose peale mindud. Programm Proteuse simulaatoris tundub töötavat.
Mõõtsin Ossiga ka "To Tachometer" signaali. Vaadates signaali sai minu mõistus otsa, milliste komponentitega (loe: transistoritega) Pici saada ja samasugune signaal, ainult ilma 3-manda pulsita edasi saata. Mingid imelikud piigid on sees jne.
Äkki aitate leida õige skeemilahenduse.
otse süütest signaali ja miinuse vahel_tahokas küljes_2700rpm.pdf
Et kõik ausalt ära rääkida, pean ma alustama sellest: Autole sai Rida 4 mootori asemel pandud V6. Kuna armatuuris kellaplokk jäi sama ja tahhomeeter saab oma sisend signaali süüte "igniter" moodulist, siis nüüd on nö iga kolmas signaal tahhomeetri kellale üle liia ja tahhomeeter näitab rohkem, kui tarvis. Lahenduseks mõtlesin välja, et ehitaks vahele ühe ploki, mis 3-mest pulsist edasi annab 2. Ehk jätab iga 3-manda pulsi endale
Et plokk kompakte tuleks ja auto ECU'st kena +5V toite ka sain siis sai PIC prose peale mindud. Programm Proteuse simulaatoris tundub töötavat.
Mõõtsin Ossiga ka "To Tachometer" signaali. Vaadates signaali sai minu mõistus otsa, milliste komponentitega (loe: transistoritega) Pici saada ja samasugune signaal, ainult ilma 3-manda pulsita edasi saata. Mingid imelikud piigid on sees jne.
Äkki aitate leida õige skeemilahenduse.
otse süütest signaali ja miinuse vahel_tahokas küljes_2700rpm.pdf
Comment