Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

AVR ja auto elektrisüsteem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: AVR ja auto elektrisüsteem

    Tundub nagu jääks voolust puudus - ilmselt kehv kontakt toite- või maa-ahelas. Võib ju koormata toiteahelat mõne lambiga ja pinget kontrollida.
    Võib ka akust ajutise juhtme vedada - vähemalt prooviks. Vene ajal ei saanudki mõnda autoraadiot normaalselt mängima. Pannes filtreid igale poole, mis ei aidanud ja lõpuks sai akust 2 eraldi juhet veetud, siis alles asi toimis. Vahele kaitse ja relee.

    Comment


      #17
      Vs: AVR ja auto elektrisüsteem

      Me siiski räägime 20-30mA tarbimisest...laual labori toiteka järel sellist teemat ei esine.

      Comment


        #18
        Vs: AVR ja auto elektrisüsteem

        …laual labori toiteka järel sellist teemat ei esine.
        Akult tulev juhe käib ju erinevalt toiteploki lühikestest otsejuhtmetest paljudest ahelatest läbi – ees on peakaitsmed, süütelukk, pistikud-kaitsmed kaitsmekarbis, pistikud tarbijate juures jne., puntides olevaid juhtmeid läbivad erinevad signaalid, mis võivad tekitada ka mujale häireid.
        Kontaktide headuses veendumises ma siiski koormaks, vaatamata väikesele voolutarbele.
        Häired on tavaliselt positiivsed – s.t. suuremad kui akupinge. Kehva aku korral on need näiteks starterirežiimis üle 100V. Kaasaegsed elektronsüüte impulsid on samuti toites nähtavad. Ülevaatusel võtab mõni CO mõõtmisel pöörded kandelambi pesast .
        Eraldi juhtmega saaks välistada puntidest tulevad häired + halvad kontaktid.

        Comment


          #19
          Vs: AVR ja auto elektrisüsteem

          Oli mul juhus kus üks kodanik lasi oma Foresterile kusagil töökojas pideva toitega sigaretisüütaja tekitada. Vahest vaja teatud vidinaid laadima jätta kui ise autos pole. Olevat korralikult ja õigesti tehtud.
          Aga juhtuma hakkas selline anomaalia, et signalisatsioon läks täiesti suvalisel hetkel häiresse, juhul muidugi kui selles pesas oli mõni laadija. Vahet ei olnud kas laadijal oli järel midagi või ei. Proovis ikka väga mitut laadijat.
          Pakkusin siis välja, et panen ühe ferriitrõngal drosseli sinna 12V laadija sisendi vahele, et mingi kõrgsageduslik mulin ei pääseks auto toitesse. Ja ülla ülla asi toimis, üks laadija oli siis päästetud, installisin selle ferriidi laadijasse. Tegelikult peaks selle ferriidi sinna sigaretisüütaja taha installima juhuks kui peaks laadijat vahetama. Kuna asjaga oli kiire siis jäi nii esialgu.

          Comment


            #20
            Vs: AVR ja auto elektrisüsteem

            Kui ostsillogrammi vaadata, siis jääb nagu voolust puudu. Tavaliselt kukub pinge koormusel alla, kui stabilisaatori ees on liiga suur takistus. +5V stabilisaatori puhul on sisendis impulsina 2V väiksem pinge ehk alla +6V…+7V.
            Muude seadmete häireimpulsid, mis tekitaksid toites sellise pingelangu (12,6V - 7…8V), ei tule kõne alla. Generaatori 2 järjestikust võimast dioodi piiravad negatiivse impulsi 2X0,7V=1,4V tasemeni ära. Ja auto seismisel selliseid impulsse vaevalt tekib.

            Viga võib olla ka, et toide on lihtsalt valest kohast võetud – pole antud skeemi vaadanud.

            Comment

            Working...
            X