Surunupplülitid, kontaktorid, trafod, tähtühendus, maandused, jõukontaktid, abikontaktid, 3 faasi asünkroonmootor, sulavakaitse... mis kõike ma läbi ei määrand skeemil, kuid tööle ikka ei saa, sest üldskeem näitab ...üldist. Miks nendel skeemidel ei näidata näiteks konkreetseid trafode mudelite tähiseid või kuhu täpselt trafo kontakti läheb mis juhe...või mis moodi juhtmed lähevad lülitisse ja mis järjekordades. Kus ma selle info peaks võtma ? Mingi nurka visatud käi koolist, millelt "keegi koolielektrik" oli eemaldanud trafo ja ühendanud vist juhtmed oma haritud tarkuse järgi, kuid vist tulutult, sest see käi seal nurgas vedeles...kuniks ma siis võtsin lihtsalt 3 juhet ja ühendasin otse kaitselülitist mootorisse unustades need kontaktorid, trafod jne. Ja mootor pöörleb ja käi käiab. Kui palju seda mootorit ikka vaja kaitsta on nende "seadistega"... Selline käi ja skeemid:
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Elektrikäi
Collapse
X
-
Vs: Elektrikäi
sulavkaitsme järel, enne stoppnuppu on termokaitse kontakt kui termokaitse on ennistamatta siis ei tööta.
pildilt ei näe missugune termokaitse seal on. kas ise ennistuv või selline millel on ennistamise jaoks nupp.
käivitusnupuga rööbiti on relee (normaalselt lahtised) abikontaktid, kui neid pole siis relee sees ei hoia.
-
Vs: Elektrikäi
Et Youtubes polnudki disassembling/assembling õpetust?
See trafo oli seal madalapingelise valgustuse jaoks. Käia enda jaoks seda vaja pole.
Ülejäänud asjad on rohkem su enda ohutust silmas pidades. Pressitava stoppnupu abil saab kiiresti mootori seisma panna. Vanasti oli kontaktor sellise lülituse standardlahendus.
See viimasel pildil olev sini-kollane käi on sama asi mis esimesel pildil? Päris kena tulemus.
Comment
-
Vs: Elektrikäi
Youtubes arvatavasti on ka, aga ei valda vene keelt nii vabalt. Huvitav jah, nõuka ajal materjali kulu ei loetud, pirakas ktrafo valgustuse jaoks. Pildid võtsin kuskilt ruski saidilt..Enda oma ei hakka värvima, mis tast värvida.. See käi ei tundu väga ohtlik, lülitan otse pealülitist. Mul üks nõuka aja käi mis on 4 kw 3 faas mootor - see juba hääle järgi käima pannes tundub "ohtlik". Suurel käial ka samasugused kontaktorid, trafod, nupud kui väiksel. Ma ei vist ei hakka praegu sellega pead rohkem vaevama (iseenesest töötab). Mul juba järgmine olulisem nõuka aja toode ootab järjekorda. Nimelt väike freespink NGF110. Seal samuti elektriprobleem.
Comment
-
Vs: Elektrikäi
Esmalt postitatud Kristiano poolt Vaata postitustYoutubes arvatavasti on ka, aga ei valda vene keelt nii vabalt. Huvitav jah, nõuka ajal materjali kulu ei loetud, pirakas ktrafo valgustuse jaoks.
Comment
-
Vs: Elektrikäi
Esmalt postitatud Kristiano poolt Vaata postitustSurunupplülitid, kontaktorid, trafod, tähtühendus, maandused, jõukontaktid, abikontaktid, 3 faasi asünkroonmootor, sulavakaitse... mis kõike ma läbi ei määrand skeemil, kuid tööle ikka ei saa, sest üldskeem näitab ...üldist. Miks nendel skeemidel ei näidata näiteks konkreetseid trafode mudelite tähiseid või kuhu täpselt trafo kontakti läheb mis juheVahetada 350W lampvõimendi jääksoojust Kaja Kallase elektrimolekulide vastu.
Comment
Comment