Vs: Bensiini tasemeandur
Tere,
katkusin maha LADA kütusepaagi tasemeanduri koos kellaga.
Anduri varda ühes asendis on vool 6V, teises asendis 12-13V. Takistus sealjuures vastavalt 95ohm ja 85ohm. Jama on kellaga-näidikuga. Näidiku seier tõuseb küll, kuid maksimaalselt 0-tasemeni. Seda isegi siis, kui vool otse läbi kella lasta. Ning kui anduri varrast liigutada, ei liigu kella seier kaasa. Proovisin suvalist potentsiomeetrit vist mingi kuni 500k takistusega, ning seda keerates liikus seier absoluutse nulli ja 0-taseme vahel. St et nö puhkeasendi vahel, kus seier asub, kui mingit voolu läbi ei lähe ja 0-asendi, mida peaks seier näitama siis, kui paak on tühi. Samas näitas seier 0-asendit siis, kui andur oli nö maksimaalselt peal, ehk juhul, kui paak oleks olnud kütust täis.
Vaatasin, et siin räägiti ka et voolutugevus peaks milliamprites olema... AUSALT ei jaga eriti elektrist ja autodest - palju auto aku annab ja kuidas ma vajadusel saaksin ampreid vähendada?
Millest võiks probleemi otsida?
Tere,
katkusin maha LADA kütusepaagi tasemeanduri koos kellaga.
Anduri varda ühes asendis on vool 6V, teises asendis 12-13V. Takistus sealjuures vastavalt 95ohm ja 85ohm. Jama on kellaga-näidikuga. Näidiku seier tõuseb küll, kuid maksimaalselt 0-tasemeni. Seda isegi siis, kui vool otse läbi kella lasta. Ning kui anduri varrast liigutada, ei liigu kella seier kaasa. Proovisin suvalist potentsiomeetrit vist mingi kuni 500k takistusega, ning seda keerates liikus seier absoluutse nulli ja 0-taseme vahel. St et nö puhkeasendi vahel, kus seier asub, kui mingit voolu läbi ei lähe ja 0-asendi, mida peaks seier näitama siis, kui paak on tühi. Samas näitas seier 0-asendit siis, kui andur oli nö maksimaalselt peal, ehk juhul, kui paak oleks olnud kütust täis.
Vaatasin, et siin räägiti ka et voolutugevus peaks milliamprites olema... AUSALT ei jaga eriti elektrist ja autodest - palju auto aku annab ja kuidas ma vajadusel saaksin ampreid vähendada?
Millest võiks probleemi otsida?
Comment