Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Aga kui tahetakse mõne nõrgema genega autole 1kw-st võimu panna?Ei ole kahjuks skeemi,aga võimalik,et see töötab sarnaselt kordistile(seal kasutatakse u. 1 faradiseid kondesid) selliseid seadmeid peaks müüa olema,skeeme peaks ka olema,üks sõber tegeles nende paigaldusega.
200W jaoks piisab ainult pingemuundurist-neid skeeme peaks internetist ikka saada olema.skeem lihtne(impulsstrafo,1 või 2 jõu trantsi ja nende juht generaator)töötab nagu impulsstoiteplokk,ainult tõstab pinget.sai üks selline kokku pandud,ainult nõrgem 6V-lt 300Vja kontaktivaba mahtuvussüüte jaoks-töötab küll.
1. kondedega saax pinget tõsta, kuid ainult AC-d mitte DC-d.... selles probleem ongi
2. faradised konded on~1000- 1500.- , odavam olex juba poest konverter osta :P
tegelt otsingut kasutades, nagu soovitati, leidsin hunniku skeeme mingilt vene saidilt...
valin mõne välja ja üritan ära realiseerida...
ex nääb mis välja tuleb B)
vooluvõimenduse teemal ei hakka vaidlema,pole lihtsalt eriti asja uurinud.
See skeem peaks täitsa sobima,ainult,et trafo leidmisega võib probleeme tekkida,ma pole veel omale leidnud sellist impulsstrafot,mis teeks 220V 2*35V ja 10-15A
mulle tundub, et selle voolu "võimendamise" all mõeldakse võimsuse ajalist jagamist. Võimendi voolutarve (võimsustarve) on ju pidevalt muutuv. "tümaka" ajal ja vaikuse ajal võetakse akust samapalju, nii jäävad akust või generaatorist võetavad voolu maksimumväärtused väiksemaks. Siinkohal peaks ütlema, et ega 1kW võimendi võimsus ei ole alati 1 kilovatt :P See kondekas teeb ka tegelikult seda tööd, aga seade ise on ilmselt natuke keerulisema ehitusega. Mina olen muidugi võhik antud alal ja ei tea nendest seadmetest täpsemalt midagi.
Ei ole mingit vooluvõimendust olemas.
Võimalik et keegi on kaugelt näinud seadet mis salvestab energia lihtsalt kõrgema pinge juures ja suudab seega madalat pinget konstantsena hoida, mis palja kondekaga on võimatu. On selline paari transiga kaval skeem, kas autovõimudes kasutatakse, ei tea.
Äkki KARUTec mõtleb impulss-muundit? See ka salvestab energia (tavaliselt) kõrgemalt pingelt (220V!. Salvestatakse trafosüdamiku magnetmaterjali ja väljundkondesse, väljundit hoitakse konstantsena madalamal pingel.
On veel 1 variant: Lõppastme tööpinge tõstetakse teatud hetkeks kõrgemaks. Nii saab nt. 28V toitepingel hetkelise toite 70V. Selline skeem töötab iga teleka/molu kaadrilaotuses kuid vist ka helivõimendites.
- Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
- Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!
Comment