Sai muretsetud järjekordne printer CANON TS305. Paar kuud tegi oma tööd. Kui lõpetas koostöö. Ütleb, et kontrolli võrgujuhet või USB-d. Need ju toimivad, lubab kassettide reastamise toimingu lõpuni viia lehed trükitakse välja ning installi lõppu samuti näitab. Aga printima hakates taas kiri printerit ei leitud.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Printer ei prindi
Collapse
X
-
Kuidas ta siis arvutiga ühendatud on?
Kas draiver on installitud? Eeldades, et OS-iks on windowsi miski versioon, kas wini device manageris on printer olemas? Kui on, siis Prperties->Driver all näitab mida? Tootja või billi draiverit?
Mis programmis tõrge tuleb?
Kas tõrkele eelnes mingi muu sündmus: windowsi uuendus, mingi muu seadme install vms?
Comment