tere, selline mure on..
oleks vaja exceli tabelis saada tööle niisugune asi, et kui sisestan mingi numbri ühte lahtrisse, siis teise lahtrisse paneb automaatselt mingi sõna.
näiteks: sisestan nr 1, teise tuleb automaatselt sõna "auto"
sisestan nr 12, teise tuleb automaatselt sõna "külmkapp"... jne.
käsil üks excelipõhine müügitabel. vaja siis tootekoodide järgi niimoodi asjad paika saada.. endal on juhe koos juba.. guuglist ka otsida ei oska eriti.. hinnavaatluses soovitati vlookup ja match käske.. aga kuidas ma nad just enda jaoks vajalikul moel tööle saaksin?
oleks vaja exceli tabelis saada tööle niisugune asi, et kui sisestan mingi numbri ühte lahtrisse, siis teise lahtrisse paneb automaatselt mingi sõna.
näiteks: sisestan nr 1, teise tuleb automaatselt sõna "auto"
sisestan nr 12, teise tuleb automaatselt sõna "külmkapp"... jne.
käsil üks excelipõhine müügitabel. vaja siis tootekoodide järgi niimoodi asjad paika saada.. endal on juhe koos juba.. guuglist ka otsida ei oska eriti.. hinnavaatluses soovitati vlookup ja match käske.. aga kuidas ma nad just enda jaoks vajalikul moel tööle saaksin?
Comment