Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Kas VOIP vajab lahtisi porte?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Kas VOIP vajab lahtisi porte?

    Õhtast.
    Pöördus mu poole üks tuttav, kes soovib kasutada VOIP-telefoniteenust.
    Ühendus on tal selline:
    http://www.elion.ee/wwwmain?screenId...uId=&locale=et
    pordid suletud. Aga neid saab avada.
    Teenus on tellitud selline:
    http://www.elion.ee/wwwmain?screenId...uId=&locale=et
    VOIP-seade on selline:
    https://pood.elion.ee/epood.asp?t=13...v=&Smenyy=1373
    Sellel sabas mingi Pana toru.

    Probleem on selles, et asi ei toimi.
    Esiteks ei ole see adapter sisevõrgus nähtav, aga sellest ma saan ruuteri/adapteri konfimisega üle. Ehk.
    Teiseks ei ole ma saanud sotti, kas antud teenus vajab lahtisi ja/või suunatud porte, või mitte.Sellele küsimusele soovikski eelkõige vastust.
    Loomulikult on teretulnud kõik soovitused antud teenuse ja seadme kohta.
    Ruuteriks oli vist WRT54GC, kui see oluline peaks olema.

    Ette tänades: tcumen.

    #2
    Vs: Kas VOIP vajab lahtisi porte?

    Esmalt postitatud tcumen poolt
    ...Esiteks ei ole see adapter sisevõrgus nähtav, aga sellest ma saan ruuteri/adapteri konfimisega üle. Ehk.
    Mismõttes "ei ole sisevõrgus nähtav"? Sellel adapteril on mingi tehase IP stiilis 192.168... (manualis on vaikimisi aadress kirjas) ja temaga suhtlemiseks-ümberkonfimiseks tuleb mõni töökoht samasse subnetti konffida või käsitsi ajutine routing kirjutada.
    Mälu järgi sai seda Linksys-i ka analoogpordis oleva telefonitoru kaudu DTMF koodidega konffida ja niimoodi jooksvat IP-d vaadata (õigemini "kuulata") ja muuta.

    Esmalt postitatud tcumen poolt
    ...Teiseks ei ole ma saanud sotti, kas antud teenus vajab lahtisi ja/või suunatud porte, või mitte.Sellele küsimusele soovikski eelkõige vastust.
    Mingeid pordisuunamisi see teenus kindlasti ei tohiks vajada.
    Elioni SIP vajab väljapääsemiseks UDP porti 5060 ja telefon (või antud juhul sip adapter) tegeleb ise sessiooni ülesvõtmisega. Ühenduse püstihoidmiseks vahetatakse mingi aja tagant keep-alive pakette.
    Koduvõrgu-ruuteril tavaliselt keegi väljuvat liiklust ei piira.
    viimati muutis kasutaja vtl; 14 February 2009, 07:51.
    GSM: 5039624

    Comment


      #3
      Vs: Kas VOIP vajab lahtisi porte?

      Praeguseks on seis selline, et sai see võrk üle konfitud. Pordid Elioni poolt on avatud, seadmele on neist suunatud 53; 69;5060-5061;10000-20000. Kõik UDP.
      Aga asi ikkagi ei funka. Ühendus telefoni ja adapteri vahel on olemas. Konfimismenüüsse saab sisse.Tooni ei ole.
      Ka brauseriga saab adapterile ligi.Adapteril põlevad toite ja võrguühenduse indikaatorid, aga telefoniliini indikaator põlema ei hakka.
      Seadme manuaalis öeldakse selle kohta, et tuleb ühenduse seaded üle vaadata.
      Konfida ei oska ma seal enam midagi. Kas adapter tuksis?

      Kummaline tundub see, et ei ole peaaegu üldse mingit infot selle seadme vajaliku konfiguratsiooni kohta.
      Mõtlen just Elioni teenuse jaoks tarvisolevaid seadeid.
      Või olen ma ekstra vilets otsija.
      viimati muutis kasutaja tcumen; 14 February 2009, 10:00.

      Comment


        #4
        Vs: Kas VOIP vajab lahtisi porte?

        Esmalt postitatud tcumen poolt
        Praeguseks on seis selline, et sai see võrk üle konfitud. Pordid Elioni poolt on avatud, seadmele on neist suunatud 53; 69;5060-5061;10000-20000. Kõik UDP.
        SISENEVAID PORTE EI OLE VAJA SEADMELE SUUNATA

        Esmalt postitatud tcumen poolt
        Aga asi ikkagi ei funka. Ühendus telefoni ja adapteri vahel on olemas. Konfimismenüüsse saab sisse.Tooni ei ole.
        Kui toon puudub, siis viitab see sellele, et SIP kasutaja ei ole ennast serveris ära registreerinud.

        Esmalt postitatud tcumen poolt
        Seadme manuaalis öeldakse selle kohta, et tuleb ühenduse seaded üle vaadata.
        Konfida ei oska ma seal enam midagi. Kas adapter tuksis?
        Konkreetse ühenduse parameetreid ei oska Sulle öelda, Elionil on erinevaid VoIP pakette mitmeid, aga põhimõtteliselt peaksid üle vaatama järgmised seaded:

        Account Name: Elion
        Registrar: elion.ee
        User: <372xxxxxxx>@elion.ee
        Password: <password>
        Authentication Login: <372xxxxxxx>@elion.ee
        Realm/Domain: elion.ee

        Võimalik, et on vaja seadistada veel kaks parameetrit (oleneb seadmest, konkreetset Linksysi purki ei mäleta peast):

        Proxy server address: proxy.emm.elion.ee
        Registrar server: proxy.emm.elion.ee

        (kolmnurksete sulgude vahel siis Sinu telefoninumber)

        Kui enam mitte miski ei aita, siis on põhimõtteliselt võimalik kokku leppida, et tulen ja panen selle purgi käima (või defekteerin ära). Tallinnas või lähiümbruses.
        GSM: 5039624

        Comment


          #5
          Vs: Kas VOIP vajab lahtisi porte?

          Igatahes tänud info eest. Kui selle purgi juurde pääsen, proovin ära.

          Igaks juhuks mainin ära ka selle, et füüsiline võrk ei ole Elioni enda oma. Tegu on Levira WiMax-iga, mida Elion oma nime all edasi müüb.

          Comment


            #6
            Vs: Kas VOIP vajab lahtisi porte?

            Ei minu mõistus seda asja võta. No ei saa seda asja käima.
            Sai tehtud mõned ekraanipildid selle purgi sättungitest.
            Vtl, ehk on Sul võimalik neid vaadata ja ehk juhatust anda, et mis seal viltu on.
            Asuvad siin: http://nagi.ee/photos/ainarr/sets/156671/

            Comment


              #7
              Vs: Kas VOIP vajab lahtisi porte?

              Esmalt postitatud tcumen poolt
              Ei minu mõistus seda asja võta. No ei saa seda asja käima.
              Sai tehtud mõned ekraanipildid selle purgi sättungitest.
              Vtl, ehk on Sul võimalik neid vaadata ja ehk juhatust anda, et mis seal viltu on.
              Asuvad siin: http://nagi.ee/photos/ainarr/sets/156671/
              Ma ei oska selle pildikuhila seest midagi otsida.
              Kõige mõistlikum oleks võtta mingi tarkvaraline SIP klient (näiteks X-Lite) ja proovida, kas antud kasutajanimega on üldse võimalik sisse logida. Kui softiklient toimib, siis uuriks purki edasi, vastasel korral tuleb kõigepealt paroolid-nimed toimima saada
              GSM: 5039624

              Comment

              Working...
              X