Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

protsessor ja RAM mälu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: protsessor ja RAM mälu

    FSB ei mängi nii suurt rolli(AMD-l pole seda, aga mängud käivad) kiire siiniga vilets prose lihtsalt ei jaksa, samas nati vanem aeglasema siiniga prose omab piisavalt jõudu, et mängu vabalt jooksutada. sama teema on graafikaga
    Sims on alati olnud selline odava arvuti mäng, selle tarvis pole vaja ulme looma, mis seal salata ega selles mängus pole ka palju graafikat ja seegi liigub aeglaselt.
    pane mingi uus 3D tapmismäng arvutisse ja tõenäoliselt ei saa mängust mingit pilti, lihtsalt mängule on öeldud, mis graafikal olema peab, et ta üldse käima läheks, nt osa uusi asju tahavad DirectX 10 tuge, integreeritud asjadel pole ma seda siiani kohanud.
    Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

    Comment


      #17
      Vs: protsessor ja RAM mälu

      OT:
      Esmalt postitatud reuter poolt
      nt osa uusi asju tahavad DirectX 10 tuge, integreeritud asjadel pole ma seda siiani kohanud.
      GeForce 9300 mGPU.

      Mul masinas sama kiibiga emaplaat. Väidetavalt peaks mänge ka enam vähem jooksutama. Ise ei hakka proovima kuna 1920*1200 reso juures vaevalt miskit meeldivat oleks. Samas fullHD filmid näitab ilusti ära (isegi Intel Atom protsessori puhul, kuigi seda ei oska kommenteerida kuna enda Atomil oli GM950 graafikaks ja seal venis HD nagu tatt, halvemal juhul lihtsalt pilt seisis).

      Seda HD asja rääkisin rohkem mini-itx standarti tasemel. Kuigi nüüd uued Atomid koos G9300 kiibiga pidid HD jaoks ka kõlbama (muidu Atom liiga lahja).

      end of OT.
      viimati muutis kasutaja markx666; 11 June 2009, 21:18.

      Comment


        #18
        Vs: protsessor ja RAM mälu

        HD tahab peamiselt proset saada, graafika reeglia pidurit ei pane
        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

        Comment


          #19
          Vs: protsessor ja RAM mälu

          Oh, Pixel Shader 4.0 ja DirectX 10 intergreeritud emaplaadile on juba üsna vana kaup. Näiteks, 2008.aasta alguses oli müügil ka meil emaplaat K10N78FullHD-hSLI, sai teist uuritud, millest tuli ka hulka hiljem meediasse info:

          ma võin eksida, aga selleks ajaks kui antud uudis ilmus, oli tootjalehelt tootenimi juba kustunud, ehk tootmisest maas.
          Aga ka ATI-l on ammu väljas sellised asjad. Eesti uudis siin:

          (panin ekstra eesti lehed-et noorsandidel kes netis kolavad oleks lihtsam mõigata)

          Aga too NGF 9300 tundub hea kivi olevat.
          Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

          Comment


            #20
            Vs: protsessor ja RAM mälu

            Esmalt postitatud reuter poolt
            FSB ei mängi nii suurt rolli(AMD-l pole seda, aga mängud käivad) kiire siiniga vilets prose lihtsalt ei jaksa,
            Kolm aastat tagasi oli see tõesti nii, aga ammu enam mitte, aeg läheb edasi koos tehnikaga, tulevad uued toodete seeriad ja mallid, kuigi müüjad üritavad tänagi igivanast kaubast lahti saada ja heausksetele uue pähe määrida.
            Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

            Comment


              #21
              Vs: protsessor ja RAM mälu

              ma ei püüagi väita, et vahe pole suur, lihtsalt FSB ei määra kõike, kui prosel ikka käsustiku tuge pole, siis ei murra ta kah miskit. P4 põlvkonna celeronidh käisid hirmsa taktiga ja kiirel siinil, millegipärast mängida nendega ei saanud.

              siini kiirus loomulikult mängib rolli, aga vahel kipub mõni siini kiirust mahust tähtsamaks pidama. Vista masinal 1G kuitahes kiiret mälu jääb ilmselt alla 4G mälupangaga aeglaste mäludega masinale.
              sama proseseeria lõikes on loomulikult kiirem siin eeliseks

              AMD-l pole siiani FSB-d. olgugi et C2D on jämeda otsa Inteli poole tagasi pööranud, keeravad AMD masinad mänge eduliselt ja tavakasutaja ei pruugi isegi jõudluse vahet märgata
              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

              Comment

              Working...
              X