Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
No jälle, ketas tuksis.Natuke liigutamist ja käib klõps.Mina ei jaksa temaga enam Tartu sõita või 5sotti paranduse eest maksta.Andke veel nõu mis mu kettaid süüa võiks.Vigased kondekad või miskit?See on kolmas ketas juba .Ma ei usu,et ma 2korda vigased uued kettad sain.Paar päeva peab ketas vastu ja siis jälle koos ning vigane.Kumb on õige: kas ketast tohib lahti teha ja õhule ligipääs lubada või ei tohi ja rikub koheselt ketta?(pean silmas staatilist elektrit jne).
No jälle, ketas tuksis.Natuke liigutamist ja käib klõps.Mina ei jaksa temaga enam Tartu sõita või 5sotti paranduse eest maksta.Andke veel nõu mis mu kettaid süüa võiks.Vigased kondekad või miskit?See on kolmas ketas juba .Ma ei usu,et ma 2korda vigased uued kettad sain.Paar päeva peab ketas vastu ja siis jälle koos ning vigane.Kumb on õige: kas ketast tohib lahti teha ja õhule ligipääs lubada või ei tohi ja rikub koheselt ketta?(pean silmas staatilist elektrit jne).
Esimese asjana tuleb kontrollida toidet. Et koormusega pinged õiged oleks, samuti punnis kondesid ei tohi kusagil olla.Ka emaplaadil.
Ketastele aga teises, korrasolevas masinas diagnostika.
Comment