Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

ML klienditeenindus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    ML klienditeenindus

    Tervist

    Viimases võsareporteris oli näha ühte jutukest kus ühel proual oli läpakaga probleemid, nimelt siis ventikaga. Mindi siis ML klienditeenindusse ja tehti igast värke. Aga mulle jäi silma selline asi, et kui teenindaja protsessori jahuti maha võttis siis enne tagasi panemist ta ei pannud sinna uut termopastat. Minuarust on see üks kriitiline asi mida ei tohiks tegematta jätta - eriti veel kui tegemist on läpakaga mis väga kuumaks läheb. Proua mainis ka, et vahest on aparaat nii kuum, et kõrvetab käe ära. Videos pole laua peal ka ühtegi termopasta tuupi näha. Ehk on põhiprobleemiks seal siis hoopis ülekuumenemine mitte kontakteeruva termopasta tõttu?

    Täpsemalt saab siis vaadata siit: http://kanal2.ee/vaatasaateid/Vosareporter?videoid=2004 (5:40 pealt natuke vaadata, siis on näha).

    Mida teie arvate?
    Estonian SPL & Sound
    @gargru

    #2
    Vs: ML klienditeenindus

    Vb ähmis unustas välja võtta. Anyway see lugu on crap, muidu võsa enam vähem aga selle kohapealt oleks pidanud expertidega rääkima, praua ajas kergelt öeldes M-i, tahtis lihtsalt tasuta uut masinat saada. On tolm siis on, näh a oli ju. Ostku siis normaalne masin ka mitte mingi ML käkk, need peavadgi ju küpsema.Kui tolmu palju ostku Eeepc, seal polegi venti(ok kuskil sygavuses väike junn on mis enamjaolt off).
    Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
    1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
    2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

    Comment


      #3
      Vs: ML klienditeenindus

      Arvatavasti jah asi hoopis termopastas. Minu läppar läks nii kuumaks, et kätt kõrvetaks siis, kui cpu oli 100 kraadi peal see oli veel idles...kuna videokivi oli külmjootega, sai emaplaat ära vahetatud ja sellega ka termopasta siis. Sellel keissil vaevalt külmjoode on, sest pilti näitab ikka. See peaks siis pasta viga olema.

      Comment


        #4
        Vs: ML klienditeenindus

        Mnjaa, põhiline asi on minuarust see, et kuidas saab teenindaja sellist asja unustada - inimene kes on spetsialiseerunud sellele alale. Aga meh.

        Ma oletasin, et selline remont on ikka põhilik ja korralikult teostatud. Selles mõttes, et näiteks kui pasta jääb vahetamatta - jääb probleem kestma ja klient peab mingi aja pärast tagasi tulema. Kas nad teevad endale sellega tüli või siis ootavad klienti tagasi kui remont on tasuline? Ei oska öelda, aga samas võimalik et see oli 1 miljonist juhus.
        Estonian SPL & Sound
        @gargru

        Comment


          #5
          Vs: ML klienditeenindus

          Sattusin ka vaatama. Tundus, et sellesse läpakasse jäi päris mitu asja tagasi panemata. Vedelesid seal kruvika kõrval laua keskel. Teine asi, mis silma riivas, oli igasuguse ESD-kaitse puudumine - ei mingit ESD-matti ega maandatud randmepaela. ML sai (vähemalt minu subjektiivse arvamuse järgi) parajalt antireklaami, eelkõige töövõtete pärast.

          Samas umbes kuu kasutamist ei tohiks ventilaatorit veel ära lõpetada, kui mingit olulist projekteerimisviga pole (näit. nagu vanal Centurion-tankil, kus tolm roomikute alt otse mootori õhufiltrisse saadeti). Minu HP G3000 käis enne esimest puhastamist 3,5 aastat, umbes pool sellest palkmajas, kus nähtav tolmukiht tekib tundidega. Tolmu osas oli pilt umbes sama (prose radika ees umbes millimeetrine ,,vilt"), kuid ventilaatori hääles häirivaid muutusi ei täheldanud, lihtsalt lülitus tööle varasemast tihedamini. Arvatavasti on HP tehnilised andmed ka oluliselt lahemad (vähemalt heatpipe-i ei kasutata, Celeron-M @ 1,6 GHz).
          viimati muutis kasutaja 6p45s; 12 January 2011, 00:09.
          Hoiatus - muudan oma postituse sisu kuni 30 minuti vältel pärast postitamist.

          Comment


            #6
            Vs: ML klienditeenindus

            Kusjuures jah, ESD-kaitse puudumine on ka hea avastus. See tundus nagu põhiline töölaud olevat, kiireks ülevaateks jne jne - seal võiks/peaks juba standardite järgi üks matt olema. Hmm.
            viimati muutis kasutaja Garol; 12 January 2011, 00:15.
            Estonian SPL & Sound
            @gargru

            Comment


              #7
              Vs: ML klienditeenindus

              Välimuse järgi tundus olevat ka TW3 emme, mis ongi väga kuum. Ventikaid ei lülitatagi enne 70C piirimaad sisse, siis peabki kuum olema. Lisaks seal radika ees tolmu ei olnud, räägiti ainult ventika labade peal olevast tolmust - sorry, aga kuidas see jahutust nii mõjutada saab? Lisaks ehk eelmisel korral võeti lahti, puhuriga üle kokku tagasi ja voila...ehk see undamine oi pigem ventika kulunud laagritest/puksidest, kuhu surtsuke õli vahele lasti.

              Comment


                #8
                Vs: ML klienditeenindus

                vaatasin jah, kuid proffid on ML arvutite hooldajad. Omamoodi õigus on, et kaamera ees ja närvi minek. Aga elementaarseid asju, millega igapäevaselt kokkupuutuda, oli tõesti märkimisväärselt vähe. Termopasta, maandus, isegi töökoda tolmu täis...
                aga see tundub ka selline tüüplahendus olema odavama otsa pillidel: vent kõtu keskele. Nt mul müügis olevas ordi pillis samamoodi. Ja suurem probleem tekib, kui radika ette tolmukord tuleb. aga võin öelda, et see ordi oli enne kukkumist 1.5 aastat töötanud ja tolmukiht pole ka nii paks, kui sellel tädil seal.
                Undamine võib tekkida ka tolmust, mikroturbulents. Suurel arvutil pidevalt, kuulen, et undab järelikult uus puhastustsükkel vaja teha.
                Fools and fanatics are always certain of themselves, but wiser people are full of doubts

                Comment


                  #9
                  Vs: ML klienditeenindus

                  Jään samuti arvamusele, et ventikat ei vahetatud, vaid õlitati üle. Küsimus ei olnud mitte temperatuuris, vaid ebameeldivas helis. See, et too masin varem või hiljem triipe hakkab ekraanil näitama, on ka kahjuks enam kui kindel.

                  Comment


                    #10
                    Vs: ML klienditeenindus

                    ESD oli puudu jh, videost ei jäänud nagu mulje et see oligi töökoda aga vb oli kh. Tundus nagu suvaline kontori pool.
                    Tolmu on igas elamises. Ma töötasin elektroonikatööstuses. Seal oli ka kõrva kord. Papkaste jms ei tohtinud olla, tolmu ajavad.
                    Poole aasta tagant kappi liigutasid siis tuli sealt ikka vägev kogus välja, paar cm kiht.
                    Selleks et tolmu poleks on vaja korralikke õhufiltreid. Inimesed peavad kandma vastavaid riideid. Tolm on ju nahk.
                    Eriti veel et arvuti voodi kõrval. 1 kohtadest kus tolmu kogub.
                    Kui vent on tolmune siis arvate et radukas on puhas? Ma kahtlen sygavalt. Kui vent on nii tolmune nagu videos siis on radikas suht umbes.
                    PC-l kui toite vent tagant vaadates tolmune siis on terve toitekas seest yhtlaselt hall.
                    Ise paljudele soovitanud panna masin vähe käidavasse kohta või ruumi ja laua peale. Puhastust vajavaid masinaid vähemaks jäänud.
                    Halvim koht masinale on põrandal ja käidava koha lähedal(elutoa magamistoa vahel, köögi elutoa vahel jne.)
                    Kardinataga aknalaua peal on veel 1 hea koht, võrdlemisi jahe(hetkel). Mööda akent lae alt tulevad jahtuvad õhuvoolud on väiksema tolmu kogusega. Lisak kardin annab väikse filtri efekti.
                    Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                    1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                    2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                    Comment


                      #11
                      Vs: ML klienditeenindus

                      Saade iseenesest on hea, Petsisuguseid vendasid peaks rohkem olema, ühest meie riigi jaoks paraku vähe - igale poole ei jõua.
                      Antud juhul ka arvamusel, et mammi ajas p...a. Tahtis saada uut arvutit. Te panite tähele igasugu ESD jne... aga seda panite tähele kui ront see masin mammil oli?
                      Mina usun küll, et see korduvalt põrandal käinud ja kes kurat teab mis temaga veel tehtud. Tahtis lihtsalt uut asemele saada, võibolla soov maha müüa ja edevam soetada aga vana eest ju s...gi ei saa - siis mõeldakse igasugu nõkse välja.

                      Aga ML-st, omast kogemusest.
                      Minu mõni aegtagasi olnud "Unknown Hard Error-i" teema, selle peategelane ka OLI ML arvuti, läpakas MS-1024B , ka mingi "odav, kollane jne"...nagu neid nimetada armastatakse... viga polnud siiski arvutis endas. Töötab nüüd normaalselt .
                      Ostsin ta 2007a aprilli/maikuus, oli juba siis kasutatud, sisse lülitades kulus kõva pool tundi enne kui Win-i oli laadinud, netti ei lubanud, vabas wi-fi võrgus ei olnud selleks enne võimalust kui sai uuesti Win peale lastud, nii p...e oli lihtsalt op.süsteem eelmise omaniku käes keeratud (omas seda enne mind u. pool aastat, uuena ostis., müüs ca. 3000.- eest - alkohoolikute asja, keerab nässu, saab villand - müüb maha ja ostab omale uue). Peale seda töötas kuni möödunud sügiseni laitmatult, nüüd siis HDD leidis, et ta enam tööd teha ei taha.
                      Pikka aega kasutas teda õde kes pm. voodil teda hoidis, kord oli vent umbes, kuulasin, et kahtlane, et häält ei tee, kiskusin lahti ja avastasin, et labade vahel nagu vatt - tolmust. Puhastasin kõik ära, suruõhuga ka muu sisu puhtaks ja kõik töötas jälle ilusti edasi. Ei ütleks, et ta lärmakas on, sõbrannal uus DELL mingi 10+k , see on häirivalt lärmakas, mul on vent vahel töös, siis seisab ja kuivajadus jahutab jälle natuke. Kui vent puhas siis on vaikne, kui "vati" leidsin siis see hirmutas, olen edaspidi teda regulaarselt kontrollinud ja kui vent on tolmust puhas siis on vaiksem, mürast saab ka aru kui vajadus puhastada, üldiselt ehk. u. poole aasta tagant kerge suts suruõhku ja asi OK.

                      Prose on 2 tuumane Pentium, 1.60GHz. Hetkel seest pilti teha ei viitsi aga ega see jahuti seal teab mis suur ole, põhja alt ta kuumaks ka ei lähe kui töötab, pigem leige...

                      Lõpetuseks: olen ma kuulnud ka jutte...kuna ma suht lihtkasutaja siis no tõesti, andke andeks - ei näe põhjust kulutada läpaka peale mingi julgelt üle 20k nagu tuttavadki soovitanud - no soovitajail omal pole ka ja jääb mõistmatuks -milleks teisele soovitada.
                      Küll olen kuulnud HP jne...samas on tutvusringkonnas ka neid HP ronte nähtud mis pool aastat vaevu vanad aga juba surevad.
                      Kunagi vaatasin Asus-e poole, olid neil lahedad pisikesed...A8 või midagi taolist? Mingi S-800 oli ka vist, 8-9" ekraaniga, alla GHz prosega aga hind oli ulmeline...miski 30k kanti, siis kiibitsesin ja uskusin,et Asus parim, olen palju negatiivset kuulnud hiljem...samas: see negatiivne on inimeste OMAD KOGEMUSED.

                      Seega minu kogemus ML on muidu positiivne .
                      -superradical-

                      Comment


                        #12
                        Vs: ML klienditeenindus

                        See, et termopasta panemata jäeti, oli ilmselt tingitud sellest, et jahuti pandi arvutisse tagasi alles peale seda kui otsustati läpakas tootjale tagasi saata. Ja milleks mingile pressiesindajale (OK - osakonna juhatajale) ESD kaitse, eriti veel mingi ventilaatori eemaldamiseks? Hea muidugi kui oleks olnud, aga ilmselt ei viitsinud keegi seda tagant remonditoast tooma minna.

                        Comment


                          #13
                          Vs: ML klienditeenindus

                          Küsimus oli: "Mida teie arvate?".

                          Arvan - ehk tean, sest pea samasugune per*s ventilaatori ja kõvakettaga arvuti, mis kannab ML logo on endal kodus. Pro tüüp firmalt MSI.

                          Ega kõige odavatest ventidest ja samsun-jun kõvakettast ja muust toredast pole lootagi paremat. See pole küll ML viga, vaid tootjate.

                          Mis sest teenindajast nokkida. Pange ise ennast tema asemele. Kaitse ja termopasta ja.. ? Eks ülemused otsustavad mis saab; kas läheb masin prügikasti ja antakse kliendile teine või vahetatakse sisu ära või hakkab keegi tõepoolest seda kuhugi saatma ja suhteid rikkuma. Seda ei hakka seal kuhu saadetakse tuhandeid selliseid keegi üldse vaatamagi, milleks kulutada raha ja aega, enda ja teiste oma.
                          Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

                          Comment


                            #14
                            Vs: ML klienditeenindus

                            Jauraks ikkagi natuke veel sellel ESD-teemal. Vähemalt ESD-matt oleks võinud arvutifirma laual olla. Kuna kruvikad olid olemas ja laud parajalt kriibitud, siis seal ikkagi midagi tehti. Nagu ühes igiliikuri teemas kirjutati, ei saa me füüsika seadusi endale sobival ajal ,,välja lülitada" ja sama kehtib ka ESD kohta. Kui tekib selline viga, mis avaldub teatava viitega (latent failure), jääb ettevõtte ,,kokkuhoid" kliendi maksta. On ju elementaarne, et näiteks hambaarst kannab kummikindaid ja desinfitseerib instrumendid enne järgmise patsiendiga tegelemist, alkoreidil osalev politseinik annab igale kontrollitavale uue huuliku jne.
                            Hoiatus - muudan oma postituse sisu kuni 30 minuti vältel pärast postitamist.

                            Comment


                              #15
                              Vs: ML klienditeenindus

                              Nõustun 6p45s'ga täielikult.

                              ESD kaitse peaks olema põhireegel elektroonikaga kokkupuutel.

                              Endale on küll vähemalt see pea sisse kulunud juba. Igakord kui midagi näpin, võtan pikendus juhtme kõrvale ja aeg ajalt maandan ennast. Samas, kodus personaal arvutit kruttides (lihtsamaid asju tehes) võib minuteada ka lihtsalt korpuse vastu käe panna korraks - masin peab sel juhul vooluvõrgus olema. Aga kui ei oleks, selline ... ütleme põhimõttelistl "suur raam" ei mõjutaks üldse?
                              Estonian SPL & Sound
                              @gargru

                              Comment

                              Working...
                              X