Vs: kiire internet
Tegelikult üleüldiselt päris reklaamitrikina seda "KUNI" ei tasuks võtta.
Kõik ISP'd kaitsevad selle kaudu end juhtumite vastu kus klient hakkab süüdistama teenusepakkujat kokkuleppest madalama kiiruse andmises - samas kui klientidel enestel on arvutid lihtviisil viiruseid ääreni täis ja/või torrent jookseb taustal. Hinnanguliselt on umbes 85% juhtudest probleemiks kliendi arvutid või kliendile kuuluvad võrguseadmed mis on "ära näpitud", 15% ulatuses võib tegu olla tõesti ISP tehnilise probleemiga.
Kuna inimeste harimatus arvutihügieeni suhtes näitab jätkuvat suurenemist ning samas on pea igas peres keegi kes tahab mingit seadet tingimata ise näppida ja lahti kruvida, tuleb teenusepakkujal ennast kuidagi kaitsta kliendi lolluste eest ja ootamatult tõhus kaitse ongi lihtsalt... sõna lepingus. See ei kata küll seadmete torkimist, kuid kurtmised kiiruse kohta võtab vähemaks.
Tavaline asjade käik on selline et kui alguses langeb vaid kiirus siis mingi aja jooksul kukub terve arvuti viiruste tõttu ära, see tehakse siis puhtaks ja korda ning ime küll, ka kiirused taastuvad.
Erandlikke juhtumeid on ka.
Üks klient kurtis samuti kehva kiiruse üle, olles teemas noor ja roheline - lasksin tolle arvuti viirusetõrjega üle ning see leidis üles 607 pahalast. Ok, lihtne oli panna siis puhastama aga...
pärast klient leidis et arvuti ei tööta nii nagu ENNE, sellest tõstatati säärane probleem et targem oli kliendiga leping lõpetada. Kui klient ei suuda aru saada et nakatunud arvuti on ohuks nii talle enesele kui ka teistele võrgus siis ka kahju ei olnud. Kuid kogemus sellest on selge, kui klient ei anna eelnevalt nõusolekut viiruseid kõrvaldada - seda ei tohi teha. Sealtpeale kontrollin kliendi kiiruseid kliendi juures enda arvutiga, mingeid täiendavaid vastutulekuid ei luba endale sest see tuleb ringiga tagasi.
Starmaniga kogemused puuduvad kuid kas neil pole mitte nii et kiiruse "boost" rakendub iga DL sessiooni alguses, umbes iga viie tunni tagant tehakse aga disconnect ühendusele. Nii on kõrva jäänud kasutajatelt.
Tegelikult üleüldiselt päris reklaamitrikina seda "KUNI" ei tasuks võtta.
Kõik ISP'd kaitsevad selle kaudu end juhtumite vastu kus klient hakkab süüdistama teenusepakkujat kokkuleppest madalama kiiruse andmises - samas kui klientidel enestel on arvutid lihtviisil viiruseid ääreni täis ja/või torrent jookseb taustal. Hinnanguliselt on umbes 85% juhtudest probleemiks kliendi arvutid või kliendile kuuluvad võrguseadmed mis on "ära näpitud", 15% ulatuses võib tegu olla tõesti ISP tehnilise probleemiga.
Kuna inimeste harimatus arvutihügieeni suhtes näitab jätkuvat suurenemist ning samas on pea igas peres keegi kes tahab mingit seadet tingimata ise näppida ja lahti kruvida, tuleb teenusepakkujal ennast kuidagi kaitsta kliendi lolluste eest ja ootamatult tõhus kaitse ongi lihtsalt... sõna lepingus. See ei kata küll seadmete torkimist, kuid kurtmised kiiruse kohta võtab vähemaks.
Tavaline asjade käik on selline et kui alguses langeb vaid kiirus siis mingi aja jooksul kukub terve arvuti viiruste tõttu ära, see tehakse siis puhtaks ja korda ning ime küll, ka kiirused taastuvad.
Erandlikke juhtumeid on ka.
Üks klient kurtis samuti kehva kiiruse üle, olles teemas noor ja roheline - lasksin tolle arvuti viirusetõrjega üle ning see leidis üles 607 pahalast. Ok, lihtne oli panna siis puhastama aga...
pärast klient leidis et arvuti ei tööta nii nagu ENNE, sellest tõstatati säärane probleem et targem oli kliendiga leping lõpetada. Kui klient ei suuda aru saada et nakatunud arvuti on ohuks nii talle enesele kui ka teistele võrgus siis ka kahju ei olnud. Kuid kogemus sellest on selge, kui klient ei anna eelnevalt nõusolekut viiruseid kõrvaldada - seda ei tohi teha. Sealtpeale kontrollin kliendi kiiruseid kliendi juures enda arvutiga, mingeid täiendavaid vastutulekuid ei luba endale sest see tuleb ringiga tagasi.
Starmaniga kogemused puuduvad kuid kas neil pole mitte nii et kiiruse "boost" rakendub iga DL sessiooni alguses, umbes iga viie tunni tagant tehakse aga disconnect ühendusele. Nii on kõrva jäänud kasutajatelt.
Comment