Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Uksetelefon Rainmann AO-3000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Uksetelefon Rainmann AO-3000

    Uksetelefonidega pole kokkupuudet olnud, seetõttu ei oska alljärgnava suhtes seisukohta võtta.

    On siis selline uksetelefon Rainmann AO 3000, umbes aasta vana.
    Juba üsna alguses märkasin imelikku seika, helistas ise nagu heaks arvas, kedagi vaateväljas ei olnud (keegi ei saanud paneelist korterinumbrit valida). Kuna jamad kordusid ka öisel ajal (võibolla siis keegi helistas ka), lisasin tuppa tulevale juhtmepaari ühele (pluss)soonele lüliti (niisiis lihtlabane katkestus), et oleks vaikus majas kui vaja.
    Kaks päeva tagasi käis firma remontimas, sest kogu trepikoda nurises sagedaste valede ühenduste pärast (valid oma korteri nr-i, aga satud mujale). Minu korterist leiti see lüliti, mida peeti vea põhjuseks. Kummalisel kombel lüliti eemaldamisel sel hetkel süsteem töötas kenasti (piirduti siiski ainult õige telefoni kutsungi kindlakstegemisega, ukse avamise kontroll ununes). Ka tõsteti minu korteri telefoni plaadil rida jumpereid ümber ning all paneelis lisati remondimehe sõnade järgi korteri numbrile üks nr juurde (kummalisel kombel valis krt nr-1, misstõttu elanikud kasutasid vahel valikut krt nr+1, et saada õige ühendus).
    Järgmisel päeval peale remonti selgus, et kõik jamab endistviisi, kutsub vale korterit, ei ava ust ka siis kui satud õigesse kortrisse. Täna proovisin uuesti ja oh ime, tuli välja, et helitas üheaegselt minule ja naabrile ka.

    Uksesüsteem on siis Rainmann AO 3000. Selles pidi vene saiti uskudes olema microprocessor ATMEL 89C51 (ei tea kinnitada).
    Kuna ei ole mikroprotsessorite ja uketelefonide alal asjatundja, siis

    kas lüliti lisamine ühele juhtmeotsale katkestuse tegemiseks võis asja kihva keerata?

    Remondimees arvas algul, et ei tohiks midagi rikkuda, hiljem muutis meelt.

    #2
    katkestuse tegemine ei keera midagi untsu jama jutt. ainult see kort. tel, ei tööta ilmselt on seal tegu programmi küsimuses, tuleks teha reset. ja süst. uuesti programmeerida sellist jama ennegi olnud.instaleerijal peaks ju programmi muutmise juhend olema kuid enne tasuks kontrollida kas asi on ikka õieti üles padud sellest ehk alustada.


    LÜLITI MILLE PANID EI TEKITA MINGIT PROBLEEMI PEALE SELLE ,ET SINU TEL. EI TÖÖTA.

    tundub et ei saada asjsga hakkama ja nüüd otsitakse põhjust.

    Comment


      #3
      Võibolla on systeemil mingi pidev tagasiside kontroll ja soft ei sisalda veakontrolli katkestuse lahendamiseks?

      Comment


        #4
        [QUOTE]Võibolla on systeemil mingi pidev tagasiside kontroll ja soft ei sisalda veakontrolli katkestuse lahendamiseks?
        loomulikult ei sisalda.seal on ainult installerija soft, mis teostab kõik selle seadmele vajalikud operatsioonid ja on seaded, mida saab muuta vastavalt vajadusele. mingit seadme kontrolli ei ole ja seda pole ka tarvis, see nii elementaarne värk. see kes pani asja üles see peab ka seadme garantii ja ekspluti kindlustama, samuti hoolduse ei saa aru milles küsimus,


        otsisin googlis ja infi kui palju see on vene toode ja sellistega pole minul mingit jama olunud olen neid paigaldanud ja remontinud seal tuleks üle vaadata soft ja vajadusel teha reset, ning uuesti programmeerida. kuid enne tuleb veenduda, et paigaldamisega pole viga tehtud ehk et kas on telefonid õieti otsas( polaarsus) et liinid pole omavahel ühenduses ja et seade ise on korras.üldiselt on nad töökindlad ja kui muud ei oska teha siis paigaldaja saab selle tehasesse saata meil peaks eestis esindus olema juba.http://www.domofon.com.ru/

        Comment


          #5
          Kui korteris tehakse remonti (trepikojas 15 korterit), siis uksetelefon võetakse maha (tehakse samasugune katkestus) ja peale remonti ühendatakse uuesti.
          Kui sellise tegevuse peale süsteem jukerdama hakkab, on viga tõesti softis, riistvaras või siis teenuse pakkujas.

          Loogiline!

          Comment


            #6
            vaat sealt need hädad hakkavadki kui võetakse telefon maha, sest tavaliselt onngi nii et see kes seda teeb peab ennast targaks ja proovi midagi öelda et mis sa arvad et ma ei oska kahte juhet kokku panna.Tegelikult ta onngi sama loll kui laua jalg. seal on polaarsus tähtis ja kui polaarsus vahetada onngi asi ühel pool ja ei käi õieti, vaid suvaliselt. Seal ei saa seda süüdistada, kes selle üles pani, see ikka rohkem inimeste süü kui asi otseselt p....se keeratakse.Sellepärast ma toonitasin et tuleb kontrollida, kas asi õieti on üles pandud. sellisel juhul tuleb ka kontrollida sedistuste progrmmingut. see võib segi minna.

            Comment


              #7
              Õige, elementaarne!
              Aga teades punase ja sinise juhtme tähendust, sellist viga antud juhul ei esinenud.
              Inetu on oma "saba kergitada", aga algaja olin ca 31 aastat tagasi, kui veel elektroonika-alast diplomit ei olnud.

              Aga et polaarsus on oluline ja korteri remonti teevad ka elektroonikat mittetundvad omanikud, kes võibolla ei taipa punast juhet trükkplaadil märgitud + klemmiga ühendada (ja vaevalt, et keegi uksetelefoni seinalt mahavõtmiseks firma meistrimeest kutsub), oleks domofone mõtekam paigaldada nö polaarsust järgivate otsikutega. See välistaks ühtlasi ka otste eksliku lühistamise korteriremondi käigus.

              Tootja tehasele siis selline ettepanek installeerijate ja hooldajate töö lihtsustamiseks.

              Comment


                #8
                Nüüd, ca paar kuud hiljem, lahenes probleem.
                Kahes korteris olid jumperid ühesuguses asendis.

                Comment


                  #9
                  ma ju mainisin kas paigaldus on õieti tehtud. järelikult kahel telefonil olid valesti.sellest need probleemid.tuttav rida olen neid vigu ennemgi otsinud ja otsi ringi keeranud mis tapeedi vahetusega maha võetud ja siis valesti tagasi pandud.

                  Comment

                  Working...
                  X