Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Koduseks rehvivahetuseks mutrikeeraja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Koduseks rehvivahetuseks mutrikeeraja

    Mul siin kaks ringi velgesid nüüd ja kavatsen sügisel/kevadel ise neid ringi lappama hakata. Selle ristiga üsna tüütu väänamine, kas selliseks harva kasutuseks see k-rauta odav akukeeraja võiks asjaga hakkama saada? Mul eelnevalt laadija ja aku olemas sama tootja tavalise akutrelliga ja harva kodukasutuses on vastu pidanud küll. Aga kas just väände poolest võiks piisav olla, et mutrid lahti/kinni saab?
    otsija

    #2
    Paberil on selle maksimaalne pöördemoment 400 Nm, rohkem kui keskmisel 2 l diiselmootoril.

    Comment


      #3
      Kui lööki pole, siis pole sellest pöördemomendist kasu.
      See siis pöörde löök, mitte kivilõhkumise pikki löök.
      Löögiga akudrelli kutsutakse kohati "babahh" iks.
      MINULE EI MEELDI KUI MÕNINGAD ISIKUD MINU POSTITUSI MUUDAVAD,
      KUI POSTITUS EI SOBI SIIS PALUKS SEE KUSTUTADA !

      Comment


        #4
        Usu mind, selle FXA mänguasjaga Sa ei keera ühtki polti lahti ratastel.
        Kui suruõhu mutrikeerajat ja kompressorit (MIN25-50L) ei soovi, siis otsi edasi ja suurenda eelarvet.
        Vaata YT ülevaateid.

        Suruõhu puhul võta see: https://www.ebay.co.uk/itm/284011576019
        Parim variant selle raha eest. Ise võtsin ja keerab rattapolte nagu või seest.
        Parim ost üldse. Keegi netis soovitas ja otsustasin proovida (2020) ja ei kahetse absoluutselt.
        Mu väikse vana 50L kompressoriga teeb kõik tööd ära.
        Terve veermik E36l sai temaga lahti võetud ja kõik tõmbas lahti, ei vingunud absull.

        Vaata seda ka, kui huvi, sama riist, video teises osas test:
        Krótki test pneumatycznych kluczy udarowych 1/2" Parkside PDSS 310 A2 i SATRA S-CO1500W filmie mówię "Sata" bo naoglądałem się tych szwedzkich narzędzi, ale ...


        FXA saast keeraja K-rautast ei suutnud nr 10 poltigi lahti tõmmata. Andsin endisele töökaaslasele, garaazi, tal polnud ühtki, sai harjutada niisama.
        Sellist jama müüakse. Ära osta elusees ühtki FXA toodet.
        viimati muutis kasutaja Elektrik; 20 m 2021, 15:07.

        Comment


          #5
          Õige kõik: noortele teadmiseks, et paigalseisust momendi arenduses on kõik elektrimootorid poisikesed. Parim om aurumasin ja tegelikult ka sarnane suruõhk.

          Comment


            #6
            Esmalt postitatud otsija poolt Vaata postitust
            Mul siin kaks ringi velgesid nüüd ja kavatsen sügisel/kevadel ise neid ringi lappama hakata. Selle ristiga üsna tüütu väänamine, kas selliseks harva kasutuseks see k-rauta odav akukeeraja võiks asjaga hakkama saada? Mul eelnevalt laadija ja aku olemas sama tootja tavalise akutrelliga ja harva kodukasutuses on vastu pidanud küll. Aga kas just väände poolest võiks piisav olla, et mutrid lahti/kinni saab?
            See tüüp laseb siin Makita 285 Nm löögikaga õige Nm kinnikeeratud velje poldi lahti. https://youtu.be/ZfA-KYnlXR4?t=295
            Ise ma velgi dünamomeetriga kinni ei keera, seetõttu laenatud sarnane Makita löögikas kõiki polte ei suutnud lahti teha. Tavaliselt olen veljed lahti keeranud ca 1m pika torujupiga.
            Kindlapeale minek oleks 1000 Nm suur Makita löögikas, need tõesti töötavad igal juhul. Samas 44 euri eest tolle video löögika taoline asi saada, ise vist võtaks ära kui akud olemas oleks.
            Maailm oleks puhas ja süüta
            kui poleks õllejogurtit
            - Õ.Õ.

            Comment


              #7
              Ma mõtlesin ka selle peale aga siis avastasin ameerika, võtmega pingutad ja tavalise trelliga keerad. Lööki on siis vaja kui rattad õhus.
              Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

              Comment


                #8
                Googeldasin ka veits seda FXA jurakat, videotel tundub justkui saaks nagu hakkama? Kusagilt foorumist lugesin ,et valuvelgedel ei soovitata nagunii üle paarisaja Nm vist vägistada, seega sellesama kärraga kinni ja poole aasta pärast ehk jõuaks siiski lahti tõmmata? Akutrell on mul jah seesama FXA kodukasutuseks olemas, meeldib see ,et siduri esimene aste on väga pehme, mitte nagu milwaukee jms jurakatel, kus esimese astmega keerad ikka pisikesed kruvid üle, kuna sidur väga jäik. Akutrell iseenesest on kestnud.
                otsija

                Comment


                  #9
                  Ma vahetan siin ka kahel autol kaks korda aastas, juba mõned aastad. Alguses mõtlesin ka, et vaja on seda, teist ja kolmandat. Kuna kompressoriga oli kaasas mingi "keeraja", siis püüdsin alguses sellega, aga see oli päris hambutu. Keerasin siis võtmega liikuma ja õhuga lõpuni lahti. Aga üsna kiirelt avastasin, et see kahe tööriistaga iga mutri juures jändamine on pointless ja pigem raiskab aega. Nüüd keeran nii, et enne auto ülestõstmist lasen käsitsi kõik mutrid natuke lahti, enamasti on selleks jalaga vaja võtme seljas elada, siis tõstan üles ja igale mutrile kulub 10 sek näpuga võtit keerutades.
                  Kinni astun ka veljevõtme ja jalaga. Kindlasti hoiaks korralik keeraja kogu protsessi pealt auto kohta oma 5 minutit kokku, aga ainult juhul, kui ta garanteeritult alati kõik mutrid lahti jaksab keerata. Ja muidu teda vaja pole, nii et ma ei ole endale suutnud ideed selle hankimisest maha müüa.
                  Pigem tunnen praegu puudust hüdraulilisest tungist, oli selline väike odav krokodill, aga kuna simmeri vahelt jooksis õlist tühjaks ja pole tegelenud, tuleb auto enda tungiga kruttida. Minu arust on see kõige tüütum kogu protsessi juures.
                  Toidan trolle!

                  Comment


                    #10
                    Tungil see vänt küljest minema ja sama mõõtu mutter sinna otsa, mis veljel kasutusel ning siis sellesama kärraga keeraks tungi ka kohe kiirelt üles/alla?
                    otsija

                    Comment


                      #11
                      Vändaga tungid pole mõeldud pidevaks kasutuseks, eriti kui mutter on plastik. Trelliga ei tunne ka kui keeret sööma hakkab.
                      Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                      Comment


                        #12
                        Ega ma ei kasutakski pidevalt, kaks korda aastas aga et oleks võimalikult mugav ja ei peaks seal risti otsas jalgu vigaseks peksma
                        otsija

                        Comment


                          #13
                          Selline saba:
                          https://www.tööriistamarket.ee/et/pa...x18-liigendiga
                          Selline padrun:
                          https://www.tööriistamarket.ee/et/padrun-12-19mm-78m
                          ja pole vaja midagi peksta, rist venib ja sellepärast peabki peksma.
                          Edasi võib tavalise trelliga lasta:

                          Ja käärtungrauda ei tasu küll rehvivahetusel kasutada, kulub ära ja üks hetk jätab käe ratta ja tiiva vahele.

                          Comment


                            #14
                            Millist tungi siis kasutada võiks?
                            otsija

                            Comment


                              #15
                              Näiteks sellist
                              https://www.tööriistamarket.ee/et/tungraud-2000kg-awd
                              ja kui peaks alt vedama, siis ei kuku pauguga alla. Samas eeldab selline tungraud tugevat/siledat pinda.

                              Comment

                              Working...
                              X