Minu kogemused on nagu nagu redart'il. On tengtoolsi tööriistakomplekt, padrunisabale läheb väike torujupp peal et jõudu doseerida lahti või kinni pingutades. Ja probleeme pole. Oli ka selline juhus kus jeebil olid kaks aastat jutti mudarehvid velgedega all (ja muda nad nägid!), kui tahtsin ära võtta siis läks raskeks. Käisin rehvikojas, nemad oma õhupadruniga ei saanud lahti (õigemini polnud vist aega mängida), läksin koju ja nõidusin lõpuks kõik lahti kuid aega kulus tõesti pea päev. Käsivahendid vahel ruulivad... Tungiks on tallaga õlitung 8T. See aga tänavaautode karbi alla ei mahu, neil läheb kuhugi sillatalade alla, ronimist rohkem. Neil vändavärkidel on muide ka erinevad kilod mis lubatud, aga mul on autodel küll sellised kaasas kus ikka padrun otsa käib (keera millega tahad) ning nad on kahehaaralised, alla 1500kg tõstejõuga vist ei ole nad.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Koduseks rehvivahetuseks mutrikeeraja
Collapse
X
-
Esmalt postitatud saarlane87 poolt Vaata postitustNäiteks sellist
https://www.tööriistamarket.ee/et/tungraud-2000kg-awd
ja kui peaks alt vedama, siis ei kuku pauguga alla. Samas eeldab selline tungraud tugevat/siledat pinda.Toidan trolle!
Comment
-
Esmalt postitatud erku poolt Vaata postitust"Impressive"
Väga muljetavaldav teema. Millisel autol saab 1500Nm mutrikeerajaga vahetada autorattaid?
Täpsemini esimesed rattad, mida olin lasknud kunagi balanseerida: ei tulnud pneumo kolksutajaga lahti. Oman sellist komplekti.
Käsitsi lahti keerates lõhkusin isegi auto originaal võtme ära. Samas tagumised, mis omal kinnitatud, sain vaevata kätte.
Planeerin nüüd sellist soetada.Head susserdamist !
Comment
-
Esmalt postitatud Starfish poolt Vaata postitustKui raske on panna mutrivõtmele pikendus ?
2x aastas on vahetamist ja selle jaoks on vaja pneumo tööriista
***
Aga selline küsimus:
kui mutrit keerataks mingi jõuga kas siis seda elektripuuri ei keerata sama jõuga vastupidises suunas? Sama õlg-jõud.
Ja kui metsa vahel on vaja ratast vahetada siis võib kindel olla et aku on tühi
Comment
-
Esmalt postitatud A.R. poolt Vaata postitustKui pikendus on 1,5 meetrit siis pead olema 100 kilo et 150 Nm kätte saada.
***
Kui mu tütred olid veel pisikesed, miski 10-11 aastat, siis ükskord oli diil, et tema keerab lahti ja kinni momentvõtmega ja mina tõstan ja vahetan; ja saigi tehtud.
Autodel on vaikimisi kaasas pisike ratavõti. Prantsuse standardi järgi peab ka 50kg ja üle.. tikk-kontsadel seisev tibi suutma autot juhtida ja ka ratast vahetada.
Kas teile et tundu siin teemas, et midagi on tõsiselt mööda?
Tõesti ei tundu või?
Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa
Comment
-
Esmalt postitatud erku poolt Vaata postitust
Kas teile et tundu siin teemas, et midagi on tõsiselt mööda?
Tõesti ei tundu või?
Ilmselt provotseerib audiofiilia aja jooksul retrofiilse modernofoobia arengut.
Comment
-
Esmalt postitatud A.R. poolt Vaata postitust
Aga selline küsimus:
kui mutrit keerataks mingi jõuga kas siis seda elektripuuri ei keerata sama jõuga vastupidises suunas? Sama õlg-jõud.
Ja kui metsa vahel on vaja ratast vahetada siis võib kindel olla et aku on tühi
Eks teema algataja tahab natuke käe vaeva vähendada garaazis talve ja suve velgi ümber lapates. Metsa vahel vahetamiseks jääb tavaline võti.Maailm oleks puhas ja süüta
kui poleks õllejogurtit
- Õ.Õ.
Comment
-
Esmalt postitatud Matis poolt Vaata postitustkeerajad töötavad löögi põhimõttel
Kas nii?
Comment
-
No see tungraud on paras nikats. Aga kui eelarve piiratud väga, siis ajab asja ära, aga tõesti, vajab korralikku tugevat siledat pinda, nagu saarlane kirjutas.
Muru/mulla peal ei tee sellega midagi, vajub koos autoga mulla sisse.
Ohtlik! teatud juhtudel võib hakata veerema.
Garaazis/asfaldil/betoonil on ok, endal ka üks garaazis. Suvilas muru peal pidi kasutama puit või metallplaate. Aga peab jälgima, et ei hakkaks veerema.
Ohutus ennekõike.
Comment
-
Esmalt postitatud A.R. poolt Vaata postitustKui pikendus on 1,5 meetrit siis pead olema 100 kilo et 150 Nm kätte saada.
Comment
-
Viskasin ühele autole täna talvekad alla, võtsin huvi pärast aega. Originaaltungiga ja originaalse rattavõtmega, ilma higistamata 25 minutit. Ma nüüd ei teagi, mitu minutit siit veel maha viiliks, kui ägedamad riistad oleks.
Lahti keeramisest - Kui poldid käivad 2x aastas lahti ja tegemist on sõiduautoga, siis ma pole veel näinud autot, mille veljemutrit ei saa ca 30-35cm originaalvõtmega lahti, kui alguses jala ja keharaskusega kaasa ei aita. Ja ma kaalun umbes 72 kilo.
Vanasti, kui talvekaid siinmail ei tuntud ja plekkveljed olid autol all kuni rehv kulus, 3+ aastat, siis küll oli vahel vaja kesköösel ristteel andamit viimas käia, ja mäletan et tollane honda originaalvõti oli ka pigem plastiliinistToidan trolle!
Comment
-
Esmalt postitatud Starfish poolt Vaata postitustKui raske on panna mutrivõtmele pikendus ?
2x aastas on vahetamist ja selle jaoks on vaja pneumo tööriista
Küsimuse tekitab see, et töökojas väänatakse 700 N/m kinni? Ja siis ei piisa minu 70kg keharaskusega (0,5m pikkuse sabaga) võtme otsas hüppamisest, et poldid lahti saada. Peab haamriga kolkima hakkama: sellepärast lasen seda teha suruõhul (nagu ka auto tõstan üles suruõhu abil).
Head susserdamist !
Comment
Comment