Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Akutrelli laadimine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Akutrelli laadimine

    Vahetati ära vana aku.
    Töömees õpetab : nüüd tuleb 16 tundi laadida, ära laadimise lõpu tuld vaata.
    ***
    Vaatan ehitusfoorumist:

    ***
    Kummal siis õigem jutt on?

    #2
    Sõltub keemiast, nikkel kannatab nõrga vooluga üle laadimist ja pooltühjad elemendid saavad ka läbi täis olevate täis. Kuni liiga soojaks ei lähe võib ju nii teha.
    Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

    Comment


      #3
      Soovitan samuti töömehe juttu uskuda, see indikaator ei ole alati 100% usaldatav.
      Ka telefonidel on sama kalduvus: täis laetud ei tähenda, et aku maksimaalne mahutavus oleks saavutatud; see on minimaalne lävi pärast seda, kui "ei ole veel täis".
      Samas tekib vaidlusi ka sel teemal, et kas täis laadimine on aku eluea seisukohalt kõige parem - nii palju kui on arvajaid, on ka arvamusi,
      Igaüks leiab oma parima lahenduse vastavalt kogemustele ja võimalustele.
      Head susserdamist !

      Comment


        #4
        Bosch AL 1411 DV NiCad akutrelli laadija manuaali järgi on tavalaadimine 1000 mA ning peale seda jätkub hoide laadimine (Trickle charging) 60 mA vooluga. 16 tundi 60mA juurde laadides peaks(kui just aku üle 45 kraadi ei soojene) kindlasti tuntava erinevuse andma.
        Maailm oleks puhas ja süüta
        kui poleks õllejogurtit
        - Õ.Õ.

        Comment


          #5
          Liitiumioonide puhul on samas 100% täislaetult seismine nende kõige kiirem surmaja. Sõltuvalt kui viimast akuelementidest võetud on, võiks ideaalne pikaajaline tiks olla seal 80% peal. Kui korraks käib 100 ja kohe maha laetakse pole hullu.
          Ses mõttes teevad telefonid mõistlikult, kui nad enne lõppu märku annavad, et aitab. telo puhul reeglina pole selle viimase 10% kätte saamine ka määrav.
          Näiteks mu elektriautol on kaks reziimi - ühes, aku säästmise reziimis ta ei laegi kunagi üle 80%. Kui on teadaolevalt pikki sõite või talvel energiakulu suurem, ainult siis lülitan 100% peale.
          Toidan trolle!

          Comment

          Working...
          X