antud mootori küljes on lihvketas, kasutasin lihvimiseks. Nüüd tahaks seadme vähe ümber ehitada. Mootori küljes on mingisugused jublakad, millest vool läbi käib, kas ma võin need vahelt ära lõigata ja mootorile otse 220v peale anda? Milleks need seal üldse on, mingid pöörete piirajad? Testriga mõõtes kõigub mootorile minev vool tugevasti, lugemit ei saa. Tänud abi eest.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Vana mootori remont
Collapse
X
-
Vs: Vana mootori remont
Esmalt postitatud saformo poolt Vaata postitustNeed jublakad on alaldusdioodid, mis teevad vahelduvast alalise. See mootor on alalisvoolumootor +- 220V, 1.45A, 2900pööret ja 200W.
Kui lõikad need jublakad vahelt välja ja paned otse 230V vahelduvat, siis ... parem ära proovi, võid kõik maha põletada.
Comment
-
Vs: Vana mootori remont
Esmalt postitatud mats13 poolt Vaata postitustMinu meelest on mootori sildil kiri ~220v aga kõvasti kriimustatud, võb ka olla alalis pinge ja väiksem kui 220v. Tuleks kontrollida kas ja kuidas jublakad on mootoriga ühendatud. Ehk on niisama ilu pärast lisatud.
Vahelduva märki küll ei ole kuskil ja see ei oleks ka loogiline. Üks ja sama mootor ei saa töötada nii vahelduva kui ka alalisega!
viimati muutis kasutaja saformo; 26 m 2015, 09:16.
Comment
-
Vs: Vana mootori remont
Esmalt postitatud saformo poolt Vaata postitustÜks ja sama mootor ei saa töötada nii vahelduva kui ka alalisega!
Comment
-
Vs: Vana mootori remont
Esmalt postitatud A.R. poolt Vaata postitust
Коллекторные электродвигатели постоянного тока предназначены для работы от сети постоянного тока.
У реверсных коллекторных электродвигателей постоянного тока последовательного возбуждения направление вращения вала может быть как левым, так и правым.
Comment
Comment