Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Vana mootori remont

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Vana mootori remont

    antud mootori küljes on lihvketas, kasutasin lihvimiseks. Nüüd tahaks seadme vähe ümber ehitada. Mootori küljes on mingisugused jublakad, millest vool läbi käib, kas ma võin need vahelt ära lõigata ja mootorile otse 220v peale anda? Milleks need seal üldse on, mingid pöörete piirajad? Testriga mõõtes kõigub mootorile minev vool tugevasti, lugemit ei saa. Tänud abi eest.

    Click image for larger version

Name:	DSC_0033.JPG
Views:	1
Size:	261,7 KB
ID:	878185
    Click image for larger version

Name:	DSC_0036.JPG
Views:	1
Size:	290,8 KB
ID:	878186

    #2
    Vs: Vana mootori remont

    Need jublakad on alaldusdioodid, mis teevad vahelduvast alalise. See mootor on alalisvoolumootor +- 220V, 1.45A, 2900pööret ja 200W.
    Kui lõikad need jublakad vahelt välja ja paned otse 230V vahelduvat, siis ... parem ära proovi, võid kõik maha põletada.

    Comment


      #3
      Vs: Vana mootori remont

      Mootori remont on tavaliselt laagrite vahetus, uue rootori- või ergutusmähise mähkimine, kollektori ületreimine, uued harjad jne.
      200W, 2900 pööret/min on vist lihvijale vähe, sõltub muidugi lihvketta läbimõõdust ja lihvitavast esemest.

      Comment


        #4
        Vs: Vana mootori remont

        Tänud kiire vastuse eest! Lihvketas hetkel u 12cm diameetriga, plaan oligi 23cm külge aretada, mis jääb siis vist tegemata.

        Comment


          #5
          Vs: Vana mootori remont

          Esmalt postitatud saformo poolt Vaata postitust
          Need jublakad on alaldusdioodid, mis teevad vahelduvast alalise. See mootor on alalisvoolumootor +- 220V, 1.45A, 2900pööret ja 200W.
          Kui lõikad need jublakad vahelt välja ja paned otse 230V vahelduvat, siis ... parem ära proovi, võid kõik maha põletada.
          Minu meelest on mootori sildil kiri ~220v aga kõvasti kriimustatud, võb ka olla alalis pinge ja väiksem kui 220v. Tuleks kontrollida kas ja kuidas jublakad on mootoriga ühendatud. Ehk on niisama ilu pärast lisatud.

          Comment


            #6
            Vs: Vana mootori remont

            Esmalt postitatud mats13 poolt Vaata postitust
            Minu meelest on mootori sildil kiri ~220v aga kõvasti kriimustatud, võb ka olla alalis pinge ja väiksem kui 220v. Tuleks kontrollida kas ja kuidas jublakad on mootoriga ühendatud. Ehk on niisama ilu pärast lisatud.
            Mootoril on kiri: /=/220V
            Vahelduva märki küll ei ole kuskil ja see ei oleks ka loogiline. Üks ja sama mootor ei saa töötada nii vahelduva kui ka alalisega!

            Click image for larger version

Name:	mootori silt.jpg
Views:	1
Size:	177,2 KB
ID:	869246
            viimati muutis kasutaja saformo; 26 m 2015, 09:16.

            Comment


              #7
              Vs: Vana mootori remont

              Comment


                #8
                Vs: Vana mootori remont

                Kui hoorattal massi on siis saad suuremat ketast ka kasutada.

                Ja kondekaga saab võimsust juurde cheatida. Peab aint vaatama et üle ei kuumene.
                Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                Comment


                  #9
                  Vs: Vana mootori remont

                  Esmalt postitatud saformo poolt Vaata postitust
                  Üks ja sama mootor ei saa töötada nii vahelduva kui ka alalisega!

                  Comment


                    #10
                    Vs: Vana mootori remont

                    Jah, sellel lehel on kenasti kirjas СЛ-661:

                    Коллекторные электродвигатели постоянного тока предназначены для работы от сети постоянного тока.
                    У реверсных коллекторных электродвигателей постоянного тока последовательного возбуждения направление вращения вала может быть как левым, так и правым.

                    Comment

                    Working...
                    X