S2V70. Selline isend siis. Datasheeti ei leia. Peaks olema kas türistor, sümistor või mingi mosfet.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
S2v70
Collapse
X
-
Vs: S2v70
Seda olin ma juba lugenud. S2V60 on diood . Aga see S2V70 on to220 korpuses ja kõik 3 jalga on kasutuses. Kasutatakse Boschi ABS moodulis, solenoidide toite sisse/välja lülimiseks.
Mul on enam vähem jalgade asetus teada(kust tuleb juhtsignaal ja kus on toide) teen mingi pirni ja takiga ahela, millalgi peab ta ju avanema kui ta korras on.
Comment
-
Vs: S2v70
Türistorid ja sümistorid vajavad väljalülimiseks kogu toite mahavõtmist (või siis tublit negatiivset juhtimpulssi, mille tekitamine on keeruline). Seega leiab neid tihemini vahelduvvooluahelatest (hõõglambi dimmerid jms), kus nagunii 100x sekundis toitepinge nullist läbi käib. Mälu järgi tüüritakse neid vooluga, tüürpinge on seejuures volt või kaks.
Autos on ilmselt alalisahel ja seega pigem tegemist mosfetiga. Selle läbitüürimiseks peab pinget arvatavasti olema 6V või rohkem. Tänapäeval on lihtsam kasutada madalapingelisi mosfeteid, mille tüürimiseks piisab ka 5V ja mida saab seega otse TTL väljundi külge ühendada.
Ehk aitab edasi.If you think education is expensive, try ignorance.
Comment
-
Vs: S2v70
Mis siin pildist? TO220 korpus ja peale on kirjutatud S2V70. Panin ta tööle 12V, 3W pirn koormuseks. Juht impulsiks piisas mu käe puudutusest(pirn süttis). Kui juhtimis ots maandada sulgeb täielikult. Läbi 10kOomi plussi, avaneb täielikult. Imelik on veel see , et tekib selline sujuv sulgemine kui juhti kohe miinusega ei ühenda(ca 1-1,5 sekki). Ok asi selge see vidin töötab, aga datasheedist oleks küll huvitatud.
PS. mõõtsin üra ka solenoididega koormuse(kõik 12 korraga sisse lülitatud,koos südamikega) umbes 4A.
Comment
Comment