Oleks vaja sensorit, mis tuvastaks ära söödaliini kettülekande kinnikiilumise ja lülitab relee abil välja õuest söödapütist sissetuleva sööda kruviülekande mootori. Kett on nagu tavaline tsingitud 8mm jäme teraskett, millel iga teisel lülil on peale sulatatud plastmassist valge ratas, mis viib sööda mööda toru söödajagajatele. Torul olemas läbipaistev segment optilise sensori jaoks, tegemist on suletud ringi toruga, millel on mootoriga ajam, mis kipub kinni kiiluma._
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Sensor
Collapse
X
-
Vs: Sensor
Esmalt postitatud elukaz poolt Vaata postitustKui mootoril sellest raskem hakkab siis lihtsam voolureleed kasutada mitte optikat.Erilahendused.
PS või mail.
Comment
-
Vs: Sensor
Soovitaks pigem induktiivsensorit kasutada - optika kipub tolmuses keskonnas mustaks minema.
Kinnitad näiteks keti teise otsa hammasratta võllile mingi metallist kõrgema asja ja seda asja paned jälgima induktiiv anduri, nii et töötades tekkivad impulsid.
Selle saab ka ise magnetist ja herkonist teha - tuleb odavam.
Siis paned mingi loogikalülituse muutuvat fronti jälgima kui muutust mingi aja jooksul ei toimu, siis lülitab automaatika mootorid välja.
Skeem võiks olla midagi sellist: http://www.seekic.com/circuit_diagra...ed_of_555.html
Sisendisse siis mõne kiloominetakisti ja herkon, väljundisse normaalselt suletud kontaktiga relee ja relee tüürimiseks mõni transistor, TIP122 näiteks koos mõne kiloomise takistiga baasi ahelas.
Relee mähisele peaks summutusdioodi kah panema.MINULE EI MEELDI KUI MÕNINGAD ISIKUD MINU POSTITUSI MUUDAVAD,
KUI POSTITUS EI SOBI SIIS PALUKS SEE KUSTUTADA !
Comment
-
Vs: Sensor
Kaevan vana teema üles. Üks probleem tuli voolureleed kasutamisel välja, ketti liigutab mootori hammasratas plastrõngaste kaudu tõmmates ja kui neid on järjest 12 tükki ära murdub, jääb mootor vabalt keerlema ja ratas libiseb keti peal. Teine probleem on nüüd lägakett s--akanalis, sellel hammasrattaid taga otsas pole, on rullik, mis aga koos ketiga kogu aeg ei keerle, kui kett (1980 aastate algusest saati happelises keskkonnas) pooleks läheb ja kedagi juures ei juhtu olema, võib mootor tõmmata mitusada meetrit ketti ümber veoratta ja seda enam sealt kätte ei saa. Kas on võimalik sinna ka mingit sensorit panna?
@ klm: See on päris hea mõte. Oskad õelda kas C3 skeemis on vajalik ja kui suure mahutuvusega see peab olema?-Artificial_Intelligent-
Comment
-
Vs: Sensor
C3 vôiks olla vist 0,1 ja vajalikust on seletatud siin http://home.cogeco.ca/~rpaisley4/LM555.html
Seda omroni aegreleega varjanti sai ka ise testitud, aga skeemi saatmine praegu veidi raske.MINULE EI MEELDI KUI MÕNINGAD ISIKUD MINU POSTITUSI MUUDAVAD,
KUI POSTITUS EI SOBI SIIS PALUKS SEE KUSTUTADA !
Comment
-
Vs: Sensor
Võllile keti kohale mehaaniline lüliti et kui juba paar keerdu peal siis lükkab toite maha.
Hammakate murdumise vastu teine voolurele, vabalt jooksev mootor võiks vähem voolu võtta. Seal ilmselt mingit ajakonstanti ka vaja et suvalise kõikumise pärast välja ei lükkaksMa ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Comment
-
Vs: Sensor
Postitan siis omroni aegreleega kontroll lülituse skeemi:
sensori ja aegreleega koostatud ja toimiv skeem:
S.. kraabi keti kontroll oleks hea teha peale vedavat mootorit tagasiminevale ketile - sealt kaob liikumine kõigepealt ära.
Laba käib vastu mingit hooba/ratast ja tõstab seda - kui hoob/ratas tõuseb antakse kontroll lülitusele impulss.MINULE EI MEELDI KUI MÕNINGAD ISIKUD MINU POSTITUSI MUUDAVAD,
KUI POSTITUS EI SOBI SIIS PALUKS SEE KUSTUTADA !
Comment
Comment