Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Vibratsiooniandur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Vibratsiooniandur

    Läheks kasutusse jalgrattatulele, mis vibratsiooni ehk siis liikuma hakkamise korral tööle hakkaks. Vibratsiooni käes peaks pisikesi impulsse andma, pidevalt sisse lülitatuks jääda ei tohi, st vibreerimise lõppemisel ühendus peaks kindlasti katkema. Mingi aeg tellisin sellised, tundlikkus on liiga nigel. Nüüd jäid silma sellised, oskab keegi arvata või ehk isegi teab kogemustest, kui tundlik viimasel lingil olev andur on. Võiks suht rahuliku ratta liigutamise peale juba reageerida.
    otsija

    #2
    Vs: Vibratsiooni andur

    Need teisel lingil olevad 801S on üsna normaalsed andurid. Ratta liikumisele peaksid kindlalt reageerima. Mul üks makett siin laual sama asjaga, see reageerib nii kaldele kui ka kergele põrutusele.
    Kui natuke kaevata leiab neid peaagu sama hinnaga ka plaadile panduna koos komparaatoriga. Väljundiks nii ristkülik kui ka analoog.

    Comment


      #3
      Vs: Vibratsiooni andur

      Miks mitte kasutada herkonit ja magnetit rattal.

      Comment


        #4
        Vs: Vibratsiooni andur

        Ei taha juhtmeid vedada, ajan kompaktsust ka taga, see teine andur tegelikult suurevõitu isegi. Alla magneti kõrvale ka ei taha tuld sättida, kuna tulel on teine funktsioon veel, nimelt sadulapulga ettepoole jäävale osale on paigutatud(õigemini hiljem paigutub, kuna hetkel ebay-st tulnud paneel oli praak:/) pisike päikesepaneel, mis päikesepaistelise ilmaga laeb akut. Lisaks kui paneelile langeb piisavalt valgust, siis lülitub pisikeselt liitiumakult koormus maha ja vilgub see LED seal taga ka päevasel ajal ainult päikeseenergial. Vahe selles, et kui madal päike paistab otse vastu, siis langeb valgus sinna paneelile aegajalt, mistõttu 20mA punane LED(väikese valgusnurgaga) saabki enamvähem 20mA selga, sellega seoses peaks idee poolest isegi madala vastupäikese korral autojuhtidele tuluke nähtav olema ja vast tagant selga sõitmise tõenäosus väheneb(sõit toimub maanteedel). Sel hetkel kui LED kustus, laeb 4V paneel sedasi impulssidega akut(akul ca 4+ midagi voldi juures pingepiirik, üle ei saa laadida). Pimedas vilgub LED ca 1mA juures, pimedas rohkem kui küll. Ilmselt tellin selle anduri ära, aga kas liikumatus olekus jääb see teine andur kenasti lahtise kontaktiga? Mingi teatud nurga all olles ei kipu kontaktid juhtivaks jääma?
        otsija

        Comment


          #5
          Vs: Vibratsiooni andur

          Sellisel 801s on rahulikus olekus takistus mõned oomid. Raputates hakkab tekitama lühikesi katkestusi või vähemalt on takistus väga ebaühtlane (mingi jull koliseb seal sees). Suvalises asendis paigale jättes langeb takistus alati taas paari oomi peale. Minuarust mingit surnud nurka tal ei ole.
          See vist ei ole päris see mida vaja. Mingi inverteeriva asja peaks sinna juurde aretama, aga see võtab jälle ruumi.

          Comment

          Working...
          X