Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

12g390km

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    12g390km

    On selline jupp, mille kohta pole midagi mõistlikku suutnud netist leida. Kasutusel harvesteri kereajus, nägi välja nagu tavaline kondekas, aga kuna on pooleks põlenud siis ilmselt on ta miski varistor hoopis. Leidsin plaadilt teise samasuguse rohelise lätaka veel, sealt see kood. Mis asi ta siis ikka olla võiks ja millega võibolla asendada?

    Skeemi niisugustel asjadel keegi välja ei anna, seega sealt maha lugeda ei saa.
    Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
    Konfutsius

    #2
    Vs: 12g390km

    Kas varistori korral ei võiks olla mitte nii, et 12 on läbimõõt, G on kuju, 390 on tööpinge, K on tolerants 10%? Mõõteriista ei anna sellele tervele külge ühendada?
    Mina paneks megeri otsad külge, mõõdaks samal ajal pinget, et kas on umbes 39V. Aga seda teeksin mina, sinule ei oska midagi soovitada.
    viimati muutis kasutaja A.S.; 15 April 2020, 20:35.

    Comment


      #3
      Vs: 12g390km

      United Chemicon TNR12G390K äkki?


      https://datasheetspdf.com/pdf-file/844724/UnitedChemi-Con/TNR12G390K/1



      E
      : See pinge, "390" ei ole minuteada varistoridel kunagi nii, et kui on markeering 390 siis on 390V, see on selle markeeringu puhul 39V, kui oleks 391 siis see on 390V
      -superradical-

      Comment


        #4
        Vs: 12g390km

        Pinge osas on sul jah õigus, kirjutasin kogemata valesti.

        Comment


          #5
          Vs: 12g390km

          Luubiga suutsin isegi leida vaevu need TNR tähed, niiet radiotehnika35 link viitab õiges suunas. Ma küll täpselt 390 versiooni ei leidnud pdf'ist (391 oli), aga põhimõtteliselt on selge mis ja miks seal on.
          Pardapinge on 24V, praegu läheb asemele S14K275, sest muud lähedast polnud ja tegelikult aju töötas ilma selletagi.

          Tänu teile, kaasamõtlejad.
          Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
          Konfutsius

          Comment


            #6
            Vs: 12g390km

            Krt, ma panin ka puusse natuke nende voltide osas.

            A see S14K275 on küll 275V pingele. Ma pigem ei paneks sinna üldse midagi (ilma selleta töötab aga siis on oht, et sisendisse sattuda võiv juhuslik ülepinge rikub seal midagi olulist) - 275V on nagunii juba nii kõrge pinge, et kui niipalju sinna tuleb kusagilt siis on seade juba kutu.

            Mikumakul oli S10K25 mis võiks olla sinna väga hea asendus.
            Ka Bourns MF-R400 oli tal mingiaeg tagasi olemas, see sobib ka aga vist oli tundlikum.

            Kui väga vaja ja ei leia siis võin kummastki paar tükki niisama loovutada aga transa peaksid orgunnima.
            -superradical-

            Comment


              #7
              Vs: 12g390km

              12g390k ja12g391k on väga erinevad asjad. Andmelehe tabelites 12g390k-d pole aga on olemas I-V graafikutel.

              Comment


                #8
                Vs: 12g390km

                Päris ilma kaitseta jätta vast ei julgeks, seal võib ju olla mingi "traadikera": elektrimootor, magnetklapp, mingitsorti pidur vms. Siis saab asjandus igal väljalülitamisel korraliku indutseeritud pingelaksu. Ega ma tegelikult ei tea, lihtsalt teooria.

                Comment


                  #9
                  Vs: 12g390km

                  Esmalt postitatud A.S. poolt Vaata postitust
                  "traadikera"
                  Mõtlesin ka, et mingi solenoidi pärast äkki a kes teab, seal igasugu liigutajaid ja huinamuinasid pihuga, mõni relee äkki vms, kes teab,
                  Ideaalis seal muud ei tohiks olla kui induktiivsuste pärast - 3 akut ilmselt sellise masina juures keegi sinna jutti ühendama ei hakkaks, et üldise toite liigpinge vastu see ilmselt ei ole.
                  S10K25 on tegelikult sobivam neist eelpool mainitutest. MF-R400 puhul tuleks natuke ühendust muuta.
                  Rakenduse energia võib väiksem olla, pinge peaks olema võimalikult lähedane algsele.
                  Toiteplokkides on nad end õigustanud edukalt.

                  Ilma sobiva asenduseta töötab süsteem samamoodi aga kui mingi impulss tuleb siis on kööga. Liiga kõrge pingega paned siis see ei tööta - ei kaitse selle eest milleks ta seal mõeldud on. Rakendusenergia ja voolutugevus võiksid ka olla lähedased algsele, muid nõudeid eriti ei ole. Tean, et kohapeal tavaliselt ei ole peaaegu 99% saada seda mida vaja ja peaks tellima vms aga nagu ütlesin, S10K25 võin anda.
                  Ma suuri 275V kasutanud võrgupingel impulsstoitekates.
                  -superradical-

                  Comment


                    #10
                    Vs: 12g390km

                    Ega seal vist muud võimalust mingi kolmekohalise pingeimpulsi tekkeks pole kui et keegi keevitab masinal midagi ilma pardasüsteemi kaitsmata.
                    Momendil on aju koos, ootab hommikut et masinale peale toimetada. Eks ma siis näen kas midagi juhtub või mitte. Pigem ei juhtu midagi imelikku.

                    Midagi on seal ajus enne mind ka tehtud, mingid transistorlülitid on vahetatud, karp on saanud mingeid veekahjustusi. Leidus kahtlast oksiidi siin seal ja kuigi töötas, ei julgenud nii jätta. Mingi toiterada oli ka õrnaks kuumenenud või oksüdeerunud, tegin silla peale.

                    Igatahes salvestan selle teema masina asjade hulka igaks juhuks. Suur tänu veelkord.
                    Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                    Konfutsius

                    Comment

                    Working...
                    X