Vs: Pöörete regulaator
Seleta ära miks ei saa (öelda on alati lihtsam kui teha) ja kuidas tuleb vahe peale toitepinge, kas mähised on jadas või paralleeli ???
Selle mootoriga igasugust nalja näinud. Nende kahe erinevus on selles, et P - podmototšnoi rootor sisaldab vähem metalli - ehk libistus on suurem. Seisma jäävad samahästi kui toide ära võtta. Ja mitte hetkega vaid inertsiga. Võtame toite ära kui pöörded üles lähevad ja paneme tagasi kui kiirus suur on. Hea reguleerimise tagab küljes oleva mehaanika suur inerts.
(ma olen ise sedalaadi töötava stabilisaatori disaininud/arvutanud, kui veidi motiveeritaks, oleks ka sel kd6-4 mootoril suvalised pöörded)
Takkoandurina saab kasutada hammasratast, mille istutad võlli otsa ja maki helipead. Edasi läheb ATTiny 13, tarkvara mõõdab sagedust ja klõpsutab mootori toidet sisse-välja.
Seleta ära miks ei saa (öelda on alati lihtsam kui teha) ja kuidas tuleb vahe peale toitepinge, kas mähised on jadas või paralleeli ???
Selle mootoriga igasugust nalja näinud. Nende kahe erinevus on selles, et P - podmototšnoi rootor sisaldab vähem metalli - ehk libistus on suurem. Seisma jäävad samahästi kui toide ära võtta. Ja mitte hetkega vaid inertsiga. Võtame toite ära kui pöörded üles lähevad ja paneme tagasi kui kiirus suur on. Hea reguleerimise tagab küljes oleva mehaanika suur inerts.
(ma olen ise sedalaadi töötava stabilisaatori disaininud/arvutanud, kui veidi motiveeritaks, oleks ka sel kd6-4 mootoril suvalised pöörded)
Takkoandurina saab kasutada hammasratast, mille istutad võlli otsa ja maki helipead. Edasi läheb ATTiny 13, tarkvara mõõdab sagedust ja klõpsutab mootori toidet sisse-välja.
Comment