Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Rohepööre ja mitte nii väga roheline pööre

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Rohepööre ja mitte nii väga roheline pööre

    Uus teema rohetegevuste iseärasustest.
    Kuidas põletada rohkem kütust mingi egiidi all, kui sellest iganes võiks tulu tõusta.
    " Link "
    Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

    #2
    Kui sul siia valemeid ja tõestust juurde lisada pole, soovitan oma spämmiga mujale kolida.

    Comment


      #3
      Esmalt postitatud erku poolt Vaata postitust
      Uus teema rohetegevuste iseärasustest.
      Kuidas põletada rohkem kütust mingi egiidi all, kui sellest iganes võiks tulu tõusta.
      " Link "
      Seleta mis mõte on seda siia postitada ?
      FB ja Tiktok ja muud võimalikud kohad on selliseid võrdlusi ja maailmaparandamist täis juba. pole seda siia vaja.
      Me kõik saame aru mis maailmas on valesti.
      Ja see postitus siia ei muuda midagi.
      On kaks rada:
      1. Kui oled piisavalt mees et midagi muuta siis muuda !
      2. Kui ei siis aruta selliseid teemasi saunas sõprade ja õllega.
      viimati muutis kasutaja Starfish; 30 October 2023, 17:25.
      http://hparchive.com/
      https://worldradiohistory.com/index.htm

      Comment


        #4
        Esmalt postitatud Starfish poolt Vaata postitust
        ..
        Seleta mis mõte on seda siia postitada ?
        ..
        On kaks rada:
        1. Kui oled piisavalt mees et midagi muuta siis muuda !
        2. Kui ei siis aruta selliseid teemasi saunas sõprade ja õllega.
        See on tehnikafoorum.
        Siin käivad insenerid, mäeinsenerid, keemikud, tehnoloogid, arendajad.
        Kui need siia postiavad, siis saab rohkem selgust, mis on tõene ja mis ei ole teps mitte.
        Õllevennad kuuri taga.. mulle see küll korda ei lähe, mida need seal arutavad.
        Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

        Comment


          #5
          CAT994H küttekuluks saan tabeli alusel max koormusel 12h jooksul 2364 L.
          Palju ta selle aja jooksul vedada jõuab, jääb uurimiseks järgmisele.

          Comment


            #6
            One Tesla 85 kWh battery has about 275 kg of aluminum, which requires scooping up 5 tons of the red mineral bauxite. The CAT 994H doesn't haul the material, only lifts it into the truck. Assuming 30 lifts/hr, it consumes ~2 gal diesel/lift. 1 lift = 21 tons (4.2 Tesla batteries)

            Comment


              #7
              Tehnilisest või õigemine finantsilisest küljest, kui rohehullud on nõus selliste kütuse kuludega kaevandatud materjalidest tehtud akudega elektriautosid ostma, siis järelikult ei ole kulutused liiga suured, ilmselt saab kasumitki teenida.

              Tegelikult aga miks on vaja ühe emotsionaalselt ülesköetud naise tähelepanu püüdmise üritust siin arutada?

              Comment


                #8
                Esmalt postitatud moi poolt Vaata postitust
                .. tähelepanu püüdmise üritust siin arutada?..
                Seda polegi vaja. Väide oli intrigeeriv.
                "Akude koostise ja selle tootmiseks kuluva ressursi tegelik väärtus võrrelduna vedelkütuse väärtusena."
                ..
                Mul kadus silmist üks uurimistöö, London`i oma, mis käsitles neid probleeme ja käsitles seda ka, miks Tesla arendab nikkelakusi (seni küll tulutult- aga ikkagi).
                Seal oli ka välja toodud kõikide partnertehaste osakaal ja nö väidetavalt kaudsed kulud, mis siiski lõpptootel osutuvad otsesteks kuludeks.
                Ka seal oli palju küsimusi ja ka näiteid, et toote omahind on tegelikult suurem kui seda näidatakse. Küsimus jäi lahtiseks, kas põhjus on dotatsioonides või investeeringutes.

                Kui koostis on enam-vähem kindlalt teada, siis põhimõtteliselt peaks ju saama tootjatehaste käibest, tükiarvudest ja kasumitest jne kõrvutades numbreid kokku, mis meenutab omahinda?

                E: eks tegelikult on veel mitu asja.. Jooksvad kulud ja eluiga on ka määravad.
                Oma kogemusest: Võtsin EU-s rendika, nissani, sain 80% akuga ja näit oli 222km. Käulasin päeva, sain tsipa üle 80km sõidetud, vihmane ilm (kojamehed-puhur) ja tagasi andsin 25% akuga. Aga, ma ei tea palju see kilomeetri hind siis € või kWh kokkuvõttes kujunes. Aga need kel olemas ja foorumit loevad ju teavad- võiks infot jagada.
                viimati muutis kasutaja erku; 30 October 2023, 22:39.
                Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

                Comment


                  #9
                  Diskuteerida ja arutleda võib, aga endiselt ei saa aru, miks sa propageerid ja levitad valeuudised? Ma ei saa aru, millega siin foorumis moderaatorid tegelevad? Varem käisid kirjavahemärke parandamas, nüüd ei suuda enam spämmi eemaldada?!

                  Comment


                    #10
                    ats, kas see catepillar töötab siis ilma vedelkütuseta, et kohe valeuudisega lajatad? Esita siis ise mingid valemid ja tõestused, et see nii on või ei ole - ole nagu õige faktikontroll peab.

                    Kui teema alguse lingi juurde tulla, siis on seal tõlkes mitu asja kaduma läinud ja ebatäpsust jagub, näiteks on pildil mitte 994H, vaid K mudel mis kulutab täiskoormusel umbes 1,6+ tonni kütust. Et H mudel ka kasutajaandmetest lähtudes kulutab ca 2,3t, mitte 3,8t nagu märgitud, siis see rõõmusõnum atsile ei puhu palju pilli kuna atsi enda viitel öeldakse kenasti: "The CAT 994H doesn't haul the material, only lifts it into the truck" siis see tähendab et selle maagitonni kaevandusest kättesaamiseks kulub nähtavasti ikka kordades rohkem kokku kütust kui kasvõi see ebatäpselt öeldud 3,8t.
                    Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                    Konfutsius

                    Comment

                    Working...
                    X