Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

igiliikur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Vs: igiliikur

    Esmalt postitatud A.S. poolt Vaata postitust
    Kõige lihtsam ja mugavam oleks masin tööle saada muidugi suruõhuga.
    Ikka Veberi moodi.
    Mina plaanisin alumise laua alla asünkrooni stataatorit.
    Senini vaatamisi 27197

    Comment


      Vs: igiliikur

      Lauaaluse staatoriga oleks juba veidi rohkem jamamist, tasuks ära kui sobilik asjandus oleks käepärast olemas. Parem saaks aga küll, poleks vaja valju taustamuusikat kasutada.

      Comment


        Vs: igiliikur



        Siin kõvasti teemat arendatud

        THE TRUE ABOUT THE PERPETUAL FREE ENERGY MAGNETIC MOTORS GENERATORSbefore see hundreds of videos with magnetic motors and make my projects/tests my opinion a...


        See juba tõenäolisem variant ikka kondimootor ka abiks

        Comment


          Vs: igiliikur

          Näitab seal videos et liigutab magnetit teiste suhtes aga kas see teeks sama välja kui magnetite vahemaa oleks paigas aga nende vahel oleks mingi sirmi moodi asi mis üles tõmmates magnetvälja katkestaks.

          Comment


            Vs: igiliikur

            Arvad, et sellist sirmi oleks sul mugavam liigutada?
            Miks mitte kasutada tavalise magneti asemel elektriga töötavat magnetit (teraspulk, mille peale on keritud mähis), siis on vaja lihtsalt regulaarselt mähisele pinge peale anda ja seejärel jälle katkestada. Siis arendad asja veelgi edasi ja üllatus-üllatus, oledki leiutanud elektrimootori.

            Comment


              Vs: igiliikur

              Esmalt postitatud aixi poolt Vaata postitust
              mingi sirmi moodi asi mis üles tõmmates magnetvälja katkestaks.
              Kui suudad magnetit sisse ja välja lülitada siis saad stepermootori analoogi.
              Magnetvälja mõjutava "sirmi" liigutamine vajab tööd.

              ***
              Nüüd on jälle
              A.*. õpetamas.
              Lihtsalt õudne.
              ELFA foorumis kasvab infarktide arv tohutult.

              Kui teraspulk, siis bipolaarne stepper.
              Pehme raud sobib unipolaarseks.
              viimati muutis kasutaja A.R.; 10 m 2013, 11:08.

              Comment


                Vs: igiliikur

                Elektrimagnet on muidugi mugavam aga kahtlen et kuidas bilansiga lood on. Need lülitused võtaksid rohkem voolu kui selline genekas toota jõuaks.

                Comment


                  Vs: igiliikur

                  Generaatori käivitamiseks (käigus hoidmiseks) kulub igal juhul rohkem energiat kui generaator toota suudab, selles pole kahtlustki. Ega see "sirm" sul ju ka seal vabatahtlikult ei liiguks, ikka vaja energiat kulutada. Ka seal kuluks energiat rohkem kui generaatorist tagasi saad. Aga sa ühenda see generaator mingi ajami abil näiteks jalgratta külge, jalgadega vändates läheb generaatori ringiajamine lihtsamalt/kergemalt.

                  E: Kas sa üritad ajada mingit ketast ringi uhke magneti abil või togid seda lihtsalt tavalise pliiatsiga, seal pole mingit vahet. Erinevus on vaid selles, et magneti puhul pole otsene mehaaniline/füüsiline kontakt vajalik, muud suuremat erinevust pole.
                  viimati muutis kasutaja A.S.; 10 m 2013, 16:09.

                  Comment


                    Vs: igiliikur

                    Nojah jalgrattaga on ka käikude võimalus aga ega see ka suurt juurde ei anna. Kui on kiire käik siis raskem vändata ja vastupidi nii et sama energiahulk kulub ikka kuid ega sellist süsteemi ei ole leiutatud kus vändata oleks võimalikult kerge aga edasi jõuaks palju. Huvitav palju kilovatte inimene üldse tunnis tallata jõuab.

                    Comment


                      Vs: igiliikur

                      http://www.syg.edu.ee/~peil/10_fla/3/3_8.html väidab " Inimese võimsus pikemalt kestval töötamisel on umbes 100 W, automootori võimsus 20 - 200 kW ning lennuki Boeing 737 mootorite võimsus koguni 35 MW."

                      Comment


                        Vs: igiliikur

                        Kohe näha, et tark mees räägib.

                        Jalgrattale on juba ammu automaat käigukast tagaratta trumlisse leiutatud.
                        Väntad täpselt nii tugevasti kui sa pidevalt jõuad ja käigusüsteem reguleerib täpselt õige kiiruse.

                        Ma olen seda magnetite varjestamis jura proovinud...
                        On kaks ratast millel on magnetid, mõlemad kõivad vastupidises suunas hammasratas ülekandega, kahe ratta vahel on aga varjestus...
                        See aga on tõpselt reguleeritud nii et kui magnetid varjestuse tagant välja ilmuvad tõukuvad (nn/ss) üksteist eemale ja ratas käib ilge lennuga kuni sa seda väntad... varjestus võtab umbes sama koguse energiat kui magnetid seda toodavad, aga kui oleks metall mis oleks ideaalne varjesuseks ja ei kargaks magnetile külge saaks ilma väntamatta igiliikuri

                        Comment


                          Vs: igiliikur

                          Esmalt postitatud aixi poolt Vaata postitust
                          ...kuid ega sellist süsteemi ei ole leiutatud kus vändata oleks võimalikult kerge aga edasi jõuaks palju.
                          Selline asi oli igatahes juba vene ajal olemas, nimeks abimootoriga jalgratas.

                          Comment


                            Vs: igiliikur

                            Kuid varjestuseks alumiinium või vask. Need on vist ise küll magnetite suhtes imuunsed aga kas mitte magnetväli ise sealt läbi ei tungi.

                            Comment


                              Vs: igiliikur

                              Sõltumatta metallist tekib liikuvas magnetväljas energia mis mis hakkab vastu. http://www.youtube.com/watch?v=keMpUaoA3Tg

                              Comment


                                Vs: igiliikur

                                Esmalt postitatud aqv poolt Vaata postitust
                                http://www.syg.edu.ee/~peil/10_fla/3/3_8.html väidab " Inimese võimsus pikemalt kestval töötamisel on umbes 100 W, automootori võimsus 20 - 200 kW ning lennuki Boeing 737 mootorite võimsus koguni 35 MW."

                                EDIT: Hakkasin targutama, aga parem hoian suu kinni. Leidsin inimese võimsuse osas huvitavat lugemist, äkki keegi soovib veel.

                                http://www.cc.gatech.edu/~thad/p/journal/human-powered-wearable-computing.pdf


                                viimati muutis kasutaja Henry; 11 m 2013, 13:12.

                                Comment

                                Working...
                                X