Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Tuule abil elekter.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Kogu vajalik inf on kirjas sellel lingiga viidatud leheküljel. Minuteada pole seda eestis veel katsetatud, kuid sellel lehel (http://www.freeenergynews.com) on neid katsetusi ilmunud küll. Enamus neist on saanud positiivseid tulemusi. See atsetoonikogus mis sinna kütuse hulka pannakse, on nii väike, et ma arvan, et isegi kui see ujukit potensiaalselt ohustaks, jõuaksid sa paagi enne 100x tühjaks sõita :-P

    Aga mine võta kinni.
    To boldly go where no man has gone before.

    Comment


      #47
      kui suvel jälle mosse sõitma hakkab, siis teen ehk selle triki ära, pole seal neid plasmassosi suurt miskit ja ega need nii eriti õrnad pole, siis ju paneks isegi bensiin need põske.
      Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

      Comment


        #48
        Originally posted by Kartul@Apr 5 2005, 08:43
        Vahekord atsetooni manustamiseks oli vist 1:5000 - 1:3000
        see on siis 50l-se paagi puhul ~10 .... 15 ml ?
        Head susserdamist !

        Comment


          #49
          See atsetoonijutt on bs. Parimal juhul puhastab pihustid ära, mootor hakkab normaalselt tööle ja asi jokk.

          Comment


            #50
            Aga kui ple pihusteid...
            Head susserdamist !

            Comment


              #51
              Originally posted by urmo@Apr 5 2005, 15:14
              Aga kui ple pihusteid...
              siis heal juhul ei juhtu midagi.
              Halvemal juhul rikub midagi ära.

              Tuuleenergiast kah - suurte tuulegeneraatorite (nagu Virtsus näiteks) investeeringu tasuvusperiood ja seadme füüsilise ressursi kestus olid vist üsna ühepikkused? Seega erilist kasumit sealt nagu ei tohiks tulla. Kogu arvestus rajaneb ilmselt monopoli kohustusel toodetud energia ära osta ja lootusel, et elektri hind piisavalt kiiresti tõuseks.

              Comment


                #52
                Leidsin huvitava idee.

                Tallinna lennuvälja lähedal elavatel inimsestel ei tasuks sellega vist jännata :-P

                Mis puutub atsetooni juttu, siis KaruTEC, kust sa võtad, et tegu on lehmasitaga???
                Probleem, et kütus mootoritesse piisavalt hästi ei pihustu on ju täiesti olemas. Võimalus, et atsetoon bensiini aurustumist (pihustumist) õiges vahekorras parandab, on kah loogiline.

                Mina soovitan siiski julgematel meestel proovida ja vaadata mis toimub. Ja kindlasti oleks hea, kui oma saatutusi/tulemusi ka kuskil presenteeriksite.
                Eelnevalt lugege viidatud lehekülg kindlasti läbi.

                BTW: Reuter, sul on klassiku suhtumine :-)
                To boldly go where no man has gone before.

                Comment


                  #53
                  Originally posted by KaruTEC@Apr 4 2005, 12:13
                  See jalgrattaga leht on muidugi marketingis
                  Mis sa sellega öelda tahtsid?

                  Loomulikult on, kuid IDEE on väärt mõtete mõlgutamist selles suunas. Egas ise pea tingimata midagi välja mõtlema - maailm on häid ja teostamata ideid täis, mine ainult ja katseta.

                  Konkreetse idee saaks, ma arvan, ilusti ka väikeste ning madalapöördeliste tiivikute/turbiinide käiamiseks ära kasutada.. Kuigi, ta jah veidi keerukas teha, kui korraliku asja tahta.

                  Ega elekter ei pea tulema ühest suurest, millele rahumeeli mingi keeduspiraali taha võib ühendada.. Kui oleks mitu väikest, mis päeva jooksul ühe 12V aku suudaksid täis laadida, oleks kah juba suur samm edasi - pluss veel selle projekti teostusega kaasnevad kogemused..
                  To boldly go where no man has gone before.

                  Comment


                    #54
                    Samm edasi kuhu poole ????
                    Igasugu risu võib ehitada aga mis mõte sel on ? Loll teab ka et kui dünamot ringi ajada siis tekib pinge. Kui sa ehitad endale 10W geneka koos pingemuunduritega ja paned autoaku taha ja laed seda paar päeva siis saab aku täis aga seda me teadsime enne ka et küll ta täis saab.

                    See konkreetne idee on bs, tekitab vibratsiooni ja kasutegur on ülimadal. Mõttetu kökats mis jalgratta külge muidugi passib.

                    Päris genekad, madalapöördelised, näevad hoopis teistsugused välja. Eks muidugi helsingi ja tallinna tehnikaülikooli vastavad osakonnad on lollid, aga noh peab leppima nende klassikalise lahendusega . Kui keegi väidab et saab 100 magneti asemel ühega jne jne siis ma usun teda, aga ainult töötava katseeksemplari kõrval. Kui sul selline on, astu läbi - testime, mõõdame ja maksame sulle roppu raha kui disainil praktiline väärtus ka on.

                    Comment


                      #55
                      Ok, sa ei tabanud mu mõtet. See aku laadimise jutt oli mõeldud üldiselt..
                      Või arvad sa tõesti, et ma mõtlen ühes poolis ühte magnetit keerutada ja sellega roppu energiat kokku ajada??? :-P

                      Üritus jätta mulje, justnagu peaks ma ülikoolide vastavaid osakondi lollideks, oli sinust pisut karvane.

                      Üks asi veel: mina ei mõtle muide sellele (erinevalt paljudest) kuidas miski uudse süsteemiga ratsa rikkaks saada, seega ropp raha mind, usu või mitte, ei koti.
                      To boldly go where no man has gone before.

                      Comment


                        #56
                        veel üks idee alternatiivenergia saamiseks.kunagi kuskilt ajakirjast lugesin.idee on lühidalt selline. inimesel läks üle krundi kõrgepinge liin,ta siis tõmbas liini alla sobivale kõrgusele ja sobiva pikusega traadi ja oligi oma elekter olemas.edasi oli muidugi arutelu, et kas toimus vargus või mitte.
                        nii et kellele generaatori ehitamine keerukaks osutub, see kaalugu sellist võimalust.

                        Comment


                          #57
                          Hea mõte muide. Ma olen näinud pilti päevavalguslampidest, mis kõrgepingeliini all otsapidi maasse torgatud, ning mis kõik helendasid. Endalgi taoline rahvakunstieksperiment plaanis läbi viia.

                          Kui see tõepoolest nii on, siis ma ei kujuta ette mida peavad taluma need inimesed, kelle elamu vahetust lähedusest mõni kõrgepingeliin läbi läheb...

                          Ja et varastamine??? Minu arvates on see niikuinii kaduma mineva energia kasutamine vms?
                          To boldly go where no man has gone before.

                          Comment


                            #58
                            Tüüpiline käitumine foorumis: kui tehnilised argumendid otsa saavad, hakkame üldfilosoofilist panema.

                            Kui tõmmata liiniga paralleelselt juhe siis on see vargus, kuna kaod suurenevad sinu tarbitud energia arvelt.

                            Comment


                              #59
                              Ei ole ma siin tehniliste argumentidega ega millegi muuga hoobelnudki ning ei saa aru mida sa üldfilosoofiaks nimetad (mis oleks selles halba?). Samas, mõned meist käituvad liigagi iseloomulikult NING see on kurb, sest siis jääb tahest tahtmata mulje justnagu tahaks keegi kellelegi ära teha ning pedagoogilist selles nüüd küll midagi ei ole.

                              Kuid, kas maasse torgatud päevavalguslamp kah kadusid suurendab? Aga läheduses asuvad rauteerööpad, mis siis kui mõni oma maja ära varjestab...
                              Kui suur on kaugus liinist, kus mingi traadilõik enam kadusid ei suurenda praktiliselt.. Kas muidu oleksid liinid ilma kadudeta?

                              Jah, ma leiaksin neile küsimustele ka ise vastuse, olgu siis keska õpikutest või loengu konspektidest, ent paraku pole mul plaanis kõrgepingeliinide all tegelikult mässama hakata.. Tõsi, eelmise postituse viimane küsimus oli ehk veidi mõtlematult esitatud kui sellele oleks saanud vastuse kirjutada ka ilma "suhtumist" väljendamata.
                              To boldly go where no man has gone before.

                              Comment


                                #60
                                Originally posted by KaruTEC@Apr 6 2005, 20:14
                                Kui tõmmata liiniga paralleelselt juhe siis on see vargus, kuna kaod suurenevad sinu tarbitud energia arvelt.
                                asi kisub teemast kõrvale, aga suure võimsusega raadiosaatjate juures peaks olema võimalik õhku paisatavad energiat samal põhimõttel kinni püüda.

                                kuna siin foorumis on palju võimendite ehitajaid ja mõnedelgi neist on õnnestunud lõpud läbi põletada, siis juhul kui need olid metallist korpuses, soovitan neil kuplid maha saagida ja testriga terve siirde peal pinget mõõta, kui kupli avatud külje päikese poole pöörate B-) (elagu lohisevad laused).

                                Comment

                                Working...
                                X