Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
In relation to the fact that our CISU project CAISL is now drawing to a close at the end of 2024, Lene Høgh and Gitte Davidsen have been on a monitoring visit. The project takes place in northern Uganda in the Nebbi District. Thanks to our committed partners JEEP and UCSD and not least JEEP's two field workers, Uyenyboth Patricia…
Kui tõsisem huvi, on yks 50 a vana raamat: Amatöörelektrik, kõik kirjas, kuidas teha seda mida Sa tahad. Genekas auto omast jne jne. kõik mis sellega seotud.
Saab ehk netti üles visata. Vana on aga noh, saad ideid ehk.
aga ole hea mees viska see tuulegeneka osa netti kuskile üles. Mul vedeleb üks Ford Sierra genekas, millest juba pikemat aega unistan tulegeneraatori valmistamist. Hetkel netis suurem osa ainult püsimagnet genekaga seotud artiklid.
mina näitex leidsin lammutades väikese keneka panin tiivoki külge ja saba taha va viisin katuse otsa juhtmega tuppa ja selle otsas oli väike andur millega ma sain vaadata tuule tugevust. aga torm puhkus selle alla. proovisin insegi lampe ja asju külge panna suurema tuulega aga erilist voolu ei andnud.
Vat mis nalja ma tegin oma tehtud genekaga, Ühe käega surusin družba geneka vastu jalgrata tagaratta vastu. Ühe käega väntasin ja teise käega surusin genekad vastu taga ratast. Piina rikas ettevõtmine, 13,5V pirni lasi läbi, testrid mul toll ajal polnud. Hea genekas on proovige järgi.
Vahetada 350W lampvõimendi jääksoojust Kaja Kallase elektrimolekulide vastu.
Atsetoon aitab mootori tööle kaasa, muidugi mitte molekul paagi kohta nagu siin soovitati aga mida rohkem seda parem. Masin käivitub külmaga hetkest, ja ei sulata see midagi ära bensiin ise sisaldab ka natuke atsetooni. Auto peal pole kül katsetanud aga 4 taktilise rolleri peal, druzba peal, ja uuema mootorsae peal. kõigil nendel oli kylmaga käivitades probleeme aga peale lisandit ja mootorsae puhul isegi 1/2 segu andis lisax heale käivitusele ka jubedalt jõudu, rolleri puhul elimineerib see karburaatoris oleva piiraja. Sest segu võib lahjem olla. Atsetooni efekt on sama mis eetril aga puudub see miinus et ei põhjusta detonatsiooni. Halvasti töötavad ja vanad mootorid hakkavad ilusti nurruma.
Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.
paraku kahetaktilisel on määrimine koos küttega. atsetooni lisamine halvendab tunduvalt määrimisomadusi. peale selle on simmerlingid(kaelustihendid) arvestatud bensiiniga kokku puutuma. atsetoon on aga hoopis kangem asi, sega tihenditele saab ka kiiresti nägemist öelda. õlikindel kumm kannatab ka bensiini, atsetoon kuivatab tihendid kiiremini.
kui atsetoon nii hea asi oleks, siis küllap seda sovitataks ka vanade mootorite "ergutamiseks". atsetoon ei ole ka alati puhas ja sellest võivad tekkida pihustite tööhäired. punnvõrrile muidugi pole suurt vahet, sest see elukas sõitis kõige vedelaga, mis põles.
mootorilr annab naerugaas(dilämmastikoksiid) ka palju juurde ja hetkeliselt kuni 150% lisavõimsust, aga paraku on mootori kestvus selliste lahendustega väga piiratud
Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus
Oskab keegi õelda, kust Eestist generaatorile tiivikut osta saaks? Võiks olla ikka vähemalt kolme labaga, diameetriga 1-2m ja peaks maksma alla 2000 krooni. Võib ka kusagil mujal "Internetis" olla, kui selle ostmine üle mõistuse keeruline ei ole ja postikulud mõtetuks ei lähe.
Comment