Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Vesinikauto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Vs: Vesinik auto

    mnjh, ma elektrolyysi ei usu, aga madalal temperatuuril toimuvatest termotuuma reaktsioonidest olen kyl kuulnud, aga jh see et alternatiiv kytus ei levi seepärast et mõned muidu ei teeniks miljoneid on õige. Muidu ja täidax iga mees oma kaevust tasuta paaki ja ei täidax tanklas naftaparunite taskuid.
    Ja siis termotuuma reaktorit ehitatakse, inglismaale, USA poolt, Sellest oli kunagi uudistes juttu, ja yhes horisondiski. ja muide inimesed juba kontrollivad tuumareaktsioone juba ammu, termotuumareaktsioone mitte. Termotuuma reaktsioon temib siis üliraske vesiniku(T) ja liitiumi (Li) või raske vesiniku (D) kokkupuutel. Aga se tekib ka tavalise vesinikuga kõrgel temperatuuril. Raskuseks oli senini selle mitme miljoni kraadise plasma "purki panemine". Aga nyyd siis kasutatakse magnetvälju ja soojus seintelt juhitakse kiirelt ära. Miks just nyyd on asi sellest et plasma mis on magnetväljade vahel surutakse lindkis ja see katkeb kui just magnetvälja ei kontollita, ja nüüd on olemas arvutid mis reguleerivad seda. Seal vaja kiirust , ja enne eti jõutud seda anmdehulka mis tuleb tuhandetelt anduritelt läbi töödelda.
    viimati muutis kasutaja murphy; 09 m 2006, 14:51.
    Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
    1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
    2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

    Comment


      #62
      Vs: Vesinik auto

      Esmalt postitatud murphy poolt
      ... aga jh see et alternatiiv kytus ei levi seepärast et mõned muidu ei teeniks miljoneid on õige. Muidu ja täidax iga mees oma kaevust tasuta paaki ja ei täidax tanklas naftaparunite taskuid.
      Asi on lihtsalt selles, et tõsiselt võetavad alternatiivid on kallimad kui nafta.
      Jätaks need netimuinasjutud esialgu välja.
      Maailmas on küllalt naftat mitte omavaid suuri ja rikkaid riike ja lihtsalt investeerimist ootavat raha, millede abil oleks ammu mõne sellise "muinasjutu energia" ellu saanud rakendada kui sealt kasvõi natuke odavamalt energiat saaks kui naftast (õigemini küll: kui sealt üldse mingit energiat saaks, lisaks kuludele). Tänapäeva ärimaailmas maksab ainult kasum, kui selle "muinasjutu" energia tootmisega ja müümisega saab rohkem kasumit kui naftast saadava energia müümisega oleks asi juba ammu otsustatud.
      viimati muutis kasutaja moi; 09 m 2006, 15:12.

      Comment


        #63
        Vs: Vesinik auto

        Esmalt postitatud moi poolt
        Asi on lihtsalt selles, et tõsiselt võetavad alternatiivid on kallimad kui nafta.
        vale - nii ei saa väita, v.a. juhul kui pead ennast kõiketeadjaks

        Esmalt postitatud moi poolt
        Jätaks need netimuinasjutud esialgu välja.
        viga 2.

        muide, tõde võib olla üsnagi provokatiivne. Väga kerge on pead liiva alla pista ja jätkata reaalsuse ignoreerimist. Kuid see, mida muinasjuttudeks pead võib maksta su reputatsioonile kallilt kätte, sest vt - cold fusion (LENR) on paljudes laborites järgi tehtud, suhteliselt suurte ülevõimendusteguritega! Meil puudub absoluutselt vajadus igasugu fossiilkütuste järele.

        Järeltulev põlvkond tahab ja peab hakkama tegelema palju innovaatilisemate ideedega. Seepärast ei tohi neile sarnaseid teaduslikke komplekse istutada, mis panevad nende loomisvõime raamidesse.

        Esmalt postitatud moi poolt
        Maailmas on küllalt naftat mitte omavaid suuri ja rikkaid riike ja lihtsalt investeerimist ootavat raha, millede abil oleks ammu mõne sellise "muinasjutu energia" ellu saanud rakendada kui sealt kasvõi natuke odavamalt energiat saaks kui naftast (õigemini küll: kui sealt üldse mingit energiat saaks, lisaks kuludele). Tänapäeva ärimaailmas maksab ainult kasum, kui selle "muinasjutu" energia tootmisega ja müümisega saab rohkem kasumit kui naftast saadava energia müümisega oleks asi juba ammu otsustatud.
        Jaapan tuleb meelde... Kuid siinkohal on taas mõtlemises üks viga. Kasum ei ole esmatähtis vaid globaalne 'julgeolek'. Selle haiglase kontrolli nimel tehakse mida vaid.

        Alternatiive üritatakse lämmatada, kuigi militaar kasutab osa sellisest tehnoloogiast (energia + infotöötlus), mis on praegusest teadmisest mitu levelit ees! Meile näidatav maailmapilt on suur illussioon.

        Kasumihaigus on kõikidele leiduritele saanud SAATUSLIKUKS, sest kohe minnakse rahaklõbina ootuses ahneks ja siis koristatakse nad ära või pannakse vaikima. On ka neid väheseid, kes enam sinna lõksu ei astu.

        www.rexresearch.com (paljud supresseeritud tehnoloogiad on siin)

        Comment


          #64
          Vs: Vesinik auto

          Esmalt postitatud raivo_p
          [url
          poolt
          www.rexresearch.com[/url] (paljud supresseeritud tehnoloogiad on siin)
          Tänan. Väga huvitav. Eriti soovitaks kõikidele alkeemia huvilistele http://www.rexresearch.com/alchindx.htm
          21st Century Fox

          Comment


            #65
            Vs: Vesinik auto

            raivo_p: Tee üks huinaa sellelt leheküljelt valmis ja näita et see töötab. Muidu ei ole mõtet pladrata free energyst jms jama. Keegi ei pea tõestama, et miski on võimatu, tõestama peab et miski on VÕIMALIK. siin on suur vahe see.

            Comment


              #66
              Vs: Vesinik auto

              Esmalt postitatud raivo_p poolt
              Kuid see, mida muinasjuttudeks pead võib maksta su reputatsioonile kallilt kätte, sest vt - cold fusion (LENR) on paljudes laborites järgi tehtud, suhteliselt suurte ülevõimendusteguritega!
              "Unustad" kahjuks ära, et umbes sama palju või rohkem laboreid aga siiski ei kinnita selle cold fusioni olemasolu, kuna katseid ei ole õnnestunud korrata. Lisaks ei avalda paljud teadusajakirjad LERN artikleid kuna ei pea seda teaduseks ning ka USA patendiamet ei võta läbivaatamiseks taotlusi, kus LENR sees on. Sina leiad sellest kindlasti jälle vandenõu


              Esmalt postitatud raivo_p poolt

              Jaapan tuleb meelde... Kuid siinkohal on taas mõtlemises üks viga. Kasum ei ole esmatähtis vaid globaalne 'julgeolek'.
              Mina tõlgendan asja just vastupidi: Jaapan teeks mida iganes, et lahti saada nafta energiast sõltuvusest ja et omandada julgeolek ise oma toorainest energiat toota.

              Täpasemalt teemast ka natuke.
              Discovery pealt näidati hiljuti just Mythbustersite osa kus nad üritasid interneti õpetuse järgi ehitada auto akult töötavat vesiniku generaatorit ja sellega auto sõitma panna. Tulemus oli täielik NULL.

              Comment


                #67
                Vs: Vesinik auto

                mina tulevaste põlvkondade pärast üldse ei muretse, sest füüsika oskus kahaneb eksponentsiaalse tempoga.
                Iga "vaba" energiat tekitav seade oleks kusagil Universumis juba olemas ning kiirgaks nagu tuhat Päikest. Samamoodi peaks kusagil toimuma cold fusion. Seda ei ole vaatlustel siiski märgatud.

                Mina hoian hoopis pöialt Cerni uuele projektile (vt. viimast Horisonti), sest juhul kui õnnestub avastada Higgsi boson, on üpris tõenäoline et varem-hiljem toimub füüsikas fundamentaalne hüpe. Usun et CERNi vennad ei ole nii lollid et kulutavad ilmaasjata 100000000000000 Eurot, kui saaks ju "free energy seadme" teha kahest 555 kivist ja paarist kondekast.

                Comment


                  #68
                  Vs: Vesinik auto

                  Esmalt postitatud KaruTEC poolt
                  Mina hoian hoopis pöialt Cerni uuele projektile (vt. viimast Horisonti), sest juhul kui õnnestub avastada Higgsi boson, on üpris tõenäoline et varem-hiljem toimub füüsikas fundamentaalne hüpe. Usun et CERNi vennad ei ole nii lollid et kulutavad ilmaasjata 100000000000000 Eurot, kui saaks ju "free energy seadme" teha kahest 555 kivist ja paarist kondekast.
                  Higgsi bosoni avastamine viib hüppeni osakeste füüsikas, reaalset nö. käegakatsutavat tolku on sellest küll vähe veel üsna pikka aega.

                  Võrdluseks kasvõi antiaine, avastatud ta on ja vesiniku antiaatomeid isegi toodetud, aga mida me veel jupp aega ei näe on annihilaator igas kodus...ikka peab leppima elektriradiaatoriga .
                  Toota antiaatomeid on määratult energiakulukam, kui nende 'paari aatomi' põrkumisel saadud sädemeke seda annaks.
                  CERN kirjutab üsna hästi, et kui saaks koguda kokku kõik antiaatomid, mis nad seni on tootnud, saaks energiat just nii palju, et hõõglampi paar minutit põlemas hoida. Palju nende tootmiseks aga energiat on kulutatud!

                  Aga loomulikult peab optimistlik olema. Kui kümnete aastatega ei toimu veel murrangut, siis sadadega ikka.

                  (artiklit lugenud pole, aga kindlasti võtan ette)

                  Comment


                    #69
                    Vs: Vesinik auto

                    Kui ma olen asjast õigesti aru saanud, siis CERN-ist pole maapealsete probleemide lahendamisel eriti tolku. Protsessid, mida seal uuritakse, on röögatult kõrge energiaga, mujal maa peal selliseid asju ei esine, v.a. 20 miljardit aastat tagasi ehk esimesed paar minutit pärast Suurt Pauku

                    Minu arust on põhjust oodata Tokamak'idest (või nende järglastest) esimesi megavatte. Loodetavasti enne 50 aastat. Igatahes tuleb neid sealt rohkem, kui antiainest.

                    Free Energy jms. spämmi on USENET'i uudisgrupid, alustades alt.sci.relativity-ga, kõrini täis. Pidevalt käivad vennad on viitkümmet lehekülge roosamannat lubavaid valemeid tutvustamas. Nüüd võib-olla ehk mitte nii tihti.
                    If you think education is expensive, try ignorance.

                    Comment


                      #70
                      Vs: Vesinik auto

                      andreie, sa oled asjast valesti aru saanud. Tutvu Internetis leiduvaga ja su arvamus muutub 180 kraadi.

                      Comment


                        #71
                        Vs: Vesinik auto

                        Tasapisi tutvun, kuid ei saa veel hästi pihta, küllap vist minu mõttelend ei ole nii hea.

                        Eriti ei usu kogu füüsika äralahendamist, kuid pöialt hoian minagi (minu panus ).

                        P.S. kaks näidet keerukusest:
                        1) Atmosfäärifüüsika võrrandid on teada, kuid ilmaennustuste 100%-lise täpsuseni ei jõuta vist kunagi
                        2) Schrödingeri võrrand on teada, kuid AFAIK on see lahendatud ainult väiksemate aatomite jaoks.
                        viimati muutis kasutaja andreie; 21 m 2006, 21:48.
                        If you think education is expensive, try ignorance.

                        Comment


                          #72
                          Vs: Vesinik auto

                          Tere taas!

                          Pikalt aega möödas.

                          Esmalt postitatud moi poolt
                          "Unustad" kahjuks ära, et umbes sama palju või rohkem laboreid aga siiski ei kinnita selle cold fusioni olemasolu, kuna katseid ei ole õnnestunud korrata. Lisaks ei avalda paljud teadusajakirjad LERN artikleid kuna ei pea seda teaduseks ning ka USA patendiamet ei võta läbivaatamiseks taotlusi, kus LENR sees on. Sina leiad sellest kindlasti jälle vandenõu
                          Need, kes ei ole nö CF katset suutnud korrata on tõelised saamatud. Pane suvaline anood (tungsten, roostevaba teras) sooda lahusesse ja anna pinge 200-300VDC tungsten katood traadile, puuduta sellega vee pinda. See läheb nii tuliseks 3A juures ja natsa enam, hakkab sulama. Tekkiv vesinik on ilmselt see 'katalüsaator', mis pumpab ZPE väljast energiat juurde (lagunemine toimub kergelt ja taasühinemine kuumalt - loe MAHG kohta). See, et seda Cold Fusioniks kutsutakse on eksitus! JLNLabs saab energiavõimenduseks 2.56x ja enam, ma arvan, et seda saab oluliselt üles, sest tema oleks pidanud katoodi ära isoleerima, et sinna sisse jääks vaid vesinik, ja mull puhuks vee välja, et lüüsi ei tekiks. Arvutusvalem on lihtne - poti alg- ja lõpptemp vahe energia ja aurustumise energia.

                          Usa teadus ja patendiametid on äärmiselt korrupeerunud ja siin on tegu tohutu manipulatsiooniga (uuri veidi ja saad teada tagamaad). Kui lähed naeruvääristamisega kaasa, oled ise selle ohver ja ei analüüsi.

                          Esmalt postitatud moi poolt
                          Mina tõlgendan asja just vastupidi: Jaapan teeks mida iganes, et lahti saada nafta energiast sõltuvusest ja et omandada julgeolek ise oma toorainest energiat toota.
                          Jaapanis on oma julgeolek ja see on riikidevaheline zero sum game (mänguteooria lahend), et midagi massidesse ei lasta.

                          Esmalt postitatud moi poolt
                          Discovery pealt näidati hiljuti just Mythbustersite osa kus nad üritasid interneti õpetuse järgi ehitada auto akult töötavat vesiniku generaatorit ja sellega auto sõitma panna. Tulemus oli täielik NULL.
                          Mythb* on loodud 'droonid' paljude free energy asjade maha tegemiseks. Bedini katse tehti ka valesti järele. Loomulikult on sealt ka palju huvitavat vt. Aga nad ei tõesta midagi. Akult töötavat üliefektiivset vesiniku genet oskavad vaid vähesed teha. Tean meest, kes tegi 38W 2L vesinikku minutis ja kui pisike vee-pump tööle panna, siis 3L/min. Nägin seda Boeingule tehtud demonstratsioonvideot.

                          TO Karutec:

                          Loe läbi 1000 free energy patenti uspto.gov aadressilt ja leia ühisnimetaja... ok ütlen, et paljud jooksutavad mingit mootorit ja koguvad back-EMFi (BEMF). Mõned kasutavad pooljuhte, mõned sädevahemikke, mõned kontaktoreid. Whatever.

                          Point on selles, et tavafüüsika ei tunne paljusid protsesse, magnetismi puhul eriti.

                          Võta IRF3205 mosfet - üks parimaid ja kiiremaid oma hinnaklassis. Pulseeri sellega DC mootorit 50-90% täiteteguriga, pane tarbijaks sama klassi genekas otsa (RPM ja watt match, noh suva). Pane samasugune IRF3205 dioodina (gate-grounded, st kasuta vaid selle sisemist schottkyt) BEMF energiat koguma, näiteks autopirni, aga pane sinna paralleelselt ka mingi 100uF konde. Tüüpiliste aeglaste 1N4007 dioodide kasutamine lõpeb fiascoga, kasutage kiiremat ja IRFi sees on ülihead schottkyd.

                          Vt ja imesta, kui suure osa energiast saad ära recoverdada. 90%! Kui hoiad mootorit vägisi kinni, siis näed, et pirn põleb heledamalt - seega saad enamuse energiast kätte. Tähtis on võtta energia väga kiiresti välja ja püüda kondesse kinni. See loob pumba efekti, kus pumbatakse energia ühest keskkonnast teise, toimub induktiivsusparameetrite muutumine jpm. (Laser efekt - õigemini easer - electromagnetic laser).

                          Veel - kui laetud konde paralleelne pirniga õieti valida, et säilitada selle pinge üle 1/2 konde (lüüt) nominaalist, siis toimub uus võimendus kondeka reeglite järgi. (mõtle kuidas konde tehtud on ja kuidas laengud 'suhtlevad' omavahel...).

                          Veel - kasuta high-side switchingut - väga kiiret mosfet driverit (MC34151), saad veel rohkem. Oluline on BEMF moment isoleerida mõlemal hetkel nii aku plussist kui miinusest, siis on efekt suurem. Kuna elektron omab teatud 'mälu', st saavutab resonantsi (electron ringing), siis ta ei mätchi hästi akuga, seega ei ole võimalik seda otseselt edukalt otse akusse tagasi saata (kui on tegu solid-state süsteemidega). Sellest saab hästi mööda kui kasutada 'petmiseks' mõnda induktiivelemendi astet (DCDC).

                          Igal asjal on omad reeglid - sädevahemikud, FET-id, lüüdid, poolid - kui õpid neid tundma, saad kõikidest OU (over-unity) kätte.

                          Ma olen mitu levelit ees ja püüan teile natuke jagada (tean küll, et ennast kiita ei tasu, see tekitab vastuvõtjates järgmise bloki), kuid suhtuge antusse mõistvalt. Teil puudub absoluutselt teadmine, mis tegelikult juba toimub. Olen palju näinud. Niisama ei anna, siis ei teki tänutunnet, seepärast - head avastamist!

                          Hoiatan, see teema on nakkav . Kui avastad, et asjad toimivad nagu ma räägin, siis tead, et ka see mida ma mainisin niiditõmbajate kohta vastab tõele. Watch out for the lead poisoning (hoida kuulidest eemale)! (nali!)

                          Comment


                            #73
                            Vs: Vesinik auto

                            Raivo_p, kui Tallinnas oled, äkki astud läbi ja näitad seda mosfet-DC mootor-genekas-kondekas-lambipirni, mille lükkad käima ja jääbki veerema? Kas on töökindlam kui päikesepatarei?
                            If you think education is expensive, try ignorance.

                            Comment


                              #74
                              Vs: Vesinik auto

                              Põletage kuidagi õhus olev lämmastik ära. Ehk siis tehke lämmastik aktiivseks. ja tasuta enegia tuleb, tõsi keskonnale ei mõju eriti hästi.
                              Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                              1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                              2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                              Comment


                                #75
                                Vs: Vesinik auto

                                Lisaks ka natuke õli tulle...

                                Mõnusat eestikeelset lugemist pakub

                                (vt. alates 10-16-2005 kell 00:27:21 postitusest)

                                Kas uskuda või mitte? Eks jäägu igaühe otsustada...
                                Elektroonika töötab suitsu baasil.
                                Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
                                Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

                                Comment

                                Working...
                                X