Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Vesinikauto
Collapse
X
-
Re: Vs: Vesinik auto
Veeaur laguneb ka kuumuse mõjul vesinikuks ja hapnikuks.
selleks, et vesi "vabatahtlikult" vesinikuks ja hapnikuks laguneda tahaks on vaja umbes 4000-6000K sooja... mootorit sa vaevalt punasena kasutad... temp seal üle paarisaja tõusta naljalt ei taha. seega selle faktiga pole siin teemas mitte midagi teha, et H2O kuumuse toimel lagunema hakkab.
Comment
-
Vs: Vesinik auto
Noh asi tasuks ära isegi siis, kui vesiniku AGA'st balooniga osta. Kui mu arvutused paika peavad, siis on vesiniku MJ ca 5 korda odavam, kui bensiini MJ. Ise küsimus on muidugi see, kui effektiivselt need MJ ratastesse jõuavad, ehk kui suur on kasutegur vesiniku põletamisel sisepõlemismootoris.
Ahjaa väike aha on veel, miinimum kogus mis AGA'st vesiniku saab on 8,9 kuupmeetrit
Comment
-
Vs: Vesinik auto
Autod peaks vist sõitma geneka laadimise poolest alati pideva väikese ületootmisega, s.t. et mingi vaba ressurss toodetakse alati rohkem kui aku laadimiseks ja auto tarbeks vaja. Kahjuks ma ei tea wattide või ampertundide hulka, milline see ülejääk on ega ka seda palju ampreid tavaline genekas otse välja annab. Paneks hoopis tuulegeneraatori kapoti alla jahutusradika kõrvale?
Veel: tegelikult on ju ka tavaoludes õhus õhuniiskus, mis koos õhuga mootorist läbi käib. Põlenud vesinik ka praktiliselt auru/õhuniiskuse kujul. Kui kindel see on, et niiskus karterisse ronib? Ja kui ronib, siis karterituulutuse kaudu peaks vist kõik sinna kogunenud rõhud/gaasid välja tulema, või olen ma valesti aru saanud karterituulutuse mõttest? Vesi on üle 100 kraadises õlis alati aurustunud olekus. Mootori kõhugaasid lihtsalt öeldes, ei midagi ebanormaalset.
Ning veel: 1 liitrist veest saab 1833 liitrit vesinikku. Vesiniku tootmise kiirus parematel väikeseadmetel 1 liiter minutis. Seega 1 liitrist veest jätkub ca 30 tunniks ehk siis 1 tunnis kulub umbes 0.033 l vett s.t. 33 ml vett. Üks viinapitsitäis vett peab tunni jooksul mahtuma läbi mootori.
Keegi võiks välja arvutada, kui suur on tavaliselt see vee kogus, mida mootor välisõhu niiskuse kaudu saab, näiteks väga sombusel sügispäeval, kui suhteline õhuniiskus on 100%.viimati muutis kasutaja tomat; 06 m 2008, 11:21.
Comment
-
Vs: Vesinik auto
Esmalt postitatud KaruTEC pooltReuter, millise teooria alusel see võiks toimida ?
lisaks mägisemates piirkondades annaks suurem generaator mootorile tugema pidurdusjõu ja ühtlasi kasutaks laskumisi energia salvestamiseks. madal kasutegur, aga midagi ikka. praegu laseme ju kõik soojuseks
see on teoreetiline arutlus, millel puudub igasugune matemaatiline taust, seega mingile tõele ei pretendeeri. küll aga võiks anda mõnele mõtlemisainet
Comment
-
Vs: Vesinik auto
Esmalt postitatud reuter pooltmootor kulutab kütet ka tühikäigul ja kui teda lisaks koormata lisaks mõne kilovatiga, siis kütusekulu oluliselt ei muutu(mikromootorid jätame hetkel kõrvale).If you think education is expensive, try ignorance.
Comment
-
Vs: Re: Vs: Vesinik auto
Esmalt postitatud bloody-orc pooltJoke of the day
selleks, et vesi "vabatahtlikult" vesinikuks ja hapnikuks laguneda tahaks on vaja umbes 4000-6000K sooja... mootorit sa vaevalt punasena kasutad... temp seal üle paarisaja tõusta naljalt ei taha. seega selle faktiga pole siin teemas mitte midagi teha, et H2O kuumuse toimel lagunema hakkab.Allkiri.
Comment
-
Vs: Vesinik auto
Oh jumal küll. Ja mis vägi seda reaktorid sellisel temperatuuril hoiab ? Ja mis materjalist see reaktor on ? Vastupidiselt üldlevinud arvamusele ei ole 1500'C ja 3000'C vahe 2 korda vaid üle 10 korra. 3000'C on nii hull kuumus, et seda mingis kodukootud reaktoris ei hoia.
Õppige parem füüsikat, ärge unelege.
Comment
-
Vs: Vesinik auto
Esmalt postitatud KaruTEC pooltOh jumal küll. Ja mis vägi seda reaktorid sellisel temperatuuril hoiab ? Ja mis materjalist see reaktor on ? Vastupidiselt üldlevinud arvamusele ei ole 1500'C ja 3000'C vahe 2 korda vaid üle 10 korra. 3000'C on nii hull kuumus, et seda mingis kodukootud reaktoris ei hoia.
Õppige parem füüsikat, ärge unelege.
Kastese ilmaga paremast sõidumõnust olen ka mina osa saanud Jupiter-3 sadulas olles ning peab ütlema, et vahe on sees!Palja vesiniku põletamine(ka muu kütuse kõrvalt) vajab mootori ümber ehitust korrosiooni eest(pikaajaline detailide kokkupuude oksüdeerivate elementidega).Sh. keraamilist töötlemist...The difference between genius and idiot?! Genius has its limits...
Vaja võimendit? Selleks on PS nupp!
Projektide pildid
Lamptehnikast eesti ja vene keeles:
http://parsek.yf.ttu.ee/~felc/index_files/Page675.htm
Comment
-
Vs: Re: Vs: Vesinik auto
Esmalt postitatud bloody-orc pooltJoke of the day
selleks, et vesi "vabatahtlikult" vesinikuks ja hapnikuks laguneda tahaks on vaja umbes 4000-6000K sooja... mootorit sa vaevalt punasena kasutad... temp seal üle paarisaja tõusta naljalt ei taha. seega selle faktiga pole siin teemas mitte midagi teha, et H2O kuumuse toimel lagunema hakkab.The difference between genius and idiot?! Genius has its limits...
Vaja võimendit? Selleks on PS nupp!
Projektide pildid
Lamptehnikast eesti ja vene keeles:
http://parsek.yf.ttu.ee/~felc/index_files/Page675.htm
Comment
-
Vs: Vesinik auto
Vesiniku põlemise temperatuur peaks jääma tunduvalt kõrgemale - puhast hapnikku kasutades peaks jääma kusagile 3000 kraadi kanti (celsius). Internetis on ka erinevaid uurimusi, milles räägitakse kõrgel temperatuuril toimuvat elektrolüüsi. Juba 500 kraadini, ülekuumendatud auru elektolüüsides on voolutarve märgatavalt väiksem.
Seega, äkki on võimalik eelmise põlemistsükli temperatuuri ja "särtsu" koosmõjul silindris vett põletada?viimati muutis kasutaja vax; 11 m 2008, 00:37.Allkiri.
Comment
Comment