Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Vesinikauto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Vs: Vesinik auto

    http://en.wikipedia.org/wiki/Water_injection_(engines)
    Allkiri.

    Comment


      Re: Vs: Vesinik auto

      Veeaur laguneb ka kuumuse mõjul vesinikuks ja hapnikuks.
      Joke of the day

      selleks, et vesi "vabatahtlikult" vesinikuks ja hapnikuks laguneda tahaks on vaja umbes 4000-6000K sooja... mootorit sa vaevalt punasena kasutad... temp seal üle paarisaja tõusta naljalt ei taha. seega selle faktiga pole siin teemas mitte midagi teha, et H2O kuumuse toimel lagunema hakkab.

      Comment


        Vs: Vesinik auto

        Noh asi tasuks ära isegi siis, kui vesiniku AGA'st balooniga osta. Kui mu arvutused paika peavad, siis on vesiniku MJ ca 5 korda odavam, kui bensiini MJ. Ise küsimus on muidugi see, kui effektiivselt need MJ ratastesse jõuavad, ehk kui suur on kasutegur vesiniku põletamisel sisepõlemismootoris.

        Ahjaa väike aha on veel, miinimum kogus mis AGA'st vesiniku saab on 8,9 kuupmeetrit

        Comment


          Vs: Vesinik auto

          Autod peaks vist sõitma geneka laadimise poolest alati pideva väikese ületootmisega, s.t. et mingi vaba ressurss toodetakse alati rohkem kui aku laadimiseks ja auto tarbeks vaja. Kahjuks ma ei tea wattide või ampertundide hulka, milline see ülejääk on ega ka seda palju ampreid tavaline genekas otse välja annab. Paneks hoopis tuulegeneraatori kapoti alla jahutusradika kõrvale?

          Veel: tegelikult on ju ka tavaoludes õhus õhuniiskus, mis koos õhuga mootorist läbi käib. Põlenud vesinik ka praktiliselt auru/õhuniiskuse kujul. Kui kindel see on, et niiskus karterisse ronib? Ja kui ronib, siis karterituulutuse kaudu peaks vist kõik sinna kogunenud rõhud/gaasid välja tulema, või olen ma valesti aru saanud karterituulutuse mõttest? Vesi on üle 100 kraadises õlis alati aurustunud olekus. Mootori kõhugaasid lihtsalt öeldes, ei midagi ebanormaalset.

          Ning veel: 1 liitrist veest saab 1833 liitrit vesinikku. Vesiniku tootmise kiirus parematel väikeseadmetel 1 liiter minutis. Seega 1 liitrist veest jätkub ca 30 tunniks ehk siis 1 tunnis kulub umbes 0.033 l vett s.t. 33 ml vett. Üks viinapitsitäis vett peab tunni jooksul mahtuma läbi mootori.
          Keegi võiks välja arvutada, kui suur on tavaliselt see vee kogus, mida mootor välisõhu niiskuse kaudu saab, näiteks väga sombusel sügispäeval, kui suhteline õhuniiskus on 100%.
          viimati muutis kasutaja tomat; 06 m 2008, 11:21.

          Comment


            Vs: Vesinik auto

            Esmalt postitatud KaruTEC poolt
            Reuter, millise teooria alusel see võiks toimida ?
            mootor kulutab kütet ka tühikäigul ja kui teda lisaks koormata lisaks mõne kilovatiga, siis kütusekulu oluliselt ei muutu(mikromootorid jätame hetkel kõrvale). kui seda energiat vee lagundamise kujul salvestada, siis suuremal koormusel oleks ehk võimalik mootoril hingata seda segu lisaks kütusele-õhule või osaliselt nende asemel. palju ei saa, sest vesiniku pauku tavaline sisepõletaja ei elaks vist üle. erilist kütuse kokkuhoidu ilmselt ei saa, kui üldse, aga mootori sooritusvõime suurel koormusel võiks olla sama küttekulu juures parem. pm võiks ka kütuse kulu olla ehk sellisel suurel koormusel pisut väiksem.
            lisaks mägisemates piirkondades annaks suurem generaator mootorile tugema pidurdusjõu ja ühtlasi kasutaks laskumisi energia salvestamiseks. madal kasutegur, aga midagi ikka. praegu laseme ju kõik soojuseks

            see on teoreetiline arutlus, millel puudub igasugune matemaatiline taust, seega mingile tõele ei pretendeeri. küll aga võiks anda mõnele mõtlemisainet
            Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

            Comment


              Vs: Vesinik auto

              Arutluskäik ei ole siiski loogiline. Tühikäiguenergia kulub bensumootori ringiajamiseks niikuinii ja kui võtame lisavõimsust, siis kulub lisakütust.

              Comment


                Vs: Vesinik auto

                Probleem on piisava hulga vesiniku ohutu säilitamine. Kui see lahendatakse, on vesikautod ilmselt üsna tavalised.

                Comment


                  Vs: Vesinik auto

                  Esmalt postitatud reuter poolt
                  mootor kulutab kütet ka tühikäigul ja kui teda lisaks koormata lisaks mõne kilovatiga, siis kütusekulu oluliselt ei muutu(mikromootorid jätame hetkel kõrvale).
                  Veidi off-topic, tuli meelde üks Mitsubishi Pajero, mille mootor arendas norm. võimsuse ainult väljalülitatud konditsioneeriga. Konditsioneeri tekitatud pingelang häiris mootori aju ja kütet peale ei antud.
                  If you think education is expensive, try ignorance.

                  Comment


                    Vs: Re: Vs: Vesinik auto

                    Esmalt postitatud bloody-orc poolt
                    Joke of the day

                    selleks, et vesi "vabatahtlikult" vesinikuks ja hapnikuks laguneda tahaks on vaja umbes 4000-6000K sooja... mootorit sa vaevalt punasena kasutad... temp seal üle paarisaja tõusta naljalt ei taha. seega selle faktiga pole siin teemas mitte midagi teha, et H2O kuumuse toimel lagunema hakkab.
                    Selle peale tuleb meelde - vanades mootorites kasutati nn. kuumpea süüdet. Põhimõtteliselt oleks ju võimalik sama skeemi kasutada. Teadaolevalt on vesiniku põlemistemperatuur väga kõrge. Kui nüüd võtta kaasa lisa-vesinikuvaru, millega "reaktor" kuumutada vajaliku temperatuurini, kus vesi laguneb, siis võib ehk asi töötada. Praeguste vesinikuautode põhipuuduseks ongi ju vesiniku kui kütuse väike tihedus. Tegu ei ole igiliikuriga, vaid meetodiga, mille abil suurendada kütuse "pakkimistihedust"
                    Allkiri.

                    Comment


                      Vs: Vesinik auto

                      Oh jumal küll. Ja mis vägi seda reaktorid sellisel temperatuuril hoiab ? Ja mis materjalist see reaktor on ? Vastupidiselt üldlevinud arvamusele ei ole 1500'C ja 3000'C vahe 2 korda vaid üle 10 korra. 3000'C on nii hull kuumus, et seda mingis kodukootud reaktoris ei hoia.

                      Õppige parem füüsikat, ärge unelege.

                      Comment


                        Vs: Vesinik auto

                        Esmalt postitatud KaruTEC poolt
                        Oh jumal küll. Ja mis vägi seda reaktorid sellisel temperatuuril hoiab ? Ja mis materjalist see reaktor on ? Vastupidiselt üldlevinud arvamusele ei ole 1500'C ja 3000'C vahe 2 korda vaid üle 10 korra. 3000'C on nii hull kuumus, et seda mingis kodukootud reaktoris ei hoia.

                        Õppige parem füüsikat, ärge unelege.
                        See on sistema palalaika

                        Kastese ilmaga paremast sõidumõnust olen ka mina osa saanud Jupiter-3 sadulas olles ning peab ütlema, et vahe on sees!Palja vesiniku põletamine(ka muu kütuse kõrvalt) vajab mootori ümber ehitust korrosiooni eest(pikaajaline detailide kokkupuude oksüdeerivate elementidega).Sh. keraamilist töötlemist...
                        The difference between genius and idiot?! Genius has its limits...
                        Vaja võimendit? Selleks on PS nupp!
                        Projektide pildid
                        Lamptehnikast eesti ja vene keeles:
                        http://parsek.yf.ttu.ee/~felc/index_files/Page675.htm

                        Comment


                          Vs: Re: Vs: Vesinik auto

                          Esmalt postitatud bloody-orc poolt
                          Joke of the day

                          selleks, et vesi "vabatahtlikult" vesinikuks ja hapnikuks laguneda tahaks on vaja umbes 4000-6000K sooja... mootorit sa vaevalt punasena kasutad... temp seal üle paarisaja tõusta naljalt ei taha. seega selle faktiga pole siin teemas mitte midagi teha, et H2O kuumuse toimel lagunema hakkab.
                          Jätkaks sama arutelu!Kui kõrgel temperatuuril on tavakütuse "pauk"?!
                          The difference between genius and idiot?! Genius has its limits...
                          Vaja võimendit? Selleks on PS nupp!
                          Projektide pildid
                          Lamptehnikast eesti ja vene keeles:
                          http://parsek.yf.ttu.ee/~felc/index_files/Page675.htm

                          Comment


                            Vs: Vesinik auto

                            Bensiiniaurudest ja õhust koosneva küttesegu gaaside põlemisproduktide temperatuur tõuseb kuni 1800 °C.

                            Comment


                              Vs: Vesinik auto

                              Vesiniku põlemise temperatuur peaks jääma tunduvalt kõrgemale - puhast hapnikku kasutades peaks jääma kusagile 3000 kraadi kanti (celsius). Internetis on ka erinevaid uurimusi, milles räägitakse kõrgel temperatuuril toimuvat elektrolüüsi. Juba 500 kraadini, ülekuumendatud auru elektolüüsides on voolutarve märgatavalt väiksem.
                              Seega, äkki on võimalik eelmise põlemistsükli temperatuuri ja "särtsu" koosmõjul silindris vett põletada?
                              viimati muutis kasutaja vax; 11 m 2008, 00:37.
                              Allkiri.

                              Comment


                                Vs: Vesinik auto

                                Ei !! ärge õppige Ja ärge Lugege !! Füüsikaseadused On Juutide Vandenõu !

                                äkki Ikka Saab Kuidagi Teisiti !

                                Comment

                                Working...
                                X