Vs: Vesinik auto
TTÜ autoala inimesed oskaksid kindlasti täpsemalt seletada, aga üldiselt, sisepõlemismootori võimsus ja kasutegur sõltuvad põlemisgaaside temperatuurist. mida madalama t-ga heitgaasid, sed suurem võimsus. suur veeauru sisaldus sissevõetavas õhus hoiab põlemistemperatuuri madalal ja võimsus suureneb. kindlasti ollakse ka kuulnud intercooleritest ( vahejahuti turbomootoris) ja NOSist. mis, mõni arvab et NOSis põletatakse lämmastikku või ? kui lämmastik põleks, ei oleks atmosfääri olemas !
natuke ka generaatoriga vee vesiniku tootmise protsessi kasutegurist. sisepõlemismootori kt on parimal juhul 35% , midagi läheb ka genekas ja rihmülekannetes kaduma. ütleme, väga optimistlikult, 25% bensiini kütteväärtusest saab elektriks. Vee lagundamisel läheb mitte kogu energia vesiniku tootmiseks, vaid osa võtb hapnik kaasa, osa läheb nende gaaside soojendamiseks. protessi kasutegur on 50..70% .
http://en.wikipedia.org/wiki/Electrolysis
seega, bensa energiast tervelt 12,5% õnnestub vesiniku põletamisel tagasi saada. on siin ikka mingit pointi 7 osa vastu taevast põletada et 1 osa kasuliku saada ?
TTÜ autoala inimesed oskaksid kindlasti täpsemalt seletada, aga üldiselt, sisepõlemismootori võimsus ja kasutegur sõltuvad põlemisgaaside temperatuurist. mida madalama t-ga heitgaasid, sed suurem võimsus. suur veeauru sisaldus sissevõetavas õhus hoiab põlemistemperatuuri madalal ja võimsus suureneb. kindlasti ollakse ka kuulnud intercooleritest ( vahejahuti turbomootoris) ja NOSist. mis, mõni arvab et NOSis põletatakse lämmastikku või ? kui lämmastik põleks, ei oleks atmosfääri olemas !
natuke ka generaatoriga vee vesiniku tootmise protsessi kasutegurist. sisepõlemismootori kt on parimal juhul 35% , midagi läheb ka genekas ja rihmülekannetes kaduma. ütleme, väga optimistlikult, 25% bensiini kütteväärtusest saab elektriks. Vee lagundamisel läheb mitte kogu energia vesiniku tootmiseks, vaid osa võtb hapnik kaasa, osa läheb nende gaaside soojendamiseks. protessi kasutegur on 50..70% .
http://en.wikipedia.org/wiki/Electrolysis
seega, bensa energiast tervelt 12,5% õnnestub vesiniku põletamisel tagasi saada. on siin ikka mingit pointi 7 osa vastu taevast põletada et 1 osa kasuliku saada ?
Comment