Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Vesinikauto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Vs: Vesinik auto

    Esmalt postitatud KaruTEC poolt
    Ei !! ärge õppige Ja ärge Lugege !! Füüsikaseadused On Juutide Vandenõu !

    äkki Ikka Saab Kuidagi Teisiti !
    Hmmm...
    Väidad, et ei saa teisiti? Et põletame bensiini rahulikult edasi?
    Minu jutt põhines kusagilt interneti avarusest leitud uurimustööl, milles käsitleti elektrolüüsi kõrgel temperatuuril.
    Sellest on kirjutatud ka wikipedias:

    Mõte oligi selles, et kasutada ära mootoris üleliigne soojus kõrgtemperatuuriliseks elektrolüüsiks. Kuna vesinik annab teadagi väga kõrge temperatuuriga leegi, siis kasutades mootoris kütusena vesinikku, saaks luua mingit laadi soojusvaheti, mis kasutaks heitgaase temperatuuri tekitamiseks ning täiendavat elektrivoolu, et OSALISELT tekitada lisakütust vee elektrolüüsist.
    Allkiri.

    Comment


      Vs: Vesinik auto

      Aga lugedes seda ja muid sarnaseid teemasid siin tekkib mull tunne, et vägisi on tegemist Galileo effektiga.

      "Mismõttes maa tiirleb ümber päikese ? Ikka päike tiirleb ümber maa. Ja kes teisiti arvavad, need tuleriidale."

      See muidugi ei tähenda et pepeertum mobile pooldajatel tuline õigus oleks, lihtsalt ei maksa arvata, et kogu teadus koos saba ja sarvedega juba leiutatud on.

      BTW sellele postitusele ei pea vastama

      Comment


        Vs: Vesinik auto

        Kui tihti on autoaku ülelaadimisrelee keskmiselt rakendunud? Näiteks suveoludes, kui aku erksam. Kuidas mõjutab pidevalt lisa 5A voolutarbimist generaatorit? Käib see siis raskemini ringi?

        Comment


          Vs: Vesinik auto

          Ja selle 5 A-ga tahad genereerida vesinikku veest, et seda siis põletada mootoris ning uuesti generaatoriga voolu teha?
          Mõtetu.

          Comment


            Vs: Vesinik auto

            Ükskõik kui väike tarbimine mõjutab generaatori tööd, vastavalt tarbimisele läheb ringiajamine raskemaks.
            Kui mootorile anda lisakoormust, peab segusiibrit rohkem lahti tallama, mille tagajärjel tarbitakse rohkem kütust. (Sama hea kui mäest üles sõita).

            Samuti ei saa tasuta energiat tühikäigul, nii kui vähe koormata antakse kütet rohkem ette.
            Mootori kasutegur on antud energia muundamisel mehhaaniliseks tööks, mida kasutab ka generaator.

            Talvel kabiini soojaks ajamine jällegi on "tasuta". (va. ventilaatorite töö)

            Comment


              Vs: Vesinik auto

              Esmalt postitatud tomat poolt
              Kuidas mõjutab pidevalt lisa 5A voolutarbimist generaatorit? Käib see siis raskemini ringi?
              Kust saab raha pangaarvele? Arvutil pole ju mingit vahet, mitu nulli pangaarvel on, maksaks kassiirile altkäemaksu ja oleks kohe miljonär?
              If you think education is expensive, try ignorance.

              Comment


                Vs: Vesinik auto

                energiat saaks salvestada edukamalt, kui hoida mootorit kogu aeg optimaalsetel pööretel ja vastavalt vajadusele kasutada otseselt mootorist tulevat mehhaanilist energiat või siis seda salvestada mingil kujul, mida siis suurema koormuse tarvis saaks nendest varudest võtta.

                tegelikult see tühikäigul töötava mootori ja mõne kilovatiga koormatud mootori küttekulu erinevus on suht pisike, samas koormates mootori kasutegur paraneb. iseasi, kas selle kasuteguri tõus katab ära salvestamise kaod.
                nagu ma ennist mainisin võiks sedasi saavutada suuremat võimsust suuremal koormusel, aga kütuse kokkuhoiu võimalikkus on kaheldav
                Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                Comment


                  Vs: Vesinik auto

                  Säästlikusest rääkides -
                  Tootmises on ju hübriidautod elekter/bensiin. Ülekandekulud ja täiendav mass, nullivad igasuguse kokkuhoiu - väikesed turbodiislid, on oluliselt säästlikumad. Lisaks kui teha auto väike ja väga kerge siis suureneb kokkuhoid veelgi. Kerge ja turvalise auto tegemine, tõstab jälle hinna üles. "Pisike" probleem on ainult selles, et kes ostab väikest ja kallist autot, et maailma säästa? Lisaks praktilisuse probleemidele on võtmesõnaks ka egoupitus. Vähemalt eestis, miniautode roolis, näeb kas naist või vanameest.
                  viimati muutis kasutaja marcor1; 13 m 2008, 18:15.
                  -

                  Comment


                    Vs: Vesinik auto

                    Mis te sellest arvate? Töö põhimõte on nagu aurumasinal.
                    Ei ole nali: auto, mis sõidab puhta õhu jõul - Otsing: minicat - SL Õhtuleht
                    Vahetada 350W lampvõimendi jääksoojust Kaja Kallase elektrimolekulide vastu.

                    Comment


                      Vs: Vesinik auto

                      Lõpetage see auru/vesinikutamine, Stirling on õige tee: küta millegatahes ja plahvatusi ka ei ole. Õppige:

                      Ja kuidas Stirling töötab:
                      http://www.keveney.com/Engines.html.

                      Comment


                        Vs: Vesinik auto

                        Esmalt postitatud reuter poolt
                        energiat saaks salvestada edukamalt, kui hoida mootorit kogu aeg optimaalsetel pööretel ja vastavalt vajadusele kasutada otseselt mootorist tulevat mehhaanilist energiat või siis seda salvestada mingil kujul, mida siis suurema koormuse tarvis saaks nendest varudest võtta.
                        Selle asja nimi on hooratas.
                        Allkiri.

                        Comment


                          Vs: Vesinik auto

                          Esmalt postitatud Shele poolt
                          Lõpetage see auru/vesinikutamine, Stirling on õige tee: küta millegatahes ja plahvatusi ka ei ole. Õppige:
                          http://www.stirlingenergy.com/
                          Ja kuidas Stirling töötab:
                          http://www.keveney.com/Engines.html.
                          1) Proovi sa selline asi auto katusele lükata. Noh, üks asi on see katusele saada, teine on pärast autoga sõita ilma et reflektor kaost tekitama ei hakkaks.
                          2) Vana asi on vana...selliseid päikeseparke on igal pool.

                          Comment


                            Vs: Vesinik auto

                            KaruTEC misajast su muundite kasutegur 85% on, keegi peab rohkem praktiseerima impuls asjadega kui see nii madalaks jääb.
                            Üldiselt vabat energiat ei saa see ammu teada aga mõelge parem kuda RSA krüpt lahti murda. Mu idee on 1024 bitti arvuti(FPGA baasil). Miks nii palju?
                            Aruvtus kiirus suurte arvudega tõuseb ruudus iga lisatud bitiga. Kõige optimaalsem on arvutada sama laia siiniga kui on arv ise. Mis juhtuks kui selline masin turgu paisata. Kõik hakkaksid sularahaga arveldama? Ja ainult sina kes omad alg koodi oskad teha masina mis teeb kypti mida teised murda ei saa. Siis võid mõelda ja kirjutada mitut nulli tahad summale lisaks selle masina eest.
                            Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                            1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                            2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                            Comment


                              Vs: Vesinik auto

                              tegelikult ei olegi idee kuskilt miskit niisama saada. siin lihtsalt diskuteeritakse olemasoleva parema kasutamise üle ehk siis "lenduva" energia purkipüüdmisest
                              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                              Comment


                                Vs: Vesinik auto

                                viimastel aastatel on leiutatud 6taktiline sisepõlemismootor mis arendab kuni 40% kt-d. kusjuures 3 eraldi gruppi on jõudnud erinevaid lahendusi pidi sarnasele tulemusele ( patenteeritud).
                                veel üks lahendus on hübriid sisepõlemismootor - stirlingmootor, stirling käiks ringi sisepõlemismootori soojusega, ning veaks ringi generaatorit, mis kas siis vesinikku toodaks või suuri akusid laeks. autode jaoks oleks selline lahendus vist liiga raske ja suuremõõtmeline, aga veesõidukite jaoks hea, sest vesi sobib stirlingu jahutavaks pooluseks.

                                Comment

                                Working...
                                X