Maagaas on teatavasti tunduvalt odavam,kui meil müüdav autogaas.Ja isegi autogaasitanklaid on eestis vähe,siis maagaasi tanklaid pole üldse.Olukorras,kus kütus on niigi ülemõistuse kallis,võiks asjale mõelda.Lisaks toodetakse maagaasisedmeid ka autodele,isegi ühte sellise seadmega autot näinud.Maagaasiga sõites oleks kulud küttele üüratult pisikesed,võrreldes diisliküttega ja bensiiniga.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
auto ja maagaas
Collapse
X
-
Vs: auto ja maagaas
Esmalt postitatud tonis12 pooltMaagaas on teatavasti tunduvalt odavam,kui meil müüdav autogaas.Ja isegi autogaasitanklaid on eestis vähe,siis maagaasi tanklaid pole üldse.Olukorras,kus kütus on niigi ülemõistuse kallis,võiks asjale mõelda.Lisaks toodetakse maagaasisedmeid ka autodele,isegi ühte sellise seadmega autot näinud.Maagaasiga sõites oleks kulud küttele üüratult pisikesed,võrreldes diisliküttega ja bensiiniga.
Comment
-
Vs: auto ja maagaas
Ta-ta-taa. Eks asjatundjad tea täpsemalt, aga mulle on nagu jäänud mulje, et maagaas, see mis torust tuleb, on metaan, aga see vedelgaas, millega autod sõidavad on butaan-propaani segu. Butaanis-propaanis on molekule rohkem ja neid on lihtsam rõhu all veeldada, ehk st balloonis on vedelik, mis väljalaskmisel aurustub (gaasistub). Metaan ehk CH4 kui ma ei eksi vajab veeldamiseks oluliselt suuremat rõhku. Veel on vist nii, et butaan-propaan on naftatöötlemise kõrvalproduktid, metaani saadakse aga puuraukudest, sellest ka nimi maagaas.
Comment
Comment