Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

electric bike kit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: electric bike kit

    http://www.batteryspace.com/index.as...S&Category=849
    vaata seal akusid ka, ja e ratta kitt tundub odavam seal
    Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
    1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
    2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

    Comment


      #17
      Vs: electric bike kit

      http://www.goldenmotor.com/

      siis lausa koos saatmisega 300$

      Comment


        #18
        Vs: electric bike kit

        Kaevasin küll 5a vana teema üles, aga milleks ikka uut teha. Ebay on odavaid kit-e täis, kus paarisaja dollari eest saab 250W rummusiseses mootori, koos esivelje, kontrolleri ja kiirendushoovaga. Kas on keegi tellinud ja proovinud? Jagage muljeid ja soovitusi. Kuidas akudega lood on?

        Comment


          #19
          Vs: electric bike kit

          süidan teist aastat ringi juba 250W mootoriga esirummus ja 48V liitiumakuga pakiraamil. 25km/h max kiirus, minu 120kilo suudab 20km vedada. Kui sõita aeglaemalt, siis on vahemaa pikem, mida vedada suudab. Pliiakude mõtte puhul tasuks roller osta, kuna seda ei jaksa niisama vedada. Ainus jama on see, et pidurdades ei lae. Aga noh, keskmisel kiirusel akuga 40-50km sõita pole paha ja kui otsa saab, suudad peale 50km läbimist veel paarkümmend km läbida. Viimane on minu vaatevinklist, sportlased saavad veel rohkem

          Ratas sai ostetud eestist ja valmiskujul, kuna alumiiniumraam koos amortidega lisas 1000kr juurde ainult võrreldes sellega, kui oleks pidanud kit-i ostma. Aga on ikka mõnus asi küll välja mõeldud, alguses olin ka skeptiline.

          Comment


            #20
            Vs: electric bike kit

            Esmalt postitatud tazavi poolt Vaata postitust
            süidan teist aastat ringi juba 250W mootoriga esirummus ja 48V liitiumakuga pakiraamil.
            Räägi, kaua seda akut laadima peab? Ja palju ampertunde on?

            Comment


              #21
              Vs: electric bike kit

              Tänan vastuse eest. 20km sõitu pole ju üldse paha, pealegi on rattal ka vändad küljes
              Äkki valgustad jah lähemalt, mis akud sul on ja kaua laed.

              Comment


                #22
                Vs: electric bike kit



                Konkreetselt see isend on (krt, aku pinge pean üle vaatama, äkki tõesti oli valesti meeles). Aku laeb umbes 4 tundi (tavaliselt öösel laetud), siis tuli läheb roheliseks (võiks eeldada, et täis). Ampertunde tõesti ei tea, peab kontrollima, eeldan et endal oli pinge valesti meeles, ehk siis 36V ja 10Ah, nagu seal kirjas. Aga muidu ratas on aus ja hoopis mugavam, kui suvaline classic vms odav ja levinud jalgratas. Ainus miinus on see, et lambid on tavalised hõõgpirnid ja neid käitatakse dünamo pealt Milline energiaraiskamine! Pidureid peab ka 2 korda aastas vahetama, saavad kolekiirelt otsa Arvatavasti rumm ka lähiaastatel kulub läbi suurest pidurdamisest. Aga muidu asi liigub ilma aku jõuta sujuvamalt ja kergemalt edasi, kui 10a vana maastikuratas (optima, classic). neid odavamaid pliiakudega variante olen ka näinud, katsunud (süita proovinud pole), olid ikka rasked jurakad küll.

                Comment


                  #23
                  Vs: electric bike kit

                  Üks 250W kit on praegu kloostrimetsa motopoes müügil.
                  Allkiri.

                  Comment


                    #24
                    Vs: electric bike kit

                    See et tuled dünamo pealt töötavad on tõesti imelik, kui aku pakikal on.
                    Aga ju siis on mõeldud selliste olukordade peale, kui aku tühi ja ise tallama peab. (Mina muudaks ära)

                    Päris hästi peab vastu muidu, nii väikese aku kohta. Ise väntad hoo peale ja kasutad akut hoo sees hoidmiseks? Kiirendusel vist koormaks rohkem.

                    Comment


                      #25
                      Vs: electric bike kit

                      see ratas töötab vaid siis, kui pedaalid liiguvad. Tal on keskmises jooksus kiiruseandur, et pead N kiirusega väntama, muidu ei rakendu ja esirummus on teine kiiruseandur, mis vaatab kaua mootoril pinget peal hoida. Hoitakse vaid etteantud 3 kiiruse valikut (8, 16, 25km/h). Ehk mootor on vaid backup, ise peab hoogu sees hoidma, kui kiiremini väntad kui seadekiirus, lülitatakse mootor välja (aga kui panna ratas tagant esimese käigu peale ja kiirus 25 peale, siis ei jõua jalgadega reaalselt liikumiskiirust anda ja saab sõita vaid mootori toel). Aga nii pole vahemaad mõõtnud, kaua aku vastu peab. Mäest üles sõites on mootor ideaalne abimees.

                      Puudu on vaid pidurdamise toel akulaadimine, sellest on tõsiselt kahju, sest piduriklotside kulu oleks kohe väiksem ning pidurdusjõud ei läheks soojuseks vaid kogutaks pakiraamile purki.

                      Comment


                        #26
                        Vs: electric bike kit

                        Eestis müüdav 1000W mootor ja 10ah aku (kiirus 45km/h) http://www.kadakas.ee/elektrijalgratas.html
                        Pane peale ja sõida.
                        Endal ostetud, vägev!
                        Kui võrrelda kütusekulu, siis see võtaks nagu ~0,5l/100km (arvestades elektri- ja akukulu ilma väntamata)
                        Soovitan jalgpiduriga ratast
                        Videod http://www.youtube.com/eratas1
                        viimati muutis kasutaja DVDRW; 18 m 2012, 12:28.
                        EE orjusest vaba!

                        Comment

                        Working...
                        X